2008-03-16, 19:56
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag tycker som sagt inte att Björn Gustafsson är rolig. Däremot tycker jag Robert Gustafsson är riktigt rolig. Och det roliga med honom tycker jag är hans träffsäkra imitationer och hans kluriga "gubbar". Han är också bra på att paroidera olika saker och spela full.
Spermaharenboken var inte kul överhuvudtaget men så var den ju också skriven av Henrik Schyffert, en annan person som borde lära sig vad humor är och vad som är roligt och som inte är roligt.
inte för att vara taskig, men jag tror att Henrik Schyfferts humor kräver en ganska intelligent hjärna! det är många som avfärdar honom som inte rolig, men dessa personer har ju samtidigt inte en aning om vad i Killinggängets produktioner som han ligger bakom.

jag tycker Henriik schyffert är minst lika roliga som dom andra i Killinggänget, dock har han ju itne samma förmåga som Robert gustafsson att kunna imitera och så vidare.

Ingen kan väl påstå att Björn gustafsson INTE är rolig, men eftersom han är hypad, så blir många besvikna på honom och förväntar sig nåt mer.
Citera
2008-03-16, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Ingen kan väl påstå att Björn gustafsson INTE är rolig, men eftersom han är hypad, så blir många besvikna på honom och förväntar sig nåt mer.

Johoo då. Jag kan på fullaste allvar hävda att Björn Gustafsson INTE är rolig. Och jag vet att många med mig har samma uppfattning. Jag har inte garvat åt honom EN ENDA GÅNG under Melodifestivalen. Det är bara fjortisbrudar som tycker han är rolig eftersom de mest går efter hans utseende och hur söt han är och dessutom har ju fjortisbrudar inte mycket mellan pannbenet och kan skilja på vad som är roligt eller inte. De har HÖRT att han är rolig och utgår från det och sedan gillar de honom bara för att han ser ut som han gör.
Citera
2008-03-16, 20:12
Medlem
Walkers avatar
Expressens tv-krönikör -Anders Björkman har kanske hittat svaret varför Björn är så hypad.

Citat:
Björn Gustafsson har gjort årets genombrott i "Melodifestivalen". De som protesterat i min telefon har alla varit gubbar - i alla åldrar. Är Gustafsson är något så unikt som en tjejernas komiker?
http://www.expressen.se/noje/tvsajte.../ratt-lat-vann
Citera
2008-03-16, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bara_boll
Du klagade på att de som gillar Björn Gustavssons humor inte kan "står för" och "definiera" varför de tycker som de gör. Jag är bara nyfiken på om du kan "definiera" varför du tycker saker är roliga? Vad tycker du är roligt? Kan du "definiera" det?

Jag tycker spermaharen hade en del rätt genialisk humor, är det "fel"?

Om du läste mitt tidigare inlägg så definerade jag varför jag tycker Robert Gustafsson är rolig. Jag har fortfarande inte hört någon definera varför Björn Gustafsson är rolig. Jag väntar på det fortfarande.
Genialisk humor i spermaharen? Vart fanns den genialiska humorn i den boken? Fick låna den av en polare. Boken var skittrist, lade bort den efter bara tolv sidor efter att jag inte garvat en enda gång.
Senast redigerad av Klevis 2008-03-16 kl. 20:26.
Citera
2008-03-16, 20:20
Medlem
fittnesshemales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laco
han verkar ha en minimal balle!
skulle inte tro det träffade honom på efter festen i går .....
Citera
2008-03-16, 20:37
Medlem
Kan han inte deltaga i något program som inte inriktar sig mot pensionärer och fruntimmer så man får se om han är så rolig som han sägs vara.

Tittar inte på melodifestivalen och inte på parlamentet heller pga att det inte är freestylad humor, men gärna vill framstå som det. Då får det vara.

Upp till bevis Björn!
Citera
2008-03-16, 20:53
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Johoo då. Jag kan på fullaste allvar hävda att Björn Gustafsson INTE är rolig. Och jag vet att många med mig har samma uppfattning. Jag har inte garvat åt honom EN ENDA GÅNG under Melodifestivalen. Det är bara fjortisbrudar som tycker han är rolig eftersom de mest går efter hans utseende och hur söt han är och dessutom har ju fjortisbrudar inte mycket mellan pannbenet och kan skilja på vad som är roligt eller inte. De har HÖRT att han är rolig och utgår från det och sedan gillar de honom bara för att han ser ut som han gör.

Min lillebrorsa och nästan hela hans kompisgäng, alla över 20, tycker han är "grym". Många av hans fans är nog småtjejer, men jag tror dessvärre att de inte är det enda. Bara här på FB märker man på inlägg att han ju många fans, och FB har ju majoriteten killanvändare.
Citera
2008-03-16, 21:03
Medlem
Nog var det bättre förr...Spik i foten...de va tider de...
hasse&tage,mosebacke monarki,cg lindstedt.....
Citera
2008-03-16, 21:04
Medlem
kmss avatar
jag tycker han e grymt rolig, bara att titta på han skrattar jag.
inte läst hela tråden men de flesta verkar hata han? fattar jag inte
jag e 20 plus så ni kan stryka mig ifrån att bara yngre som gillar han,
okej jag är inte så gammal men iaf
Citera
2008-03-16, 21:42
Medlem
Tycker han ser lite väl packad ut på dessa bilder för att vara nykterist.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2065205.ab
Citera
2008-03-16, 21:51
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrowVision
Tycker han ser lite väl packad ut på dessa bilder för att vara nykterist.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2065205.ab
Hahahaha!
Knappast möjligt att avgöra hurvida han är full eller inte på de två fotografierna...
Citera
2008-03-16, 22:41
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Hahahaha!
Knappast möjligt att avgöra hurvida han är full eller inte på de två fotografierna...

Ser du inte han knappt kan stå på fötterna utan måste stötta sig på vakten?? Solklar fylla...

Kul att AB tyckte detta var ett sånt stort scoop att det hamnade på första-sidan i stället för vinnaren. Jisses, överdos på Björn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in