sker du p dealextreme s finner du den jag kpte som liknar ett vanligt packet fast snygare utseende, den r mer realistisk, dock bestlll tv packet fr batteriet r sdr.
sker du p dealextreme s finner du den jag kpte som liknar ett vanligt packet fast snygare utseende, den r mer realistisk, dock bestlll tv packet fr batteriet r sdr.
N det r sant men finns en dyrare sort som r svart kostar runt 210kr som r mycket bttre. Dock ska jag kpa en screwdriver snart det r som dem sger ferrari bland e-cigg.
PS: ngon sugen p refills typ 40 -50 st? blev ver frn min frra, den passar alla vanliga e-cigg om man byter ut luddet. men inte den jag ska ha.
Har bestllt en Elektronisk Cigarett till min mor nu, fr att det ska vara mer "hlsosammare" n tobaken.
Kpte filter med nikotin ocks.
Nr man rker den ska man ju f i sig nikotinet, men en frga: Knns det som om man rker en cigarett? Knslan att dra in rken (vattenngan, eller vad det nu r) i lungorna, r det liknande som en vanlig cigarett? (Knslan).
har nu bestllt/ftt min e-cigg, bestllde den p ecigg.se fick ciggen efter 1dag =)
ter kommer nr jag har smakar marlboro smak, fr smaken som var i filtrena frn brjan var inte god
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!