Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Har hört om tjejer som både blivit våta och fått orgasm under våldtäkt (nåt som hjälper att spä på deras skuldkänslor).
Det är fullt möjligt. Inte helt ovanligt skulle jag tro.
Varför tror alla att våldtäkt måste vara traumatiskt och fruktansvärt? Så kan det vara, men så är det inte alla gånger. Våldtäkt är alltid en kränkning, alltid ett övergrepp, alltid oförsvarbart. Men det behöver inte vara en enda stor plåga. Så är det sällan.
Våldtäkter är i allmänhet inte överfallsvåldtäkter där främmande män hoppar på kvinnan i en öde gränd. I de allra flesta fall är kvinnan bekant med mannen sedan tidigare, inte sällan har de en nära relation.
Ungefär hälften av alla kvinnor jag känner väl har blivit våldtagna någon gång i livet. Ingen har slagit och skrikit eller gjort våldsamt motstånd. Så fungerar det sällan. Alla har förstås farit illa av det och mått väldigt dåligt efteråt, men i just själva våldtäktsögonblicket är många chockade, paralyserade och gör inte så mycket väsen av sig. De väntar på att det är över.
Jag har inte frågat om de blev våta, det vore en fullständigt oanständig och respektlös fråga. Men det är inte omöjligt, kroppen kan reagera så utan att man vill det. Jag som kille får ibland erektion mot min vilja. Och det underlättar ju också, det gör mindre ont.