I Parlamentet iaf de klipp som finns på youtube så är gossen jävligt rolig.
Kanske för hypad i melodifestivalen då men klart roligt när han "svävade" igår och fick med sig en i "publiken" på sin "resa".
Han kan säkert bli vår bästa komiker. Fältet är ju tomt för tillfället vilket tydligast illustreras av att sådana som Filip och Fredrik har plats framför kameran.
Wow, en meningsfrände! Jag kan heller inte förstå vad som är så bra/roligt med Filip o Fredrik!
Kanske för hypad i melodifestivalen då men klart roligt när han "svävade" igår och fick med sig en i "publiken" på sin "resa".
Kan man "missbruka" citationstecken?
OT: Du måste in på torken...
OnT: Jag tycker att han är bra. Han lyckades dessutom bra i första deltävlingen, men andra var en svacka - kändes krystat.
Kan man "missbruka" citationstecken?
Nåt så inihelvete! Det kanske finns en avgiftningsklinik för missbrukare. Eller varför inte bara en skrivkurs i svenska?
En av de sämsta komikerna, ligger där nere bland Petra Mede och såna som inte ens borde få ha titeln "komiker".
Dikten han skrev, inget svårt.
Det han gör i parlamentet - Dåligt.
Att folk gillar honom - obegripligt.
En av de sämsta komikerna, ligger där nere bland Petra Mede och såna som inte ens borde få ha titeln "komiker".
Dikten han skrev, inget svårt.
Det han gör i parlamentet - Dåligt.
Att folk gillar honom - obegripligt.
Håller med. Kan också säga att alla i Stefan och Kristers fanclub var på min och p4nd0ra:s sida under det senaste styrelsemötet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!