Har vejpat paulsaar's kratbatteri med clearomizer nu i cirka 3 dagar .. raspberry och apple, smakerna är sådär helt ärligt talat. Raspberry är rätt så ok men apple.. vet inte.. sådär, tyvärr smakar det bränt i den andra clearomizern som jag beställde med så jag kunde ha två smaker, bränt apple ( fyfan alltså). Har provat rengöra den o.s.v .. hjälper inte. Smakar riktigt illa dock, går inte att använda. Jävla skit alltså, blir alltid såhär när jag ska prova på något nytt. Blir inte till att beställa därifrån igen, deras utbud är ett skämt. Finns ju inget att välja bland. Deras batteri är dock snyggt och räcker längre än vad man tror, även mycket mindre än vad det ser ut på bilden. Står ju tyvärr inget om gängor/ohm etc.. Vilket skämt. Ni som läser detta, det lönar sig att inte vara impulsiv och dum som jag.
Ska köpa 1300mah vision "spinner"
http://www.lightyourfire.se/el-cigg-...g-batteri-1300
och protank 2 .. så man kan vejpa vad man vill, har läst och sett att vissa smaker som citrus kan skada plast. Till det hade jag tänkt red bullseye smak och citrus punch. Vill helst inte ha något med tobak att göra längre även om det förvisso är helt ofarligt att vejpa tobakssmaker.