2014-07-04, 04:30
Medlem
Varför rekommenderar så många människor fortfarande svenska sidor?
Jobbar ni för företaget eller är ni verkligen så otåliga att ni betalar 5-6 ggr priset för 5-6 dagar extra?

Jag förstår det verkligen inte, fasttech visst, men yaeliq mm, dom leverar på under en vecka.
Är inte det snabbt nog?
Citera
2014-07-04, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XenapZ
Varför rekommenderar så många människor fortfarande svenska sidor?
Jobbar ni för företaget eller är ni verkligen så otåliga att ni betalar 5-6 ggr priset för 5-6 dagar extra?

Jag förstår det verkligen inte, fasttech visst, men yaeliq mm, dom leverar på under en vecka.
Är inte det snabbt nog?
För att stödja det svenska näringslivet och för att kunna få kundservice på svenska. Dessutom slipper jag tänka på att tullen eventuellt kan rota igenom mina saker. That's it. Och ja, jag betalar hellre ett högre pris för de tre sakerna.
Citera
2014-07-04, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strumptrollet
För att stödja det svenska näringslivet och för att kunna få kundservice på svenska. Dessutom slipper jag tänka på att tullen eventuellt kan rota igenom mina saker. That's it. Och ja, jag betalar hellre ett högre pris för de tre sakerna.
All right, fair enough
Citera
2014-07-05, 00:25
Medlem
Recension av 4 juicer från Esmokes.se
http://youtu.be/3FgS2JWAJ6Q
Citera
2014-07-07, 14:21
Medlem
Någon som kan tippsa om en e cigg som drivs med direktel istället för batteri, om det ens finns ?

har alldrig specielt långt till ett usb utag vare sig det är framför datorn eller i bilen
och det vore skönt att slippa batteriet

riktig e cigg, inte cigg lookalike varianten
Citera
2014-07-07, 15:31
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagolasBlingLaden
Någon som kan tippsa om en e cigg som drivs med direktel istället för batteri, om det ens finns ?

har alldrig specielt långt till ett usb utag vare sig det är framför datorn eller i bilen

Köp ett extra batteri så är ju saken biff, någon som drivs direkt
via usb har jag inte hört talas om.
Citera
2014-07-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagolasBlingLaden

MVP 2.0 kan användast medans du laddar den så där har du det bästa a två världar.
Citera
2014-07-07, 21:59
Bannlyst
Hur lång är leveranstiden från fasttech? Tog gratis frakt alternativet.

Samt har en order hos EBN ferro.
Citera
2014-07-07, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philimon
Beställde kraftpaketet från Paul Saar, nån krämig eGo-pipa som fungerar kanon. Ville helst ha en jag inte behövde använda knapp på, men ska det vara något rejält måste det vara så. Haft den i några månader nu och är supernöjd.

Beställde juice från esmokes.se av märket Mount Baker. 5 flaskor á 20ml. 80/20 VP/PG. 24mg Nic./ml. Riktigt fina smaker och diggar blandningen med mycket rök.

Undersökningar visar att all nikotin inte vaporiseras, endast ungefär 60-80%. Därav tog jag något starkare juice, fastän jag inte varit storrökare.

För att balansera reklamen för dessa otroligt undermåliga vaporizers så vill jag framhäva att man bör tänka på att dessa är slit och släng produkter.

Man kan börja med en sådan, min första var en Paul Saar. Men jag tror att alla som fortsätter vapa kommer att köpa en rba eller rda. Så läs på och köp en kayfun-liknande tank eller en dripper av något slag så kommer ni spara mycket pengar i slutändan. Inga chip-moddar eller onödig elektronik, bara batteri, mek-mod och atomizer. Lite mer jobb men fun as fuck, och så jäääävla mycket godare vape.
Citera
2014-07-08, 20:55
Medlem
raraKlaras avatar
Ska ut och resa i slutet av sommaren och det är tveksamt om jag kommer att kunna ladda några batterier. Har ingen större lust att köpa sisådär 12 nya batterier och släpa med mig. Jag använder helt vanliga ego-batterier hemmavid och trivs med det. Är alltså inte särskilt avancerad, dock inbiten vajpare sedan ett år efter ett helt liv som cigarettslav.

Vad använder man då istället? Finns det några engångsecigg som ger hygglig smak och iallafall skapligt tjock ånga? Så jag inte behöver ägna resan åt att leta efter eluttag, alltså. Jag tycker bäst om svart vinbär, blandad frukt och mintsmaker. Tycker överhuvudtaget inte om tobaksmakerna jag provat. Det verkar som om de flesta rynkar lite på näsan åt engångsvarianterna?
Citera
2014-07-09, 11:44
Medlem
StarGate3000s avatar
För den som inte känner till det kan jag tipsa om att det finns 2 Svenska forum speciellt för vejpare.
Där finns samlad expertis för dina frågor, tillsammans med guider och tips.

Det ena forumet har dessvärre blivit uppköpt av en Dansk återförsäljare, och fått minskad aktivitet sedan dess.
Men det andra forumet är helt oberoende, http://svejpa.se/
Citera
2014-07-09, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XenapZ
MVP 2.0 kan användast medans du laddar den så där har du det bästa a två världar.

Tackar för tippset, får bli en sån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in