2013-03-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Kent r riktigt jvla god! Smakar kaffe tycker jag, lite som nr man gr in i en kaffe/te affr, eventuellt lite lakrits ocks, tycker inte den smakar s mkt tobak, men god som fan!

Hur luktar den d?
Citera
2013-03-14, 18:54
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pardon
Hur luktar den d?

Den luktar ungefr som den smakar, ingen fotsvett eller dd
Citera
2013-03-14, 19:01
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Den luktar ungefr som den smakar, ingen fotsvett eller dd

Nice! D fr jag se till att lgga till den i nsta juiceorder.
Citera
2013-03-14, 19:35
Bannlyst
Hur fungerar en sn hr elektronisk cigarett egentligen? Kan en storrkare g ver till detta smrtfritt?
Citera
2013-03-14, 19:55
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Hur fungerar en sn hr elektronisk cigarett egentligen? Kan en storrkare g ver till detta smrtfritt?
En frngare som gr en nikotin juicen till nga. som jag frsttt det.

Helt smrtfritt r det inte, kostar lite mer i brjan men du kommer tjna p det ekonomiskt i slutet.

Du kan ju fortstta rka vanliga cigaretter men du kommer nog se att du kommer vilja rka ifrn din e-cigg istllet.
Citera
2013-03-14, 20:01
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76

En e-cigg r ett uppladningsbart batteri kopplat till en frngare som i sin tur frngar en vtska som r baserad p PG, VG, en blandning av bda samt nikotin.
Jag snusade 2 dosor och rkte ett halvt paket om dagen och slutade med hjlp av e-juice innehllande 24mg nikotin. Har sedan dess gtt ner till 18mg. Som "storrkare" s ska du nog brja med 24mg, knns det fr mycket eller fr lite s kan du enkelt byta styrka.
Citera
2013-03-14, 21:37
Medlem
Kolagubben, r det denna: http://pink-mule.com/index.php?route...uct_id=7974602 ?
Citera
2013-03-14, 22:05
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pardon
Kolagubben, r det denna: http://pink-mule.com/index.php?route...uct_id=7974602 ?

Yes
Citera
2013-03-15, 11:32
Medlem
unleash82s avatar
r helt nyfrlst i detta e cigarettande.

Har brjat "rka" igen vid sidan om snusningen och det r fint att kunna ta ngra bloss framfr datorn som frr i tiden.

Till och med ett litet riv i halsen och rtt gedigen nga/"rk"

Kr p Dansmoke och det r ocks den enda jag testat.

Verkar ju finnas en jvla massa olika varianter s kanske finns mycket bttre n dansmokes?

24 mg nikotin per filter r det i varje fall.

Ngon annan som kan delge synpunkter p dansmoke? Finns det bttre e-cigg vill jag grna hitta den bsta

mvh
Citera
2013-03-15, 11:56
Medlem
hej!
Jag bestllde ego ce4 frn elcigg.se
jag fick med en melon smak, brjade rka och knde direkt en lite stark knsla, lite brndes det i halsen.
fick reda p att det r 16mg i den.
Nr jag bestllde s stod det ingenting om nikotin s jag tnkte att det mste vara utan.
p smakfrpackningen str det 16mg, s fick reda p att det r nikotin.

nu till min frga, om jag skulle bestlla utan nikotin, skulle det knnas samma sak eller skulle man inte knna lika stark knsla?
Tips p ngra bra smaker dr man kan f ut mycket rk av det och en ganska s skn,lugn och chill knsla?
Citera
2013-03-15, 14:50
Medlem
Kolagubbens avatar
Ja har lite problem att f till en bra frngare.

Jag lindar 4 varv 0.12mm kanthal runt en 2mm veke men det blir dligt med rkutveckling.
Citera
2013-03-15, 15:59
Medlem
Kolagubbens avatar
Tycker ocks det verkar som att den vg:n som sljs p pink mule r utspdd, fr jag fr inte till lika bra rkutveckling som tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in