Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-16, 15:54
  #205
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Väldigt, väldigt många media-folk tar lugnande då och då.

Det är lätt att tänka sig, eftersom deras yrke går ut på att sprida lögner och nonsens. Många av dem, t ex Stina Dabrowski, verkar rentav påtända i sändning.
Citera
2008-02-16, 15:58
  #206
Medlem
Mesmeros avatar
Måste säga att jag har mycket svårt att förstå det spektakulära i denna historia. Min uppfattning är att om detta är det enda Adam har gömt i garderoben har han inte mycket att skämmas över.

Är det bara jag som får känslan av att det är Bingo som ligger bakom hela den här affären som hämnd för att Adam spridit bilder på hans ex?

Mvh,

Mesmero
Citera
2008-02-16, 16:16
  #207
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Det är lätt att tänka sig, eftersom deras yrke går ut på att sprida lögner och nonsens. Många av dem, t ex Stina Dabrowski, verkar rentav påtända i sändning.

Det var ju bright skrivet...Även om Stina faktiskt ger ett märkligt intryck..
Citera
2008-02-16, 17:44
  #208
Medlem
Jag tror att xanaxbeställningen är ett falsarium gjort av kontokaparna. Inget annat mail har färskare datum än den och mailet att han inte har täckning på kontot.. Om Alsing nu betalar med kort så har han nog råd med dom 3500 det skulle kosta?
Kaparna gör denna beställning som sista skojgrej.

Bryr mig inte om det skulle va så att han handlar men hela grejen rimmar illa
Citera
2008-02-16, 19:43
  #209
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Ingen liten kille, precis som bror sin. Undra vad de blev matade med i hemmet under uppväxten för att lagra en sådan benstomme.

Man kan ju undra. Deras pappa Rolf Alsing (f d chefredaktör för Aftonbladet) är ju inte alls byggd på samma sätt. Jag vet inte hur deras mamma ser ut, men hon kanske är en riktig fetknopp.
Citera
2008-02-16, 19:47
  #210
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaytanic
har från en säker källa fått höra att herr alsing spände på en 16åring på någon happening(i nån liten håla)för några år sen,de blev ett jävla liv pga.av att fadern till den lilla fick reda på de hela....
hur ja vet?min källa(en polare)ver ljudtech på tillställningen å fick va med å ta hand om den lagom glade fadern....

Är inte Adam gift sedan många år tillbaka?? Vad tyckte frun om hans snedsteg med en 16-åring??
Citera
2008-02-17, 00:37
  #211
Medlem
Ableachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Är inte Adam gift sedan många år tillbaka?? Vad tyckte frun om hans snedsteg med en 16-åring??

Efter en middag som AA lagat helt själv så var hon så lugn och sansad när han förklarade vad som hänt. Hon till och med somnade under erkännandet
Citera
2008-02-17, 14:30
  #212
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaytanic
har från en säker källa fått höra att herr alsing spände på en 16åring på någon happening(i nån liten håla)för några år sen,de blev ett jävla liv pga.av att fadern till den lilla fick reda på de hela....
hur ja vet?min källa(en polare)ver ljudtech på tillställningen å fick va med å ta hand om den lagom glade fadern....

Jag vågar sätta ett par tusenlappar på att det här är båg. Kan du säga vilken håla det handlar om?
Citera
2008-02-17, 14:49
  #213
Medlem
finde3213s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Jag vågar sätta ett par tusenlappar på att det här är båg. Kan du säga vilken håla det handlar om?

Det är båg.
Citera
2008-02-17, 18:28
  #214
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Jag vågar sätta ett par tusenlappar på att det här är båg. Kan du säga vilken håla det handlar om?

Uddevalla
Citera
2008-02-17, 18:36
  #215
Medlem
johnny_viciouss avatar
ot raderat.

//Mod
Citera
2008-02-19, 10:42
  #216
Administrator
admins avatar
Denna tråd har hamnat i ett nytt juridiskt läge, och har därför öppnats igen.

http://www.flashback.se/artikel/221/...e-post-hackad/

admin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback