2008-09-16, 13:46
Medlem
smekargrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassep
Kpte mina p www.telgeimport.se funkar bra samt snabb leverans, tog bara 2 dar nr jag betalade via payson.

Hur knns det att rka den? Pminner den om en vanlig cigarett?
Undrar ocks om du mjligen vet var man kan f tag p starka e-cig filter till denna modell.
Citera
2008-09-19, 02:55
Medlem
Jag inhandlade en sdan hr appart fr ca tv dagar sedan.. funkar rtt bra s man ltt kan erstta sina vanliga cigaretter till frmn fr denna sak....

Krnglade lite ibrjan, efter att jag stylat omkring och demonstrerat den med stora munbloss med tillhrande rkringar... Helt pltsligt s brjade den "rka" mindre och tillslut ingenting , trodde de berodde p den ev hade laddat ur lr alt att den vtska som enligt mig mste finnas fr att det ska bli nga hade tagit slut... , dvs trodde att man fyllde p den separat.. Lste p e-smokes sida att den tydligen skapar ngan med hjlp av e-filtern och att det bara var att byta ut detta, och visst, det blossade upp igen och har funkat felfritt sedan dess..

knslan har lite svrt att uttala mig om d jag varvat med vanliga cigaretter under dessa dagar, men ska nu de r snart r slut ge den ett rligt frsk... Jag valde E-filter (marlboro medium) som ska innehlla 14mg nikotin och tycker att det mktv uppehller illusionen av en riktig cigarett... Dock har jag lite svrt med doseringen, man vet ju nr en vanlig ciggis r slut, men hur ska man gra hr... kanske ta tid lr rkna bloss...

nga p...
Citera
2008-09-23, 16:23
Medlem
koZmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cliffrichard
Dock har jag lite svrt med doseringen, man vet ju nr en vanlig ciggis r slut, men hur ska man gra hr... kanske ta tid lr rkna bloss...

nga p...

Har inte kpt en n men knns som man kommer ta upp den och rka som typ 4 -5 cigg p en gng efter som den inte slcks ^^
Citera
2008-09-24, 20:01
Medlem
ekeloFANs avatar
Frga: Eliminerar denna samtliga extra farliga mnen, kolmonozid, tjra etc?

verkar jkligt schysst faktiskt.
Citera
2008-09-26, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekeloFAN
Frga: Eliminerar denna samtliga extra farliga mnen, kolmonozid, tjra etc?

verkar jkligt schysst faktiskt.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1752701.svd

Har sjlv mrkt att det inte kan vara bra, kpte min fr ntt r sedan, frst va det riktigt bra tyckte jag, sen mrkte jag att man fick i sig kanske lite fr mycket nikotin d man (iaf jag) rker den ganska mycket oftare/lngre n jag hade med en normal cigg..

Sen efter ett par veckor s brjar jag f riktigt rlig hosta, ont i halsen och svrt att svlja, fr trodde jag att jag hade blivit sjuk, halsfluss eller ntt, jag trappade ner p rkningen en aning (gr alltid det nr jag r sjuk), efter ett par dagar kndes det perfekt igen.. s jag brjade med e-ciggen igen.. ett par dagar senare s hnde samma sak, ont i halsen ock rejl hosta..
gorde om samma sak som ovan igen ett par gnger innan jag frstog att det hadde med e-ciggen och gra..

Kper ni e-ciggen bara fr hlsans skull s rder jag er att lta bli..

MVH,
Dr. Bengele
Citera
2008-09-27, 23:18
Medlem
Kpa E-cigg

Finns att kpa p blocket fr alla er som vill ha

http://www.blocket.se/vi/17867720.htm?ca=11_s&last=1

Kpte sj, r riktigt njd !
Citera
2008-09-28, 18:49
Medlem
Luigis avatar
Jag tror aldrig det dr kommer bli ngon hit.
Citera
2008-09-28, 23:13
Medlem
Typ giftigt

Ja blev ju nyfiken p saken kpte mig en e-cigg. Rkte hela frsta dagen jag hade den och satte i mig ett filter (motsvarar 20 cigg). P natten vaknade jag fr att pissa knde mig helt yr i huvudet precis som nr man gr upp pissar efter en fylla. Tnkte att yrseln skulle slppa tills p morgonen men den satt kvar. Nu har det gtt en vecka och ja knner mig fortfarande seg yr i huvudet. Ngon som knnt samma sak???

(Yrseln kan annars ha betrott p bromfrgiftning, nn som vet ntt om de?)
Citera
2008-09-29, 16:48
Medlem
koZmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajusd
Ja blev ju nyfiken p saken kpte mig en e-cigg. Rkte hela frsta dagen jag hade den och satte i mig ett filter (motsvarar 20 cigg). P natten vaknade jag fr att pissa knde mig helt yr i huvudet precis som nr man gr upp pissar efter en fylla. Tnkte att yrseln skulle slppa tills p morgonen men den satt kvar. Nu har det gtt en vecka och ja knner mig fortfarande seg yr i huvudet. Ngon som knnt samma sak???

(Yrseln kan annars ha betrott p bromfrgiftning, nn som vet ntt om de?)

nog inte s smart att rka ett helt filter p en dag... str att man ska rka 15-16 bloss och sedan vnta minst en halvtimme innan man rker igen.

Har ftt min nu, sitter p laddning, frn e-smoke.se Provade innan jag laddade den och det var riktigt tjock och nice rk! Smakar inte jtte mycket men det gr mig inget!
Citera
2008-10-03, 15:15
Medlem
Hittade min p telgeimport.se funkar skit bra, bra priser hade de med, men som sagt man ska nog vara lite frsiktig, ltt att f i sig fr mycket nikotin om man gillar att suga p pinnen kanske man ska variera med nikotinfritt!
Citera
2008-10-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smekargöran
Hur knns det att rka den? Pminner den om en vanlig cigarett?
Tja man fr suga hrdare svrt beskriva kanske men fr mig funkar det iaf att minska med vanliga cigg. Kper bara hlten s mycket cigg mot frt nu.

Undrar ocks om du mjligen vet var man kan f tag p starka e-cig filter till denna modell.

Jag messa dem bara s fixade det sig...
Citera
2008-10-05, 22:44
Medlem
orvarens avatar
www.smartcig.se

?r det ngon som testat de?

Man vill ju inte kpa utan Nicco..

Ja,ja terkommer om jag skaffar..

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera