2008-02-12, 08:30
Medlem
Tack Miljonären, tänkte själv starta en tråd om BG den yngre. Undrar hur han har kommit fram? Hans skämt kanske går hem på skolgården? Brukar kolla på Parlamentet, men när han är med får man frossa, och det är bra nära att man zappar vidare. Han får nog träna och skaffa sig en väldigt stor erfarenhet av humor om han ska ha någon som helst framtid som komiker. Som det är nu, är han helt värdelös.
Citera
2008-02-12, 08:46
Medlem
Chandler Bings avatar
- Om jag kommer in.......jag kommer knappt ut

Killen är ju skitrolig, jag har dock inget skvaller att delge. När prettot Henrik Schyffert som verkar vara svårflörtad sitter brevid och garvar som han gör säger väl en del. Jag vill se mycket mer av honom i rutan!
Citera
2008-02-12, 10:47
Medlem
nej den före what is love och efter carmina burana

namn? :]
Citera
2008-02-12, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Tack Miljonären, tänkte själv starta en tråd om BG den yngre. Undrar hur han har kommit fram? Hans skämt kanske går hem på skolgården? Brukar kolla på Parlamentet, men när han är med får man frossa, och det är bra nära att man zappar vidare. Han får nog träna och skaffa sig en väldigt stor erfarenhet av humor om han ska ha någon som helst framtid som komiker. Som det är nu, är han helt värdelös.

Jag tycker han är skitball utan att för den skull försöka för mycket. Han kan nog inte lära sig humor som du verkar tro att man kan....Man har helt enkelt olika humor. Han kanske lägger sig på en lite för hög nivå för dig så du missar helt enkelt det roliga? Du kanske är typen som gillar enkla vitsar? Typ: "Det var Kålle och Ada" osv....
Citera
2008-02-12, 10:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes

Fascinerande. När det äntligen verkar komma någon svensk komiker som ännu är ganska rolig.
Citera
2008-02-12, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackie
nej den före what is love och efter carmina burana

namn? :]
OK,kommer ej ihåg hur den lät
Citera
2008-02-12, 10:54
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
En av hans döttrar är det snorkigaste som någonsin gått i ett par högklackade.

Ett riktigt kräkmedel.
Vet inte om han har fler döttrar, men denna skall bära namnet *l*ra. och bo i London, det senaste jag hörde iallafall.

Man fick aaaaalltid veta vem henns pappa var, minsann, sådeså!

fel gustavsson, men annars rätt
Citera
2008-02-12, 11:06
Medlem
Månsans avatar
Jag tycker att han är rätt halvtrist. Men det kanske beror på att jag är en sur gammal gubbe själv.
Citera
2008-02-12, 11:13
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag tycker att han är rätt halvtrist. Men det kanske beror på att jag är en sur gammal gubbe själv.
Insikt! Det borde det finnas mer av på FB...

Topic: Jag tycker han är fruktansvärt rolig.
Citera
2008-02-12, 12:55
Bannlyst
Han finns på FB, vem det är får ni lista ut själva, SåDeSå
Citera
2008-02-12, 13:11
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uggla-Kamachi
Såå han förlorade oskulden i fjol och nu går hans döttrar med högklackat, inte läst hela tråden och förstått vem det gäller va

FÖRLÅÅÅÅÅÅT! Drar en påse över skallen och skäms!
Citera
2008-02-12, 13:21
Medlem
cecels avatar
tror han går hem mest bland 12-17åringar, iallafall vad jag märkt. Förmodligen för att han skämtade om world of warcraft i parlamentet...

Jag tycker att han är en talang, men folk som börjar hylla honom som roligast i sverige just nu yrar ju i nattmössan! Dom kan inte humor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in