2008-02-11, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fprincefuckaur
förra året om jag gjort min matte rätt.

nja, det beror ju på om han har fyllt eller skall fylla år senare på året.

Ja, ingen verkar ha något skvaller, så vi är tvungna att fylla ut tråden med tjafs.
Citera
2008-02-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzengel
Klart man måste bo vid SoFo om man flyttar till söder

Hippt ska dé va när en flyttat till Stokkholm!

Dock bor han bara två kvarter ifrån Folkungagatan... Dessutom borde hela FB gratulera Björn(e). Han fyller år nästa tisdag för bövelen. Grattis!
Citera
2008-02-11, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legatoz
Han är noga med att inte berätta i vilken stadsdel han bor i. Kan säga som så att han bor på Söder och gatunumret slutar på 169. Gatunamnet får ni lista ut själva

Låter som Eolsgatan eller Kattgränd.
Citera
2008-02-11, 22:16
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legatoz
Hippt ska dé va när en flyttat till Stokkholm!

Dock bor han bara två kvarter ifrån Folkungagatan... Dessutom borde hela FB gratulera Björn(e). Han fyller år nästa tisdag för bövelen. Grattis!

Bara å bara, okej fel sida om om lappdjursgatan så att säga, men om det vart rätt sida hade han liksom vart mer eller mindre i det. Dock räknas välan nypområdet som lite med exklusivt.
Citera
2008-02-12, 01:26
Medlem
Hans skämt känns som gymnasiespex i aulan, förstår inte hur så många kan hylla honom.
Citera
2008-02-12, 01:28
Medlem
vad hette låten som han använde i sitt spex på melodifestivalen efter carmina burana?
Citera
2008-02-12, 01:46
Medlem
-jOE!s avatar
Idol-bild och intervju i senaste nummret av Nöjesguiden:

http://www.nojesguiden.se/ovrigt/15508

Citat:
Har du alltid varit en sådan renlevnadsmänniska?
–Ja, jag har aldrig druckit, rökt eller snusat. Jag har ju smakat öl, så att jag har fått smaken i munnen, men det är ju verkligen inte gott alltså. I åttan eller nian sa jag till mina klasskamrater att ”jag tycker inte att det är tufft att ni röker, jag tyckte det förut men nu är jag inte imponerad längre”. Men de tyckte fortfarande att det var tufft. Sedan skulle de sluta röka i nian och börja gå med nikotinplåster. Då var det lika tufft som det hade varit att börja. Min mamma är en evig optimist och min pappa är mycket mer pessimistisk, själv pendlar jag mellan det där. Nu ska man inte slänga sig med ord som deprimerad i onödan, men jag kan vara väldigt uppe och nere i perioder. Och den där tomheten man kan känna, det där svarta hålet, det går ju att döva eller fylla med alkohol så att man blir glad och känner sig komplett…
Citat:
Annars är det ju ett lysande tillfälle att bli djupt religiös. Ligger du med folk?
— Ja, men jag blev inte av med oskulden förrän jag var tjugo. Första gången jag kysste en tjej var jag också tjugo. Vissa vill ha ett förhållande för att göra sig själva hela, för att få någon tillfällig boost. Men jag ville inte ha det så, jag ville bli så kär att jag inte hade något val. Jag ville bli tvingat kär. Jag höll tal när jag gick ut gymnasiet härom året och det talet gick ut lite på att jag var oskuld.
Citera
2008-02-12, 05:25
Medlem
StorMammas avatar
En av hans döttrar är det snorkigaste som någonsin gått i ett par högklackade.

Ett riktigt kräkmedel.
Vet inte om han har fler döttrar, men denna skall bära namnet *l*ra. och bo i London, det senaste jag hörde iallafall.

Man fick aaaaalltid veta vem henns pappa var, minsann, sådeså!
Citera
2008-02-12, 06:09
Medlem
Uggla-Kamachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma

Ett riktigt kräkmedel.
Vet inte om han har fler döttrar, men denna skall bära namnet *l*ra. och bo i London, det senaste jag hörde iallafall.

Såå han förlorade oskulden i fjol och nu går hans döttrar med högklackat, inte läst hela tråden och förstått vem det gäller va
Citera
2008-02-12, 06:28
Medlem
Citat:

Ett riktigt kräkmedel.

Det är _inte_ dynamit-Harry som tråden avser
Citera
2008-02-12, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackie
vad hette låten som han använde i sitt spex på melodifestivalen efter carmina burana?
Menar du "What is love" med Haddaway?
Citera
2008-02-12, 08:15
Medlem
bonapartes avatar
Citat:

Ett riktigt kräkmedel.

Jag har hört att han har ont i lederna och att han därför funderar på att trappa ner på skådespelandet. Dessutom så sover han inte så bra om natten eftersom han måste gå upp och kissa tre gånger per natt eftersom han lider av förstorad prostata. Björn äter mycket fibrer och katrinplommon eftersom det är bra för hans tarmar som inte jobbar på lika bra som de brukade.
Han fyller 74 i höst.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in