Citat:
280 gram för bara modden, upp till 370 gram med batterier/atomizer beroende på vad du använder. Nu när det gått några dagar glömmer jag vikten efter ett tag, men när man plockat upp den utan att hålla i den ett tag reagerar man ändå. Sen är den ganska kantig också vilket adderar till obekvämligheten.
Men har du en känsla av att du vill ha en tung mod så kommer du nog gilla den. Speciellt om du är tilltalad av designen.
Men har du en känsla av att du vill ha en tung mod så kommer du nog gilla den. Speciellt om du är tilltalad av designen.
Låter som en kul pryl, kan nog bli den eller en Snow Wolf vilket jag fått intrycket ska också vara en större mod. Köpte du från Kina eller Sverige?
Citat:
Har också försökt kolla upp detta och det verkar som om lagen enbart rör tankstorlek, e-liquid-storlek samt nikotininnehåll. Ser ingenting om coils någonstans så skulle förvåna mig om butikerna slutar sälja coilsen. I värsta fall kan man nog beställa från kina.
Några av de svenska onlinebutikerna säljer dessutom såna "bulb-glas" nu separat som gör att man får en större tank på sina 2ml's iallafall.
Det tråkigare problemet för min del är att de stora e-liquidflaskorna försvinner. Då kommer säkert flera av de mindre juice-företagen tvingas lägga ner också. Jävla skitlag.
Några av de svenska onlinebutikerna säljer dessutom såna "bulb-glas" nu separat som gör att man får en större tank på sina 2ml's iallafall.
Det tråkigare problemet för min del är att de stora e-liquidflaskorna försvinner. Då kommer säkert flera av de mindre juice-företagen tvingas lägga ner också. Jävla skitlag.
Risken att Coilsen försvinner kan vara ganska stor om man tänker efter. Om tanken enbart finns i > 2ml så kan den inte säljas inom EU, och det finns då ingen anledning för återförsäljare att ha passande coils hemma.
USA, KINA osv kan man såklart fortfarande beställa tank & coils ifrån, men Sverige/EU kan nog bli dött på den fronten.