2008-02-13, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge N. Prajd
Som fransmännen säger: "Helvetet är den plats där engelsmännen tillreder all maten och svenskarna är komiker!" Det är synd om oss!

Nja

"HELVETET PÅ JORDEN SÄGS VARA DET LAND DÄR TYSKARNA ÄR POLISER, ENGELSMÄNNEN KOCKAR, GREKERNA POLITIKER OCH DÄR HOLLÄNDARNA STÅR FÖR SPRÅKET OCH SVENSKARNA FÖR UNDERHÅLLNINGEN "

ska det väl vara.
Citera
2008-02-13, 10:06
Medlem
weirdo_s avatar
argh

för att reda ut o/t...citatet är:

"Heaven is where the Police are British, the Chefs are French, the Mechanics are German, the Lovers Italian and it's all organised by the Swiss.
Hell is where the Chefs are British, the mechanics are French, the lovers are Swiss, the Police are German and it's all organised by the Italians."
Citera
2008-02-16, 21:47
Medlem
Chandler Bings avatar
Fy fan vad jag har garvat..........hans "trolleritrix" ikväll var bara för mycket.........

Copperfield...........släng dig i väggen!!!!
Citera
2008-02-16, 21:51
Medlem
Mesmeros avatar
Idag var han riktigt underhållande faktiskt. Måste säga att jag dels är imponerad av hans förmåga att leverera humor och dels över att göra det i detta sammanhang. Ska bli kul att se vad han hittar på framöver och om han lyckas bibehålla samma nivå.

Mvh,

Mesmero
Citera
2008-02-16, 22:31
Medlem
MacsterMacs avatar
Men skriv lite jävla skvaller då. Skiter i vilka som tycker att han är rolig.
Citera
2008-02-16, 22:53
Medlem
~Kokos avatar
Det enda jag vet är att han är från Romelanda - en liten skithåla strax utanför Kungälv. Som i sin tur ligger en bit från Göteborg.
Citera
2008-02-16, 23:46
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacsterMac
Helvete, that´s some heavy shit. Tipsat Aftonhoran?

Vad har du tillfört tråden då?

Angående just BG, visst, han är rolig och ibland RIKTIGT rolig men han är, som sagt, som en rolig kompis. Ingenting mer, även fast jag faktiskt gillar honom. Jag skulle fan kunna vara roligare, fast det är väl för att vi har samma humor.

Angående att han är Sveriges bästa komiker, det är väl ändå upp till var och en? Det är ju en åsikt, ingen titel.
Citera
2008-02-17, 00:05
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Facebookgruppen som baserar sig på det där citatet har väl snart 9 miljoner medlemmar?

Hur fick du till 9 miljoner?

edit

eller så hade jag bara svårt med ironi på internet
Senast redigerad av siister 2008-02-17 kl. 00:11.
Citera
2008-02-17, 08:13
Medlem
Jens4s avatar
Han kan säkert bli vår bästa komiker. Fältet är ju tomt för tillfället vilket man tydligas illustreras av att sådana som Filip och Fredrik har plats framför kameran.
Citera
2008-02-17, 10:55
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
När han gjorde sin danssketch fr.o.m What is Love? så kunde jag inte sluta tänka på den här SNL-Jim Carrey sketchen där de använder samma låt.

http://www.youtube.com/watch?v=4iTGc...eature=related

eller denna rulle http://imdb.com/title/tt0120770/
Citera
2008-02-17, 12:06
Bannlyst
nja.. just den där parlamentetgrejjen är väl det enda som är bra hittills....det han gör på melodifestivalen är ju inte kul, men visst om han får vara ifred och mogna i sitt eget tempo så kan det bli nånting om några år

han behöver finna en egen väg
Citera
2008-02-17, 14:06
Medlem
BigEgoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastrotroll
Hans skämt känns som gymnasiespex i aulan, förstår inte hur så många kan hylla honom.

Tack, fan vad alla hyllar honom. Han är ju kass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in