2008-02-16, 11:40
Medlem
Idag när jag var ute och gick såg jag en reklampelare med Gry och Adam.
Adam visade värsta leendet och då tänkte jag på adam.rar.
Citera
2008-02-16, 11:55
Medlem
För att ladda ner adam.rar filen gör så här. Enkel guide >>
http://img408.imageshack.us/img408/6210/adamgk4.png?s=1

eller så ser du adressen som leder till adam.rar fil precis under flashback länken.
Senast redigerad av spermhare 2008-02-16 kl. 12:03.
Citera
2008-02-16, 12:08
Medlem
Rävarns avatar
Haha, vilken tabbe. Underbar läsning i adam.rar

Det tackar vi för!
Citera
2008-02-16, 12:48
Bannlyst
Jag är mer intresserad av vad den gode Alsing har i sina kindpåsar ?
Är det vinterförrådet av nötter eller ?

Lite smisk är ju inget att rynka på näsan åt.
Citera
2008-02-16, 12:55
Medlem
joyces avatar
Det kanske inte är Adam som har beställt knark. Hans äldsta son kanske "lånade" pappas kort och mejl för att göra en beställning. Sonen är i den åldern och bor i ett sådant område där det finns många ungdomar som vill ha tag på piller.
Citera
2008-02-16, 13:05
Medlem
har från en säker källa fått höra att herr alsing spände på en 16åring på någon happening(i nån liten håla)för några år sen,de blev ett jävla liv pga.av att fadern till den lilla fick reda på de hela....
hur ja vet?min källa(en polare)ver ljudtech på tillställningen å fick va med å ta hand om den lagom glade fadern....
Citera
2008-02-16, 13:12
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Att trycka i sig Xanor är väl allt annat än finknarkning?

Att dra i sig tjack för att hålla sig smal eller ha en bullit med ladd på exempelvis jobbet eller middagen för att hålla sig på topp är att finknarka, att trycka i sig buhu-medicin är patetiskt.

Trycka i sig 20Mg Xanor och dricka alkohol är knappast att "finknarka" men att ta smådoser vid lämpliga tillfällen är att göra det. Väldigt, väldigt många media-folk tar lugnande då och då. Är ladd tillverkat borta i ett ruckel i djungelt med tveksamma tillverknings-metoder för att sedan distribueras av tungt kriminella världen över och bankas i många, många led "finknark" ? Polskt-tjack?

Xanoren tillverkad med läkemedelsstandarder i riktiga laboratorium är sämre än kokain och tjack från kriminella för att den är en "Buhu-medicin" ? Mja, tror vi definerar saken olika.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2008-02-16 kl. 13:23.
Citera
2008-02-16, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
[...] Väldigt, väldigt många media-folk tar lugnande då och då. [...]
Det har säkerligen alldeles rätt i. Men behöver man lugnande så går man till läkaren och får det utskrivet, man köper det inte via Internet. Eller är det fortfarande så tabubelagt med dessa typer av mediciner att man hellre betalar extra för att "ingen" skall få veta något?
Citera
2008-02-16, 14:44
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pascal
Det har säkerligen alldeles rätt i. Men behöver man lugnande så går man till läkaren och får det utskrivet, man köper det inte via Internet. Eller är det fortfarande så tabubelagt med dessa typer av mediciner att man hellre betalar extra för att "ingen" skall få veta något?

Det är inte så enkelt då Svenska läkare är oerhört retriktiva med en så 'tung' benso som Xanor. Många som har svår ångest får inte ens sobril utskrivet som anses vara en 'lätt' benso. Lättare blir det givetvis med privatläkare som nog AA går till men knappast lätt där heller. Man får helt enkelt det man "behöver" när man beställer över nätet om allt går som det ska med tullen.
Citera
2008-02-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Tror nog att han saknar recept ska du se. Men det är i vilket fall som helst olagligt, recept eller ej.

Jag tror att det är lugnt om Adam har recept. Det blir kanske lite bökigt men jag tror inte det är några problem. Tullen ringde upp mig och frågade om jag hade, vilket jag givetvis inte hade. Så det blev bara "jaaha, då kan vi nog förstöra denna försändning ja". Inte mer med det.

Sen är det nog sällan nån har recept som beställer från internet, det är väl det som är grejjen.. om man inte är storkonsument. Men har vi inte högkostnadsskydd i Sverige? Kan inget om sånt..
Citera
2008-02-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Det kanske inte är Adam som har beställt knark. Hans äldsta son kanske "lånade" pappas kort och mejl för att göra en beställning. Sonen är i den åldern och bor i ett sådant område där det finns många ungdomar som vill ha tag på piller.

Lite dumt/meningslöst att låna mejlen isåfall kanske?
Citera
2008-02-16, 15:01
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finde3213
Alsing gillar udda damer
http://www.flashback.org/showthread.php?t=289445&page=6

Oooh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera