Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag tycker som sagt inte att Björn Gustafsson är rolig. Däremot tycker jag Robert Gustafsson är riktigt rolig. Och det roliga med honom tycker jag är hans träffsäkra imitationer och hans kluriga "gubbar". Han är också bra på att paroidera olika saker och spela full.
Spermaharenboken var inte kul överhuvudtaget men så var den ju också skriven av Henrik Schyffert, en annan person som borde lära sig vad humor är och vad som är roligt och som inte är roligt.
inte för att vara taskig, men jag tror att Henrik Schyfferts humor kräver en ganska intelligent hjärna! det är många som avfärdar honom som inte rolig, men dessa personer har ju samtidigt inte en aning om vad i Killinggängets produktioner som han ligger bakom.
jag tycker Henriik schyffert är minst lika roliga som dom andra i Killinggänget, dock har han ju itne samma förmåga som Robert gustafsson att kunna imitera och så vidare.
Ingen kan väl påstå att Björn gustafsson INTE är rolig, men eftersom han är hypad, så blir många besvikna på honom och förväntar sig nåt mer.