Jag inhandlade en sdan hr appart fr ca tv dagar sedan.. funkar rtt bra s man ltt kan erstta sina vanliga cigaretter till frmn fr denna sak....
Krnglade lite ibrjan, efter att jag stylat omkring och demonstrerat den med stora munbloss med tillhrande rkringar...

Helt pltsligt s brjade den "rka" mindre och tillslut ingenting

, trodde de berodde p den ev hade laddat ur lr alt att den vtska som enligt mig mste finnas fr att det ska bli nga hade tagit slut...

, dvs trodde att man fyllde p den separat.. Lste p e-smokes sida att den tydligen skapar ngan med hjlp av e-filtern och att det bara var att byta ut detta, och visst, det blossade upp igen och har funkat felfritt sedan dess..
knslan har lite svrt att uttala mig om d jag varvat med vanliga cigaretter under dessa dagar, men ska nu de r snart r slut ge den ett rligt frsk... Jag valde E-filter (marlboro medium) som ska innehlla 14mg nikotin och tycker att det mktv uppehller illusionen av en riktig cigarett... Dock har jag lite svrt med doseringen, man vet ju nr en vanlig ciggis r slut, men hur ska man gra hr... kanske ta tid lr rkna bloss...
nga p...