Citat:
Ursprungligen postat av
krossa11
Beställ aldrig från den JOKE sidan, allt jag fick därifrån var katastrofalt dåligt. kommer aldrig mera göra en beställning därifrån, jag beställde därifrån bara för jag läst här att många gör det härifrån, tankarna till min ego ce4 var rena skämtet smaka ingenting om dom. och det var 5-6 stycken o kom ingen smak utav nån av dom hahaha, aldrig mera sånt kina piss, och juicen var inte heller någon höjjdare plus att dom rivit bort hälften av ettiketten, så vem vet kanske är flera år gammal e-jucie man drar i sig.
Mvh
Det där låter precis som den CE4:an jag köpte i Sverige
Nästan allt jag köpt från Fasttech har fungerat utmärkt (vilket är en hel del vid detta laget) med undantag från ett Ego-batteri som var dött vid leverans och en Vivi Nova med dåliga gängor, men vart bara att kontakta supporten så fixade det sig.
Kan inte påstå att det varit mindre problem med saker jag köpt i Sverige men fördelen är att man förhoppningsvis slipper vänta så länge på utbytesprodukten om något är kasst.
De Liqua-juicer jag köpt av Fasttech har en ettikett med utgångsdatum 2015 och ser ut precis som de ska enligt Liquas hemsida.