2008-03-16, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Om du skulle sluta titta på "Allsång på skansen" så skulle du säkert se varför Robert Gustavsson är världens roligaste man.

Björn är stundvis pinsam, har inte skrattat ett dugg åt hans "skämt". Kollade på parlamentet då han skojade om något datorspel, jaha... skulle det vara roligt för oss som inte är finnig, fjorton år och sitter på fragbite?

http://www.youtube.com/watch?v=4ZDCJ4d8nMk

Verkar mest bara vara småflickor som skrattar....

Jag tyckte han var helt lysande i sin "tips från coachen" i parlamentet

Robert Gustavsson däremot är så jävla trist. Han har sina 4-5 gubbar soim han kört på repeat i många år nu. Han är kul med manus från Killinggänget, men inte på egen hand.

Där ser man skillnaderna i talang, för Björn Gustavsson är kul på egen hand. Kolla på hans fantastiska improvisationsförmåpga i Parlamentet tex
Citera
2008-03-16, 10:46
Bannlyst
Citat:

Verkar mest bara vara småflickor som skrattar....

Knappast, eftersom han är extremt populär hos hela befolkningen just nu.

Du verkar lite bitter förresten. Du känner dig kanske lite hotad över att en smart, kvick och smal liten kille med mjukt utseende kan bli populär? Du kanske levde i föreställningen om att nån sorts Van Damme-manlighet skulle vara framgångskonceptet?
Citera
2008-03-16, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bara_boll
Knappast, eftersom han är extremt populär hos hela befolkningen just nu.

Du verkar lite bitter förresten. Du känner dig kanske lite hotad över att en smart, kvick och smal liten kille med mjukt utseende kan bli populär? Du kanske levde i föreställningen om att nån sorts Van Damme-manlighet skulle vara framgångskonceptet?

Tänkte mest angående kommentarerna på hans videos på youtube;

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc

Chillzor123 (59 minutes ago)

Pratar du med mig eller pratar du med en elefant? xD SÅ JÄVLA BRA <3<3<3

Men jag ska inte gnälla för mycket, jag förstår bara inte hypen...
Senast redigerad av Boots&Braces 2008-03-16 kl. 10:55.
Citera
2008-03-16, 12:25
Medlem
opiiums avatar
Citat:
Tänkte mest angående kommentarerna på hans videos på youtube;

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc

Chillzor123 (59 minutes ago)

Pratar du med mig eller pratar du med en elefant? xD SÅ JÄVLA BRA <3<3<3

Men jag ska inte gnälla för mycket, jag förstår bara inte hypen...
För de är ju överdrivet många 40+are som kommentarar på youtube?
Citera
2008-03-16, 12:45
Medlem
GoodRiddances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opiium
För de är ju överdrivet många 40+are som kommentarar på youtube?

Björn Gustavsson växte i mina ögon igår.
Från att ha varit en i någon mån patetisk plagiatör till en kille som insett sin nyfunna status och utnyttjade den på ett ganska avspännt och listigt sätt.

Men att utnämna honom till nånslags komisk stjärna är alldeles för tidigt.
Män som gör detta är i de allra flesta fall bisexuella utan att våga ta ställning utanför likasinnade i gruppen bg-är-sveriges-största-komiker.
Kvinnor som gör detta vill bara ha lite lammkött.
Senast redigerad av GoodRiddance 2008-03-16 kl. 12:49.
Citera
2008-03-16, 12:46
Medlem
Wotan_Raturs avatar
Du fattar inte?! Du är en priest som inte healar Anders!" såna som du som skapar Hat på internet hehe så klockrent

killen har spelat en del WoW inge snack om saken hehe
(tror alla som spelat WoW vet vad jag snackar om =)

http://www.youtube.com/watch?v=fJx2A...eature=related
Citera
2008-03-16, 13:14
Medlem
Joe Blows avatar
Om man skall försöka sig på att vara lite överdrivet optimistisk kan man ju hoppas på att det oförståeligt stora intresset kring och hyllningarna till Robert Gustafsson (jag tycker visserligen att han är rolig och väldigt mycket mer talangfull än de allra flesta men han har ju ännu bara varit med i matchen i fem minuter) grundar sig i att han ser snäll och svensk ut. Lite som Kalle på kaviartuben.
Citera
2008-03-16, 13:42
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Lite som Kalle på kaviartuben.
I parlamentet var det någon som kallade honom "solstickan pojken" Ganska träffande.
Citera
2008-03-16, 14:33
Medlem
Wotan_Raturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Om man skall försöka sig på att vara lite överdrivet optimistisk kan man ju hoppas på att det oförståeligt stora intresset kring och hyllningarna till Robert Gustafsson (jag tycker visserligen att han är rolig och väldigt mycket mer talangfull än de allra flesta men han har ju ännu bara varit med i matchen i fem minuter) grundar sig i att han ser snäll och svensk ut. Lite som Kalle på kaviartuben.

jo visst är det för jävligt när en komiker inte är Kurd eller invandrare....
menar hur fan VÅGAR en svensk som är blond och har blå ögon komma och tro han kan vara komiker?

Fy fan spyr på såna Rasister som Joe blow och mjölkmustach.
Senast redigerad av Wotan_Ratur 2008-03-16 kl. 14:43.
Citera
2008-03-16, 14:48
Medlem
Clit_Commanders avatar
var det meningen att hans otroligt larviga dans skulle vara rolig? såg bara jävligt muppigt ut, vem som helst skulle kunna göra precis likadant.
Citera
2008-03-16, 14:57
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bara_boll
Det är patetiskt med folk som har så noll koll som du.

Är någon överskattad är det Robert Gustavsson, som redan kört sina inkörda "hostande gubbe" "fräsa och ramla och låtsas vara full" alltför många gånger

Björn Gustavsson är kvickare, roligare och har en fantastisk förmåga till improvisation.
Skillnaden jämfört med Björn är dock att han gör det han skall bra. Själv är jag en som gillar att veta vad jag får, men samtidigt har jag all förståelse för att många tycker att Robert är lite uttjatad.

Hur som helst så har inte Björn Gustavsson på något sätt överglänst honom. Han är omtyckt för att han är oförarglig och pk. Han gillas av samma typ av människor som skänker pengar till rädda barnen, tycker det är härligt exotiskt med islam, som gillar att göra en ungsbakad ekologisk lax med pesto.
Citera
2008-03-16, 15:18
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan_Ratur

Fy fan spyr på såna Rasister som Joe blow och mjölkmustach.
Öh va fan blanda inte in mig i detta?! Jag tycker ju om Björn!! Gå tillbaka och läs mina tidigare inlägg. Men det orkar du väl inte. Förresten fattar jag inte vad du menar.

Han är fortfarande lik solstickan-pojken. Men det är ju bara kul.
Senast redigerad av Mjölkmustasch 2008-03-16 kl. 15:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in