2012-03-06, 19:19
Medlem
Mi76s avatar
Vi kan ju testa, om jag håller ett skarptladdat vapen i din mun så får vi se om du får stånd och kommer. Skräcken lär vara densamma.
Citera
2012-03-10, 18:21
Medlem
bellsHells avatar
kroppen må ha ett underligt sätt att arbeta på i lägen, men också för att skydda oss.

jag blev våt där nere när det hände mig. och det hade absolut inte med någon typ av njutning att göra. jag har aldrig varit så skräckslagen i hela mitt liv. kroppen har också fungerat så att jag har väldigt svagt minne från själva händelsen förutom små minnesbilder. så det hör väl ihop på något vis. att däremot få orgasm under händelseförloppet har jag dock svårt att tänka mig, väldigt svårt att tänka mig. nästintill otänkbart. man vad vet jag. kanske är det så vissa skulle fungera.
Citera
2012-03-10, 22:58
Medlem
klart en tjej kan bli våt och komma under en våldtäkt men det är ju inte frivilligt utan kroppen som reagaerar helt enkelt..
Citera
2012-03-11, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poxan
klart en tjej kan bli våt och komma under en våldtäkt men det är ju inte frivilligt utan kroppen som reagaerar helt enkelt..

Är du säker?
Citera
2012-03-11, 02:52
Medlem
smisk-mongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postis-Per
Prova att läsa något annat än en massa nazisttidningar och en Ding Ding Värld. Jävla nolla. När man hör åsikter som dina blir man ju mörkrädd....

Gynekolog åtalas - gav patient två orgasmer på två minuter

Citat:
Redan vid tidigare besök hade hennes gynekolog fått henne att känna sig illa till mods. Bland annat hade han påpekat att hon var den av hans patienter som hade snyggast kropp. Dessutom hade Thomson sagt att hon behövde ha sex för att bli av med symtom hon rapporterade.

Men vid besöket den 30 november för tre år sedan gick det längre än så. Under undersökningen började Angus Thomson röra henne på helt fel sätt, via smekningar mellan benen.

Bibi Giles reagerade - genom att få ofrivillig orgasm två gånger på två minuter.

– Jag kan inte kontrollera min kropp, berättar Giles för rätten. Jag kände att det var fel, men visste inte om det var en del av hur den här undersökningen gjordes.

http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/248844-gynekolog-gav-patient-tva-orgasmer-pa-tva-minuter

Hur kommenterar du detta då idiot?
Citera
2012-03-11, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesterFace
Är du säker?
Ja jag är säker!
Citera
2012-04-13, 22:15
Medlem
chaquettes avatar
Jag tror absolut att tjejer kan få erektion, lubrikation och/ eller orgasm under en våldtäkt. Det har knappast något att göra med upphetsning (eller "äkta" upphetsning), det har antagligen att göra med att det finns sker en stimulans som gör KROPPEN upphetsad, men också som tidigare nämndes en instinkt för att skydda kroppen/ en överlevnadsinstinkt. Som att en katt som har ont kan kurra för att "trösta" sig själv.

I Push (som inspirerade till filmen Precious) så säger Precious som våldtas regelbundet av sin pappa, att den gång som hon mår sämst över var en gång då det faktiskt kändes skönt.
Och ja, jag vet att den inte är baserad på verkliga händelser, men jag ser det verkligen inte omöjligt.
Borde kanske fråga på någon kvinnoklinik eller tjejjour eller något om hur det ligger till.
Citera
2012-04-15, 02:17
Medlem
minmiins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Ja men påståendet är juh fel. Man blir inte våt av dödsskräck men visst, självklart finns det undantag och om 1 person på 100 upplever detta kan jag ändå inte anse att man kan resonera utifrån det.
För isf kan man aldrig generalisera eller säga något eftersom alla saker i hela världen i princip har undantag från regeln.

Det finns juh till och med de våldtäktsmän som VILL våldta en kvinna, överfaller henne men ÄNDÅ inte ens får upp kuken. Och då är det deras "största" dröm att få våldta och de om några borde väl få upp kuken. Sen finns det mängder med exempel på kvinnor som sluppit en fullbordad våldtäkt för att mannen inte fått in sin penis för att hon antagligen varit FÖR torr. Sen spänner man sig vilket borde innebära att sannolikheten att få in penis minskar ytterligare. Vidare så kan saker som gör ont innebär att även det gör att samlaget inte går att genomföra.

Teorin eller faktan att en tjej skulle bli våt så kuken i princip "Lättare" skulle glida in är helt befängd. Men visst, det kanske finns någon kvinna som upplevt detta men om man ska gå runt och väga in alla sannolika och osannolika saker i världen kan man aldrig föra en enda diskussion eftersom allt som sker runt om oss isf skulle kunna ha olika fall som inte styrker vår fakta eller teori.

Det är välkänt att en person som håller på att frysa ihjäl, klär vi av sig pga. att känslan av kyla blir förvrängd. Vad är det som är så konstigt med att kroppen ibland kan reagera på paradoxalam konstiga sätt som kan kännas motstridiga?

Jag förstår inte varför du reagerar så kraftigt på påståendet om våthet? Vad är det som gör det så provocerande för dig? Låt säga att någon utav dina våldtagna vänner faktiskt skulle ha blivit våt, hur tror du att hon skulle ha reagerat och känt då? Personligen gissar jag på en extrem skam och skuld. Att de skulle våga berätta det för dig, men din snäva syn på hur kroppen ska reagera är för mig helt befängt.
Citera
2012-04-24, 02:35
Medlem
pernilla-wikstens avatar
Jag har läst lite i tråden och blir lite förvånad över den upphetsade tonen och alla tvärsäkra påståenden från män om hur det är för tjejer. Jag undrar lite.. finns det någon tjej härinne som har varit med om det som beskrivs? Kanske vore enklare att lyssna på en tjej, eller för den delen tjejer om det finns fler som har erfarenhet, än att lyssna på olika män/killar som tror eller påstår tvärsäkert hur det är?

Bara en stilla tanke alltså....
Citera
2012-04-24, 03:06
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pernilla-wiksten
Jag har läst lite i tråden och blir lite förvånad över den upphetsade tonen och alla tvärsäkra påståenden från män om hur det är för tjejer. Jag undrar lite.. finns det någon tjej härinne som har varit med om det som beskrivs? Kanske vore enklare att lyssna på en tjej, eller för den delen tjejer om det finns fler som har erfarenhet, än att lyssna på olika män/killar som tror eller påstår tvärsäkert hur det är?

Bara en stilla tanke alltså....

Jadu, fanns svar tom på samma sida. Läst mer än fyra första inläggen? Själv har jag alltid trott att det var stört omöjligt, att våldta någon skulle vara som att ha sex med sandpapper - fast man inte märker det för att man är så besatt av kåthet eller gud vet vad.
Nej, ni hör hur lite jag kan om ämnet.

Citera
2012-04-24, 03:14
Medlem
pernilla-wikstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Jadu, fanns svar tom på samma sida. Läst mer än fyra första inläggen? Själv har jag alltid trott att det var stört omöjligt, att våldta någon skulle vara som att ha sex med sandpapper - fast man inte märker det för att man är så besatt av kåthet eller gud vet vad.
Nej, ni hör hur lite jag kan om ämnet.

Oki, såg inte det... föråt. Men då så är det väl avgjort då, tjejer kan bli blöta under en våldtäkt..
Citera
2012-06-15, 18:39
Medlem
Jag har blivit våt... Så visst kan det fungera så. Aldrig orgasm dock, men det får jag inte naturligt heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in