Citat:
Ursprungligen postat av oreta
tipsa om en bra clearomizer tack
min ego w håller inte tätt, den läcker, får knappt någon ånga, när man skurvar av batteriet så finns vätska där med
är ego twist batteri jag har
Vision var ju länge kungarna på marknaden med sina CE-serien/Stardust/Vivi Nova.
Innokin iClear erbjöd sedan dualcoils och blev för många en ny favorit.
Kanger drog sitt strå till stacken och erbjöd bottom feeders (T-serien / Evod / Protank).
Samtliga av ovan nämnda tillverkare är bra val. Om du vill undvika polykarbonat är nog Protank och Vivi Nova v2.5 med alutank dina bästa alternativ. Min gissning är att bottom feed lösningen kommer anammas av samtliga tillverkare så småningom. Fler Pyrex(glas)tankar är också på ingång ifrån t.ex Innokin.
Var dock försiktig så att du inte blir pålurad kopior, om butiken inte anger tillverkaren (Kanger, Vision, Innokin...) är det med största sannolikhet en kopia. Om butiken satt sitt eget namn på produkten likaså (ex. MinEciggButik Vivi Nova). Jag påstår inte att alla kopior är skit, man kan ha "tur", men förvänta dig inte kvalité. Prisskillnaden mellan orginal och kloner brukar vara ytterst marginell, och ett flertal svenska butiker säljer kopior med pris som ligger bra mycket högre än marknadspriset för ett orginal.