Citat:
Ursprungligen postat av
StarGate3000
Att kolla efter kontaktinformation som Strumptrollet påpekar är en bra idé. Men ingen garanti förstås.
För egen del, om min leverans jag väntar på från Fasttech skulle strula, så skulle mitt förtroende för Kineserna också dala.
Och då skulle jag inte beställa från en annan Kinesisk leverantör heller, typ Healthcabin.
Även om någon enstaka person fått grejer ok av dem.
(men jag är ju ingen expert)
Min beställning från Fasttech kom fram idag, efter lite över en månad.
Tror företagen i sig är seriösa, men fraktbolagen tar sin tid på sig.
Följde en order från Pink Mule och den sändes direkt från Spanien. Blev liggandes på utgående post ett par dagar innan den kom till Tyskland och låg där ytterligare några dagar. När den väl kom iväg till Sverige, hade jag paketet dagen efter.
Med aningen ökat förtroende för våra kinesiska vänner, lade jag en beställning från HealthCabin via China Airmail, så nu blir det till att vänta en månad igen
Tänkte passa på att lägga in mina högst egna omdömen av några juicer för de som är nyfikna.
Testat med lite olika uppsättningar av CE 4 och 5 samt I Clear 30 på 1,5 och 2 ohm. Spinnerbatteri.
Pink Mule:
DoubleMint 24mg: Stark, uppfriskande och riktigt god. 4/5
Coconut 6 mg: Kokossmaken är inte så stor, men mild och ganska tillintetsägande. 3/5
L&M 24mg: Bra riv. Smakar ganska bra om man inte exhalerar genom näsan. 2/5
GV: Smakar mycket lakrits. Inte min favorit, inte ens nära. 1/5
EnJuice:
Red Bullseye:18mg: Inte så mycket RB, men smakar okej. Lite åt körsbärshållet. 4/5
Cherry Cola 18 mg: Lite körsbär, men massor av cola i eftersmaken. För mycket. 1/5
Raspberry 18 mg: Smakar bränt oavsett volt och clearomizer. Ogillas. 0/5
Nu väntas en mängd nya flaskor och förhoppningsvis någon ny favorit.
Hittills leder Liqua Traditional Tobacco.