2008-02-13, 13:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basse Lerghagen
Då är frågan: Varför har inte Keith Richards dött av "längre tids sjukdom"..?

Tja, bättre gener kanske , sen har han väl inte hängt med sprutnarkomaner och delat sprutor sinsemellan?
Citera
2008-02-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hasse å Freddie pundade mer eller mindre konstant. När Heroinet låg på hyllan var det tjack å annat godis.. Helt rena var dom aldrig, det var därför dom dog av "längre tids sjukdom"..

Även om inte Noice är mina favoriter så är det ändå jävligt tragiskt..

Tror du att dom började droga direkt när dom slog igenom?....jag menar Hasse var väl bara 14...Gick han på tjack redan då?
Citera
2008-02-13, 13:59
Medlem
Citat:
Hasse å Freddie pundade mer eller mindre konstant. När Heroinet låg på hyllan var det tjack å annat godis.. Helt rena var dom aldrig, det var därför dom dog av "längre tids sjukdom"..

Vad jag förstått var båda rena de sista åren, men det där med "längre tids sjukdom" var ju i bådas fall hepatit, vilket självklart var pundarorsakat.
Citera
2008-02-13, 14:21
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallis
Tror du att dom började droga direkt när dom slog igenom?....jag menar Hasse var väl bara 14...Gick han på tjack redan då?

haha, nä inte direkt kanske. men när han var runt 15-16 bast började han brajja och tog tjack..
Citera
2008-02-13, 14:42
Medlem
Basse Lerghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evilution
Vad jag förstått var båda rena de sista åren, men det där med "längre tids sjukdom" var ju i bådas fall hepatit, vilket självklart var pundarorsakat.

dom var kanske rena på slutet när dom låg där i sina sjukhussängar, lite svårt att jaga en sil då.

Frågan är varför Peo och Von Gerber klarade sig? höll dom inte alls på med droger?

Citat:
haha, nä inte direkt kanske. men när han var runt 15-16 bast började han brajja och tog tjack..

Frågan är hur han kunde hålla på och röka brajj så ung, konstigt att inte hem o skola föreningen stoppade knarket.
Citera
2008-02-13, 14:44
Medlem
Citat:
dom var kanske rena på slutet när dom låg där i sina sjukhussängar, lite svårt att jaga en sil då.

Frågan är varför Peo och Von Gerber klarade sig? höll dom inte alls på med droger?

Gerber har väl suttit inne för droglangning har jag för mej...Det kanske var han som fick igång Hasse och Freddie...Han kom ju med i bandet 1980.
Citera
2008-02-13, 14:48
Medlem
Basse Lerghagens avatar
Citat:
Gerber har väl suttit inne för droglangning har jag för mej...Det kanske var han som fick igång Hasse och Freddie...Han kom ju med i bandet 1980.

I en av youtube dokumentärerna säger Freddie att det var roddarna som försåg honom o Hasse med knark.
Citera
2008-02-13, 15:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:

Frågan är hur han kunde hålla på och röka brajj så ung, konstigt att inte hem o skola föreningen stoppade knarket.

Hahaha, va?! Nej, det finns ju knappt några 14-15 åringar som röker brajj utan att "hem o skola" ser det..
Citera
2008-02-13, 15:21
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Han blev väl, enligt egen utsago, "tvingad" av några tunga gubbar att köra en bil över hela Sverige med en massa skit i och åkte då fast.

Såja, här kom en länk med diverse matnyttigt för tråden kanske:

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article442262.ab
Citera
2008-02-13, 16:29
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHarlotte
Anna Valdzoo eller nåt?

Just ja. Anna Valdsoo.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Anna_Valdsoo

Undrar vad hon pysslar med. Lär fråga i rätt tråd!
Citera
2008-02-13, 22:20
Medlem
Musse669s avatar
Hon lär vara gift med någon rik ryss i Ryssland. Hon var alltid lite golddigger.
Citera
2008-02-14, 14:50
Medlem
Chelos avatar
Citat:

Noice-det svenska clash eller sex pistols
Hasse carlsson- svenske jim morrison eller sid viscoius
Nu ska du väl inte ta i..

Jämföra nån svensk nolla med Jim Morrison!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in