Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Jag har flera tjejkompisar som blivit våldtagna och de har inte sagt att det fått orgasm eller på något sätt antytt att det varit våta eller tyckt att det var behagligt...Många våldtäkter fullbordas inte pga att killen inte får in sin vidriga kuk i tjejens vagina. Allmännt känt!
De personer jag läst om och sett på tv som varit med om våldtäkter (kanske är cirka 50 stycken) har jag aldrig hört nämna ord om orgasmer, våta eller att det på något sätt skulle tycka det var skönt.
Vart har du fått din fakta ifrån? Jag ska prata med min morboro ikväll, han jobbar på sveriges största sjukhus. Han borde kunna besvara mina frågor och om inte han själv kan göra det så ska nog någon av hans kollegor göra det (han är nämligen kirurg) vilket kanske inte är rätt person att fråga men men...Besvara gärna de övriga jag skrivit i denna text så återkommer jag med de sistnämnda raderna senare ikväll!
Avslutar du ditt "FB-uppdrag" om du har fel?
gå och häng dig, du verkar inte förstå den objektiva vinklingen.
våtheten är en skyddsreflex, inte tecken på upphetsning.
vadå, påstår du att kvinnor e felbyggda?
påstår du att de är svaga?
du kanske inte gillar kvinnor?
du kanske tycker de är mindervärdiga?
du hatar kvinnor?!
point proven?..
Om man inte kan acceptera att allt man trott var rätt hör man inte hemma i en sån här diskussion och kan likväl gå någon annan stans med sina ej jämställda feministiska åsikter och tjura.
TS har inte skrivit att kvinnor njuter av det, han påstår inte ens att det existerar ett sådant "fenomen", han säger endast att han hört att det finns en reflex som vill skydda kroppen och du kopplar det direkt till perversa fantasier? tycker det låter som ren bigotteri och könsdiskriminering.