Citat:
Ursprungligen postat av
Ridan
Efter att ha läst lite blir det nog fan en Vamo kombinerat med Kanger pro. Blir nog LyF kan ta den extra kostnaden känner jag med tanke på leveranstider och trust jag har från dom såhär långt kan dom hundra lapparna kännas ok.
Däremot funderar jag lite på vätska. Skulle vilja ha ner kostnaden där men alltid läskigt att byta märken. Någon som har några bra förslag? Runt 2kr per ml vore nice ungefär såg man kan nå det på fasttech tom 1kr per ml men osäker på smakerna där.
Det tycker jag är ett utmärkt val. Fast jag är färgad, då jag har just den kombinationen.
Jag har beställt från Vaporbreak, det tog 8 dagar från beställning till jag hade den i handen. Har även en från Fasttech, den är på postterminalen i Sthml nu för sortering, kommer nog på fredag, så den ramlar också in på runt 8 dagar.
Men såklart skall du supporta våra svenska affärer, så kör från LYF
Angående vätska, så är kostnaden cirka 4 kr ml i svenska affärer. Jag har beställt 3 smaker från Fasttech (2 Dekang-smaker och 1 Liqua-smak), lovar att återkomma när jag fått dem och testat.
Skall du ha en Vamo, så ta rostfritt!! Jag har en i 'Gun Metal', och färgen flagnar nästan direkt..
Ledsen för alla postningar, citera flera funkar inte här..