2008-02-16, 17:30
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
Hon njuter inte ett skit din dumma fan...

Har hört om tjejer som både blivit våta och fått orgasm under våldtäkt (nåt som hjälper att spä på deras skuldkänslor).
Citera
2008-02-16, 17:39
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Har hört om tjejer som både blivit våta och fått orgasm under våldtäkt (nåt som hjälper att spä på deras skuldkänslor).

Tror nog att det där ligger i det undermedvetna och att kroppen reagerar på att annat sätt än vad hjärnan gör (överlevnadsinstinkt?) Precis som killar kan få erektion vid de mest konstiga saker ex. våldtäkt (av tjejer/killar) eller när de råkar se sina välutrustade lillasyster/kusin naken för första gången.
Om man har aldrig har blivit utsatt för våldtäkt kan man aldrig veta hur kroppen skulle reagera ... och som du säger spär på deras skuldkänslor ännu mera.
Citera
2008-02-17, 17:49
Medlem
Citat:

Ah det har säkert hänt dom mest normala tjejerna? Vad fan har du hört det nånstans
Citera
2008-02-17, 17:51
Medlem
Postis-Pers avatar
Citat:

Prova att läsa något annat än en massa nazisttidningar och en Ding Ding Värld. Jävla nolla. När man hör åsikter som dina blir man ju mörkrädd....
Citera
2008-02-17, 22:11
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
Ah det har säkert hänt dom mest normala tjejerna? Vad fan har du hört det nånstans

Det har mindre att göra med att vara normal och mer om överlevnadsinstinkt.

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=6500000000000031&conference=100 0000000000003&posting=19500000001676836

http://www.bokfynd.nu/9153417593.html

Citat:
Ursprungligen postat av Postis-Per
Prova att läsa något annat än en massa nazisttidningar och en Ding Ding Värld. Jävla nolla. När man hör åsikter som dina blir man ju mörkrädd....

Varför skulle det så om sånt i nazisttidningar? Jag säger då det. Sen är det inte min åsikt utan ett faktum så ta och kryp tillbaka till vart du nu kom ifrån. Rapporterad.
Citera
2008-02-17, 23:08
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:

Det är faktiskt sant att många kvinnor blir våta under en våldtäkt - det har något att göra med dödsskräcken de upplever.
Tyvärr är det så fullständigt tabubelagt att ens säga det, att det är ganska svårt att få reda på de faktiska skeendena i kroppen.
Bästa fysiologiska förklaringen hittills har jag fått av "Alison" som överlevde en brutal våldtäkt som inbegrep att hon fick halsen avskuren samt magen sönderhackad av en kniv och var millimeter från döden. Våt blev hon, till sin stora skam ändå.
Citera
2008-02-17, 23:17
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Det är faktiskt sant att många kvinnor blir våta under en våldtäkt - det har något att göra med dödsskräcken de upplever.
Tyvärr är det så fullständigt tabubelagt att ens säga det, att det är ganska svårt att få reda på de faktiska skeendena i kroppen.
Bästa fysiologiska förklaringen hittills har jag fått av "Alison" som överlevde en brutal våldtäkt som inbegrep att hon fick halsen avskuren samt magen sönderhackad av en kniv och var millimeter från döden. Våt blev hon, till sin stora skam ändå.

Jag har hört att våtheten är en reflex som ska skydda slidan. Så våtheten har inget med njutning eller något sånt att göra. Vet inte om det är sant dock men det låter troligt.
Citera
2008-02-18, 08:02
Medlem
Postis-Pers avatar
Citat:

Så obeskrivligt vidrig läsning. Men kanske var jag för kvick att döma, det låter så osannolikt sjukt. Men ok då, kanske blir kvinnor som blir våldtagna våta. Men det handlar inte det minsta om njutning och den våthet som orsakas av upphetsning och njutning.
Citera
2008-02-18, 08:36
Medlem
pow-s avatar
Citat:
Text.

Trodde jag fan inte, men låter ju troligare än att dom blir upphetsade iallafall skulle inte förvåna mig om det finns kvinnor till det också dock.
Citera
2008-02-18, 12:19
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
. Men det handlar inte det minsta om njutning och den våthet som orsakas av upphetsning och njutning.

Naturligtvis inte.
Vid dödsskräck övermannas kroppen av hypofyshormoner, endokrina hormoner, immuntransmittorer, hypofyspeptider och andra neuropeptider samt endokrina hormoner.
Någon eller några av dessa får slidan att fuktas och hos män framkallas erektion.

Samma fenomen torde kunna ses då människor avrättats eller varit med om svåra olyckor. En fuktig slida hos en nyligen hängd kvinna eller en erektion hos en manlig soldat i främsta linjen handlar lika lite om sexuell njutning/upphetsning som för en kvinna som blir våt när hon våldtas. Det är skräcken som är det primära och många kvinnor upplever just dödsskräck under en våldtäkt.
Citera
2008-02-18, 14:06
Medlem
Postis-Pers avatar
Citat:
Naturligtvis inte.
Vid dödsskräck övermannas kroppen av hypofyshormoner, endokrina hormoner, immuntransmittorer, hypofyspeptider och andra neuropeptider samt endokrina hormoner.
Någon eller några av dessa får slidan att fuktas och hos män framkallas erektion.

Ja, för dig och mig och många andra är det "naturligtvis inte". Men för en del här i forumet verkar det inte lika självklart. Det är så skrämmande att vissa människor verkligen tror att kvinnor vill bli våldtagna och att de finner njutning i det.
Citera
2008-02-18, 15:04
Medlem
Tr0llfans avatar
Citat:
Ja, för dig och mig och många andra är det "naturligtvis inte". Men för en del här i forumet verkar det inte lika självklart. Det är så skrämmande att vissa människor verkligen tror att kvinnor vill bli våldtagna och att de finner njutning i det.

Det är ju självklart att kvinnorna blir upphetsade under en våldtäkt, varför skulle dom annars bli våta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in