2018-10-25, 13:59
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Tack för tipsen!

Någon som vet ifall sidan allmänt är legit?

Vapes.se är bra! Har handlat där för runt 1500kr sammanlagt
Citera
2018-10-25, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Vapes.se är bra! Har handlat där för runt 1500kr sammanlagt

Nu syftade jag på sidan jag beställde ifrån vilket var oklart som jag kan förstå, dvs SwedenVapes.se
Citera
2018-10-25, 14:57
Medlem
Citat:
Nu syftade jag på sidan jag beställde ifrån vilket var oklart som jag kan förstå, dvs SwedenVapes.se

Oj läste helt fel haha.

Har aldrig handlat därifrån men tror inte det är någon fara, ser ut att vara ganska legit. De flesta svenska vape-hemsidor ser lite fishy ut trots att dem är helt legit.
Citera
2018-10-25, 15:03
Medlem
Citat:
Oj läste helt fel haha.

Har aldrig handlat därifrån men tror inte det är någon fara, ser ut att vara ganska legit. De flesta svenska vape-hemsidor ser lite fishy ut trots att dem är helt legit.

Får hoppas på det!

Har tidigare vapeat med vänner men aldrig haft min egna, nu känns det som att jag sakta sakta börjar bli röksugen efter en vecka utan cigg så varför inte testa vapea, alltid gillat det och själva ”communityn” bakom det hela.
Synd att det är ganska dött på fb dock.
Citera
2018-10-25, 18:42
Medlem
Citat:
Får hoppas på det!

Har tidigare vapeat med vänner men aldrig haft min egna, nu känns det som att jag sakta sakta börjar bli röksugen efter en vecka utan cigg så varför inte testa vapea, alltid gillat det och själva ”communityn” bakom det hela.
Synd att det är ganska dött på fb dock.

Ja det är väldigt mycket mer hälsosamt, hela 95% jämfört med cigg. Dock är det lätt att bli mer nico beroende än tidigare
Citera
2018-10-26, 02:13
Medlem
Citat:
Ja det är väldigt mycket mer hälsosamt, hela 95% jämfört med cigg. Dock är det lätt att bli mer nico beroende än tidigare
Nikotinet är inget problem, det som får mig att vilja röka är själva känslan när man går ut och tar ciggen, inte ciggen i för sig själv.
Vape borde enkelt ersätta det.
Citera
2018-10-29, 23:54
Medlem
Hej, söker E-juices i samma flasktyp som Lovedrops då jag har en tendens att vara klumpig o skakig så är det svårt att fylla på med ”tjocka stavar” utan jag behöver smala som är enkla att bara lägga in i vapen o trycka in själva juicen.
Citera
2018-10-30, 02:24
Medlem
Citat:
Hej, söker E-juices i samma flasktyp som Lovedrops då jag har en tendens att vara klumpig o skakig så är det svårt att fylla på med ”tjocka stavar” utan jag behöver smala som är enkla att bara lägga in i vapen o trycka in själva juicen.

Du kan beställa separata flaskor i olika storlekar på typ alla vapesidor, kostar runt 15kr.
Citera
2018-10-31, 01:35
Medlem
Citat:

Är inte nästan alla så? Förutom de som kör "Sriracha style" på sina?
Citera
2018-10-31, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALLIGATORBLOOD
Är inte nästan alla så? Förutom de som kör "Sriracha style" på sina?

Jo dem flesta stora förpackningar har det, eller ja.. Nästan alla
Citera
2018-11-01, 17:21
Bannlyst
Ingen som prövat och har feedback?
Citera
2018-11-02, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benimjo89
Ingen som prövat och har feedback?