2008-03-15, 15:36
Medlem
Jointss avatar
Det sämsta med Björn G är den här värdelösa skvallertråden.

Jag har bara sett honom på youtube men anser honom vara mycket skojig. Helt klart en stor talang.
Citera
2008-03-15, 21:17
Medlem
akksel2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joints
Det sämsta med Björn G är den här värdelösa skvallertråden.

Jag har bara sett honom på youtube men anser honom vara mycket skojig. Helt klart en stor talang.

Dra åt helvete va kul han va precis i melodiskiten!
Citera
2008-03-15, 21:31
Bannlyst
Idag var han på nytt inte rolig alls i Melodifestivalen. Sveriges klart mest ÖVERSKATTADE komiker. Garvade inte alls och har inte garvat åt honom tidigare heller under Melodifestivalen. Han borde lära sig vad som är roligt och vad som inte är roligt.
Citera
2008-03-15, 21:56
Medlem
akksel2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akksel2
Dra åt helvete va kul han va precis i melodiskiten!

Inte ofta man citerar sig själv, men nu får det fan vara nog med "mimningar"
de va kul första gången!Men inte nu längre
Citera
2008-03-15, 23:25
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Kan du exakt tala om på vilket sätt Björn försöker härma Robert, och när blev Fredrik och Filip ståuppare, och framförallt, när blev dom roliga? Patetiskt att se FB drevet dissa BJ nr övriga Sverige hyllar honom. Kan sätta en tunna skit på att alla dissare sitter och garvar åt BJ när han uppträder, sen sätter man sej vid datorn och loggar in på FB lallar med bland dom övriga avundsjuka.
Kan du förklara vad det är han gör som är roligt? Jag förstår nämligen ingeting.
Citera
2008-03-15, 23:37
Medlem
Jag tycker han är skitarolig. Dock var det första han gjorde i globen ikväll ej så kul. Men sedans hans dansande var roligt, hela han är skoj. Kolla klippen på tuben, från parlamentet och när han är full
Citera
2008-03-16, 00:06
Medlem
Har ni sett honom som "Benjamin"?
När han "åker" skateboard. Kan inte sluta skratta, han ska ju spela nörd och lyckas till 670 %. Fruktansvärt bra!

"Skateboard får 4 av 5 torn, kanonkul!"

Han har dock blivit upphaussad, många som säger att han är Sveriges bästa komiker har inte sett en tiondel av alla komiker som finns i Sverige. Exempelvis de som sett Björn endast i Melodifestivalen och kallar honom för Sveriges bästa komiker, då är något fel.

Min top5 utan inbördes ordning;

Björn Gustavsson, Robert Gustavsson, Johan Glans, Henrik Dorschin, Johan Wahlström.

Sen kan självklart vissa komiker göra vissa scener riktigt bra. Exempelvis David Batra har en hög högstanivå, medan lägstanivån är ganska dålig. Måns Möller är ju "störtskön" ibland också.
Citera
2008-03-16, 02:06
Medlem
Cryxs avatar
Man kan väl fnissa till åt vissa saker som han gör, men han är verkligen inte rolig i översikt. Med det menar jag att han inte är rolig om man jämför med andra svenska komiker.

Sen att det finns personer som säger att han är den nya Robert Gustavsson eller till och med bättre än honom vet jag inte hur man har tänkt till. Eller så är alla dessa personer födda -94 helt enkelt.
Citera
2008-03-16, 09:14
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wat
Vad i helvete menas egentligen med att förvalta "talangen" rätt? Vara nykterist? Inte hänga med upp till Kiruna?

Enlighten me.
Ja vad menas med det.. Just nu tycker jag tex att han syns för mycket. Han ska bida sin tid. Inte synas precis över allt. Sitta hemma på kammaren och fila på skämt. Fast det är klart det gör han väl. Han måste ju synas också för att kunna testa skämten Dessutom rycker ALLA i honom just nu så det är nog jävligt svårt att låta bli. Men ta det lite lugnt helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Runar.K.Öijer
Hipp Hipp har inte blivit roligare och roligare med åren - bara tjockare och tjockare. morgan pålsson - fy fan vad tråkig han är
i jämförelse med dom är björn mycket intressantare även om han har mycket kvar att bevisa innan han verkligen bör utöva humor proffesionellt
Nja jag menade innan dom blev Hipp Hipp. Har sett en sketch från dom på en VHS med Robert Gustafsson, som hämtat från klassens roliga timmen .. Tror jag har sett dom också i en sån där talangtävling som gått på svt. Klasskillnad mot idag. Även om jag inte tycker dom är bäst.

Btw det första Björn gjorde igår var inte bra..Melodifestivalen är lite för stor för honom.

In my humble opinion...
Citera
2008-03-16, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Vad tillför han som är nytt och unikt? Det är patetiskt att se när han försöker sig på att härma Robert Gustavsson.

Det är patetiskt med folk som har så noll koll som du.

Är någon överskattad är det Robert Gustavsson, som redan kört sina inkörda "hostande gubbe" "fräsa och ramla och låtsas vara full" alltför många gånger

Björn Gustavsson är kvickare, roligare och har en fantastisk förmåga till improvisation.
Citera
2008-03-16, 10:39
Medlem
Biscayes avatar
Som sig själv i melodifestivalen får han väl kredd för att han är söt och brudar gillar att läsa om honom och drömma sig bort i hans pojkansikte.

Han spelar däremot nörden Benjamin helt grymt bra. Läste nånstans att han gått på teaterskola (om det var Kalle Flygare månne?) och han får till hela Nördens kroppspråk så jävla skickligt i de där sketcherna.

Han är duktig, och det är inte lätt att roa ett helt "folk" som han tvingas försöka med i melodifestivalen.
Citera
2008-03-16, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bara_boll
Det är patetiskt med folk som har så noll koll som du.

Är någon överskattad är det Robert Gustavsson, som redan kört sina inkörda "hostande gubbe" "fräsa och ramla och låtsas vara full" alltför många gånger

Björn Gustavsson är kvickare, roligare och har en fantastisk förmåga till improvisation.

Om du skulle sluta titta på "Allsång på skansen" så skulle du säkert se varför Robert Gustavsson är världens roligaste man.

Björn är stundvis pinsam, har inte skrattat ett dugg åt hans "skämt". Kollade på parlamentet då han skojade om något datorspel, jaha... skulle det vara roligt för oss som inte är finnig, fjorton år och sitter på fragbite?

http://www.youtube.com/watch?v=4ZDCJ4d8nMk

Verkar mest bara vara småflickor som skrattar....

Josefin crafoord verkar ställa han mot väggen http://www.youtube.com/watch?v=6o22jxjzUKk
Senast redigerad av Boots&Braces 2008-03-16 kl. 10:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in