2008-03-16, 22:54
Medlem
perezhiltohs avatar
Han var sådär igår...
Citera
2008-03-16, 23:22
Medlem
Rafikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrowVision
Tycker han ser lite väl packad ut på dessa bilder för att vara nykterist.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2065205.ab

Jag tycker snarare det är mer intressant att han kom ensam. Jag menar, med all denna hype borde han ju åtminstonde kunna skaka fram hybris nog att skaffa ett entourage som åtminstonde består av någon gammal klasskompis ifrån gymnsaiet som han tagit kontakt med genom facebook.
Citera
2008-03-16, 23:38
Medlem
elviseros avatar
jag undrar mest hur fasen robinson-zubeyde fortfarande tar sig in på såna tillställningar? Trodde att efterfesten var till för typ deltagare och a-kändisar, men zubeyde har väl inte gjort något sedan robinson 2000, typ. Roligt att de fortfarande skriver robinson-zubeyde för att ingen skulle koppla vem det var annars
Citera
2008-03-16, 23:39
Medlem
Ph0nys avatar
Han är mer än lovligt lamm-kött bland Sveriges damer, eller i alla fall Robinson-Zübeydes kusin då, det vill säga. (Mind you, allt enligt AB)
Citera
2008-03-16, 23:52
Bannlyst
Ett grymt rolig kille som har framtiden för sig.
Önskar killen allt gott!
Citera
2008-03-16, 23:57
Medlem
Squalos avatar
Denna grabbens huvudsakliga kvalité är att han ser ut som om han vore dum i huvudet, va?
Citera
2008-03-17, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickifrans
Ett grymt rolig kille som har framtiden för sig.
Önskar killen allt gott!

På vilket sätt är han rolig? Definera! (Lär ju inte få svar från dig, precis som man inte fått av någon annan som hävdat att han varit bra och som går på vad mainstream-svenssons anser)
Citera
2008-03-17, 00:05
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxdjupet
Kan han inte deltaga i något program som inte inriktar sig mot pensionärer och fruntimmer så man får se om han är så rolig som han sägs vara.

Tittar inte på melodifestivalen och inte på parlamentet heller pga att det inte är freestylad humor, men gärna vill framstå som det. Då får det vara.

Upp till bevis Björn!

Är det inte så ALL standup i princip ser ut?
Du måste ha ett väldigt litet urval av vad som är roligt i sådana fall.
Citera
2008-03-17, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
På vilket sätt är han rolig? Definera! (Lär ju inte få svar från dig, precis som man inte fått av någon annan som hävdat att han varit bra och som går på vad mainstream-svenssons anser)

Men Klevis, har Björn legat med din fru eller? Varför detta hat mot Björn från din sida..
Citera
2008-03-17, 00:39
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag tycker han är rolig för att han framkallar skratt hos mej.
Citera
2008-03-17, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stigmata01
Personligen ser jag inte Björn Gustafssons storhet, men låten till Carina Berg var genialisk. Var det verkligen han som skrev låten?

vetefan om nån har svarat på detta, lte trött för att läsa alla inlägg..

men iaf så har jag från en nära släkting till björn hört att hans yngre bror oscar, tror han heter det, har hjälpt björn att skriva låten.
Citera
2008-03-17, 01:11
Medlem
stenbrotts avatar
den där låten han framförde var halvrolig men det är det enda bra han gjort.. helt klart den mest överskattade komikern inom 7 solsystem..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in