2013-06-05, 04:57
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridan
Efter att ha läst lite blir det nog fan en Vamo kombinerat med Kanger pro. Blir nog LyF kan ta den extra kostnaden känner jag med tanke på leveranstider och trust jag har från dom såhär långt kan dom hundra lapparna kännas ok.

Däremot funderar jag lite på vätska. Skulle vilja ha ner kostnaden där men alltid läskigt att byta märken. Någon som har några bra förslag? Runt 2kr per ml vore nice ungefär såg man kan nå det på fasttech tom 1kr per ml men osäker på smakerna där.

Dekangs juicer är helt ok, märket Liqua är också bra.

Deras näst intill gratis nonamejuicer har jag inte vågat mig på

Allt finns på fasttech.
Citera
2013-06-05, 08:52
Medlem
Fuckmesidewayss avatar
Är det någon här som testat juicen med 100mg niko?, tänkte höra om någon ville sälja ett litet smakprov ifall ni har hemma
Citera
2013-06-05, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckmesideways
Är det någon här som testat juicen med 100mg niko?, tänkte höra om någon ville sälja ett litet smakprov ifall ni har hemma

Låter som att du vill vejpa det direkt? är du seriös? Förmodligen en vidrig och potentiellt farlig upplevelse.
Citera
2013-06-05, 10:05
Medlem
Citat:

Den är menad att användas om du skall blanda själv, då spär du ut den till 10-20 mg.

Att vejpa den är nog inte hälsosamt.
Citera
2013-06-05, 10:09
Medlem
Citat:
Detta är bara ett batteri väl? http://www.fasttech.com/products/141...justable-e-cig Sen den andra länken är brännaren?

Jag får 'file not found' på länken ovan. Men jag misstänker att det är min förstalänk du lagt in, och då stämmer det bra, det är ett batteri, eller underdelen av e-ciggen. Till den behöver du en atomizer, som tex en Kanger, Vivi Nova. Mer än så behöver du inte.

Det är alltså inte bara ett batteri, det är ett hölje med display som där sitter ett batteri i.
Citera
2013-06-05, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridan
Efter att ha läst lite blir det nog fan en Vamo kombinerat med Kanger pro. Blir nog LyF kan ta den extra kostnaden känner jag med tanke på leveranstider och trust jag har från dom såhär långt kan dom hundra lapparna kännas ok.

Däremot funderar jag lite på vätska. Skulle vilja ha ner kostnaden där men alltid läskigt att byta märken. Någon som har några bra förslag? Runt 2kr per ml vore nice ungefär såg man kan nå det på fasttech tom 1kr per ml men osäker på smakerna där.

Det tycker jag är ett utmärkt val. Fast jag är färgad, då jag har just den kombinationen.

Jag har beställt från Vaporbreak, det tog 8 dagar från beställning till jag hade den i handen. Har även en från Fasttech, den är på postterminalen i Sthml nu för sortering, kommer nog på fredag, så den ramlar också in på runt 8 dagar.

Men såklart skall du supporta våra svenska affärer, så kör från LYF

Angående vätska, så är kostnaden cirka 4 kr ml i svenska affärer. Jag har beställt 3 smaker från Fasttech (2 Dekang-smaker och 1 Liqua-smak), lovar att återkomma när jag fått dem och testat.

Skall du ha en Vamo, så ta rostfritt!! Jag har en i 'Gun Metal', och färgen flagnar nästan direkt..

Ledsen för alla postningar, citera flera funkar inte här..
Citera
2013-06-05, 11:18
Medlem
Fuckmesidewayss avatar
Kan man på nåt sätt boosta sin gamla vaper så att den river lite mer?, anledningen att jag vill prova 100 mg är att jag vill ha mer riv vill att det ska kännas som att man röker riktigt, inte den löjliga känslan av vattenpipa :-P
Citera
2013-06-05, 11:21
Medlem
Fuckmesidewayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoegaz
Jag får 'file not found' på länken ovan. Men jag misstänker att det är min förstalänk du lagt in, och då stämmer det bra, det är ett batteri, eller underdelen av e-ciggen. Till den behöver du en atomizer, som tex en Kanger, Vivi Nova. Mer än så behöver du inte.

Det är alltså inte bara ett batteri, det är ett hölje med display som där sitter ett batteri i.

Jag kör en beställning på de då:-D. Kanger och Vivi Nova passar automatiskt till underdelen antar jag då:-D
Citera
2013-06-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoegaz
Det tycker jag är ett utmärkt val. Fast jag är färgad, då jag har just den kombinationen.

Jag har beställt från Vaporbreak, det tog 8 dagar från beställning till jag hade den i handen. Har även en från Fasttech, den är på postterminalen i Sthml nu för sortering, kommer nog på fredag, så den ramlar också in på runt 8 dagar.

Men såklart skall du supporta våra svenska affärer, så kör från LYF

Angående vätska, så är kostnaden cirka 4 kr ml i svenska affärer. Jag har beställt 3 smaker från Fasttech (2 Dekang-smaker och 1 Liqua-smak), lovar att återkomma när jag fått dem och testat.

Skall du ha en Vamo, så ta rostfritt!! Jag har en i 'Gun Metal', och färgen flagnar nästan direkt..

Ledsen för alla postningar, citera flera funkar inte här..

Hmm har för mej LyF har en bonus med när man når en viss mängd beställning så blir nog billigare än jag trodde :P. prio för mej är att med dom vet jag att strular något är det ett mail bort från att vara löst vilkte gör dom där extra hundralapparna ganska lätta att släppa .

Vore kanon just vätskan är ju det mesta av kostnaden man har så ju mera info desto bättre .
Citera
2013-06-05, 16:15
Medlem
Citat:
Kan man på nåt sätt boosta sin gamla vaper så att den river lite mer?, anledningen att jag vill prova 100 mg är att jag vill ha mer riv vill att det ska kännas som att man röker riktigt, inte den löjliga känslan av vattenpipa :-P

Det är där Vv/Vw är så fint. Vill du ha mer riv, så ökar du bara volten/watten, så får du en starkare upplevelse. Jag har svårt att tro att du skulle gilla över 24 mg som är max för vanlig vätska.

Tycker inte att detta går att jämföra med vattenpipa.
Citera
2013-06-05, 16:22
Medlem
Fasttech-paketet kom idag, så för att summera:

Vaporbreak tar cirka $10 i frakt, spårbart paket (syns efter runt 3 dagar). Det tog 8 dagar från beställning till jag hade det hemma. Paketet märks upp som gåva.

Fasttech är fraktfritt, spårbart paket (syns efter runt 3 dagar). De fotograferar paketet när det skickas, så du kan se en bild på hur det ser ut. Det tog 9 dagar från beställning tills jag hade det hemma. Paketet märks upp som gåva, värde $12.

Vaporbreak har lite bättre priser på Vamo, Fasttech har större utbud på vätska och atomizers.

Nu skall vätskan steepas ettpar dagar innan vejpning.
Citera
2013-06-05, 18:16
Medlem
Kolagubbens avatar
Fick mitt paket från fasttech igår, en extra Vamo version 2.1 och en Nitecore i2 laddare

Fick även ett paket från Dealextreme med lite vivi novas och ett extra 18650 panasonic 3400mah batteri
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in