2008-10-08, 11:15
Medlem
cookizs avatar
ngon som vet ifall det gr att kpa ngon sorts E-cigg i en vanlig butik i stockholms omrdet? och fr slja nikotinet till?
Citera
2008-11-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
ngon som vet ifall det gr att kpa ngon sorts E-cigg i en vanlig butik i stockholms omrdet? och fr slja nikotinet till?

saken e inte laglig i sverige...s de finns nog inga butiker som sljer
Citera
2008-11-10, 07:27
Medlem
Catlites avatar
www.dealextreme.com sljer e-ciggen om ni inte hittat ngon vettig importr n.
Citera
2009-02-03, 01:44
Medlem
derfpas avatar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14561
Jag kpte precis en sn. 150spnn! Tnkte man kunde brja med en billig fr att kanske kpa en dyrare sen...
Citera
2009-03-07, 02:18
Medlem
derfpas avatar
Jag misstnker att den jag kpte var fylld med rkvtska (sn som r i rkmaskiner). Fick jtetont i halsen efter ett tag och det luktade rkmaskinsrk. :/ Jag fick inte alls ngot nikotinrus som jag brukar f, fastn jag drog i mig jttemycket rk!
Citera
2009-03-07, 02:22
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derfpa
Jag misstnker att den jag kpte var fylld med rkvtska (sn som r i rkmaskiner). Fick jtetont i halsen efter ett tag och det luktade rkmaskinsrk. :/ Jag fick inte alls ngot nikotinrus som jag brukar f, fastn jag drog i mig jttemycket rk!
Dom som sljs i Sverige r ju utan nikotin, eftersom det inte r lagligt att slja. Det r mjligt att det r s med dom som fljde med. Har du prvat med extra patroner?
Citera
2009-03-07, 11:44
Medlem
Krids avatar
Fan va rolig pryl!

Kommer ltt infrskaffa en sdan fr att lura i nikotin i mina sm vnner
Citera
2009-03-28, 14:24
Medlem
danne123321s avatar
r de ngon som har kpt denna?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10100

De verkar finnas en knapp p mitten av cigaretten. Kan ngon lgga upp en bild p hur den ser ut. Str mig lite p den...
Citera
2009-03-30, 17:16
Medlem
bennes avatar
Har sett den hr prylen sljas p flygplan 2 gnger, bda gngerna flyg till lnder i Afrika. Dom r tydligen tilltna att puffa p inne p flygen, men tror att dom som sljs dr bara kunde anvndas runt 10 gnger om jag inte minns fel.
Kostade runt 80-100 kr p flyget, vilket egentligen inte sger ngonting eftersom att allting r galet dyrt
Citera
2009-06-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne123321
Kp inget elektroniskt bara frn Dealextreme. Det pajar bara.

Okej, tack fr tipset! r s sjukt nyfiken p dessa Elektroniska Cigg.. I vrsta fall fr jag vnta till njoysweden.se ppnar sin webshop, dom ska tydligen ha tilltelse att slja nikotinet
Citera
2009-06-20, 21:36
Medlem
danne123321s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziwe
Okej, tack fr tipset! r s sjukt nyfiken p dessa Elektroniska Cigg.. I vrsta fall fr jag vnta till njoysweden.se ppnar sin webshop, dom ska tydligen ha tilltelse att slja nikotinet

Kp totally wicked! Det r schyssta grejer som hller. Men kp MASSA atomizer bara de hller inte lika lnge.
Citera
2009-06-25, 00:28
Medlem
Kpt mig min alldeles egna El-cigg frn elcigg.se. Mste sga att jag r njd, sitter och blossar som om det inte fanns en morgondag, men vi vet ju alla att de finns det.. och s filtrerna, sitter p mitt fjrde bara idag. En annan fr ta och bestlla ngra ldor! 40:- fr 5 filter. Jo, allt r det billigare n att rka ett paket cigg om dagen. Men jag rkar ju inte i vanliga fall, jag snusar. Men men, kul grej! (Kpte en E-cigg Mini 401)

Ziwe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in