2008-06-27, 10:26
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma4ever
Hur lng tid tar det om man bestller frn tex Dealextreme resp. Kina? Hur r priserna jmfrt med en kinesisk leverantr och Dealextreme?(Ngon som kanske har ngon bra lnk?)
En och en halv vecka. Mjligtvis tv. S r det. Bestller du express gr det nog fortare.
Citera
2008-06-27, 11:30
Medlem
tull

Ingen som har haft ngot problem med tullen nr de bestllt de hr rackarna frn utlandet?
Citera
2008-06-27, 12:18
Moderator
MondoBizarros avatar
Efter bestllning frn Dealextreme r mitt intryck av e-cig blandat.
De jag kpte, de s.k. Health cigarettes, r faktiskt inget vidare.
Jobbiga att anvnda, dvs att dra in, taskig kvalitet - funkar ibland inte s man fr frst blsa och sen suga och verlag rtt B.

Men idn r guld och ger mersmak, s nu ska jag bestlla bttre grejor!
Frgan r bara vilken sort?
Ska jag satsa p mini-cig, med risk fr att f en smre illusion av rkning, eftersom allt p dessa sjlvklart r mindre, eller satsa p lite strre, mer kompetent utrustning?
Nr jag kpte nu frsta gngen hamnade allt p ca 200 spnn och det r ju inte mycket att brka om, men ska man lgga ut sdr 8-900 minimum s vill man ju helst att det ska vara bra grejor man kan anvnda.

S ni som kpt de dyrare varianterna, kom med utltanden!
Citera
2008-07-03, 21:43
Medlem
Fick mitt frn Dealextreme igr men jag fr inte min och funka, hnder ingenting nr jag frsker "rka"... Har haft den vita delen i laddaren i typ 20 timmar men lampan lyser fortarande rtt... inte rkt sen helgen och brjar bli lite smtt sugen nu, bantar ocks s r extra sugen pga av hungern, s snabba svar uppskattas

Lst instruktionerna som frvrigt verkar va skrivet av random risplockare... "When the indicator lights turns to and cut off the charger's power supply"

jaha okej? men den ska lysa grnt antar jag vilket min aldrig gr
Senast redigerad av The Stranger 2008-07-03 kl. 21:48.
Citera
2008-07-04, 05:11
Medlem
Danneehs avatar
Ser riktigt trevligt ut faktiskt hrligt fr rkare att kunna slippa alla jvla skadliga mnen som finns i cigaretterna nu fr tiden :/
Citera
2008-07-05, 02:35
Medlem
Strixezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Fick mitt frn Dealextreme igr men jag fr inte min och funka, hnder ingenting nr jag frsker "rka"... Har haft den vita delen i laddaren i typ 20 timmar men lampan lyser fortarande rtt... inte rkt sen helgen och brjar bli lite smtt sugen nu, bantar ocks s r extra sugen pga av hungern, s snabba svar uppskattas

Lst instruktionerna som frvrigt verkar va skrivet av random risplockare... "When the indicator lights turns to and cut off the charger's power supply"

jaha okej? men den ska lysa grnt antar jag vilket min aldrig gr
Du skulle kanske kunna ppna upp och kolla att allt r ordentligt fastsatt dr inne, ibland kan deras saker vara lite hur som helst, men det hnder sllan som tur r.
Citera
2008-07-06, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strixez
Du skulle kanske kunna ppna upp och kolla att allt r ordentligt fastsatt dr inne, ibland kan deras saker vara lite hur som helst, men det hnder sllan som tur r.

Testade den andra ciggen, fick 2 stycken och den fungerade Jag skulle dock vilja att det kom lite mer rk, kanske de andra modellerna ryker mera? Frresten hur bildas rken? Iom att det r vattennga kan man tycka att den borde fyllas p med vatten.
Citera
2008-07-23, 06:08
Medlem
Har bestllt en frn smartcig.se nu
Citera
2008-07-26, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunkeen
Har bestllt en frn smartcig.se nu

Jag funderar ocks p det, kan inte du sga till nr du ftt den och ge mig ett utltande?
Citera
2008-07-26, 02:50
Medlem
Frresten, p http://www.e-smoke.se str det shr:

"Ett e-filter innehller 0 mg nikotin men ger nd kvar knslan av rkning!"

S nu r jag frvirrad :P Innehller deras e-filter inget nikotin?
Citera
2008-07-27, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Samma filter fr halva priset i butiken i min signatur. Dom motsvarar ca 2,5 paket vanliga cigaretter, inte 6 paket. Exakt samma cigg och filter p e-smoke och rokfritt.com.

Tyvrr bara att inga utav dessa filtren r till den e-ciggen p dealextreme som lnkades till. DealExtreme sljer nu kapslar till den e-ciggen ocks och till ett betydligt billigare pris n vad jag sett ngon svensk ntbutik erbjuda kapslar fr. Dr fr du ett 10-pack fr runt 25 kr utan frakt. verallt annars fr du prjsa mellan 60-90 kr + frakt fr ett 5-pack.

Jag hller mig nog till DealExtreme
Citera
2008-09-15, 19:58
Medlem
e-Cigarett

Kpte mina p www.telgeimport.se funkar bra samt snabb leverans, tog bara 2 dar nr jag betalade via payson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in