Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-06, 18:25
  #325
Medlem
Handeldvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
För några år sedan var det väl nån som tog sig in på hans mailkonto och därifrån läckte beställningar på 'nätdroger' om jag inte minns helt fel. Stämmer det här och vem var det som läckte det, Bingo R?
Sparat för eftervärlden. Googla "pastebin alsing e post"
Första träffen.
Citera
2016-02-06, 19:37
  #326
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Hur han kan nå längre? Är påven katolik?

Alsing har konstant varit programledare för en massa skitprogram under hela sin karriär.
På vilken planet är inte det en stor bedrift?
Citera
2016-02-06, 19:47
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvKanon
Tror ni Adams Rixdaler är uppgjort eller är han så duktig som det låter
Inte så konstigt att han vinner hela tiden. Hälften av frågorna handlar om kultur och nöje, som är hans hemmaplan och yrke. Som att sätta en rörmokare där och ha hälften av frågorna om rör, badkar och toastolar.
Citera
2016-02-19, 12:33
  #328
Medlem
_Dante_s avatar
Adam Alsing räddade panikslagen dovhjort!

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22291551.ab

Citat:
Jaktpartnern Mikael Grennard, som filmade händelseförloppet, var nöjd med att ha gjort dagens gärning.

Det är kul att visa att jägare inte bara dödar djur, vi hjälper dem också.

Har jägarvänner på sociala media som dagligdags postar blodiga trofébilder där de leende poserar med sina bytesdjur för att sedan nån gång om året även lägga upp bilder/filmer likt länken här där de räddar djur.

Varför inte bara avliva djuren som fastnat eller klivit ner sig nånstans? För så hade varit fallet om den fritt hade spatserat förbi utan att sitta fast, eller om den råkats stötas på dagen/veckan/månaden efter ?

Jag måste säga att jag tycker jägare är skenheliga hycklare som efter räddningsaktioner likt denna skall visa sin kärlek till det levande djurlivet i sociala medier! - Det måste väl vara det perfekta skottläget att skjuta hjort när det sitter fast så att man kan komma nära och sikta ordentligt?
Och hur ofta har inte djuren svårt smärtsamma skador efter att ha varit snarade i ståltråd t.ex?

Dovhjorten är väl dessutom lovlig nu om jag förstår saken rätt?

"Rädda Bambi" bara för att blåsa skallen av henne en tid senare är aningen cyniskt i min värld!
__________________
Senast redigerad av _Dante_ 2016-02-19 kl. 12:56.
Citera
2017-02-13, 22:45
  #329
Medlem
Adam pratar just nu om denna tråden hos Filip och Fredrik i Breaking News...
Citera
2017-07-20, 14:57
  #330
Medlem
Internhumors avatar
Han är väl ingen tv-kändis längre?
Citera
2017-07-20, 16:11
  #331
Medlem
fredrikdenstores avatar
Adam Alsing stämmer Norwegian

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...mmer-norwegian
Citera
2017-07-20, 18:15
  #332
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Adam Alsing stämmer Norwegian

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...mmer-norwegian

Jaha, han verkar ha råkat stämma fel flygbolag?
Citera
2017-07-20, 20:01
  #333
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Fy fan vad tjock och osmidig han är. Vaggar fram när han går.

När jag var inne på Skoglunds butik i Sturegallerian (som nu är nedlagd) hörde jag hur expediterna pratade om att de fått uppdraget att klä Adam inför ett tv-jobb. De beklagade sig över hur svårt det var att hitta kläder som passade Adam och såg snygga ut pga hans storlek.
Citera
2017-08-24, 20:33
  #334
Medlem
V-Villessons avatar
Nu har han skrivit en bok tydligen, Myt eller inte myt, som var ett inslag i radion där det uppenbarades hur lite Markolio och Laila Bagge visste om det mesta.

https://www.facebook.com/mannenmytenellerinte/?fref=ts

Bra eller anus?
Citera
2017-11-03, 13:20
  #335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Adam verkar vara en trevlig och go kille. Har faktiskt svårt att tänka mig honom som otrevlig på minsta vis. Han ger ett sympatiskt intryck!

nah, lite besserwisser är han ju allt.

dock tycker jag han funkar med arja snickaren med adam alsing. han säger nämligen det vi tittare tänker. anders var ju bra på sitt sätt. skulle jag tvingas sitta i svt's på spåret skulle jag ta adam alla dagar i veckan.
Citera
2017-11-28, 00:59
  #336
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0entry
nah, lite besserwisser är han ju allt.

dock tycker jag han funkar med arja snickaren med adam alsing. han säger nämligen det vi tittare tänker. anders var ju bra på sitt sätt. skulle jag tvingas sitta i svt's på spåret skulle jag ta adam alla dagar i veckan.

Förutom att han var med i på spåret och dålig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback