Citat:
Ursprungligen postat av MightyMike72
Ja jävlar vad pundig han verkade i speciellt Z-tv klippet.
En sak jag lurar på är ju; Han gick ut i någon tidning -95 och berättade att han lagt av med droger, men var han verkligen ren resten av sitt liv? Och körde han verkligen bara på med heroin i fem år? Tycker det verkar konstigt att han slutar i Noice runt -82 ,och redan där är lite illa ute i drogträsket, för att sedan inte använda Heroin förän runt -90.
Han släppte två soloskivor snabbt efter han hoppade av Noice. 1982 kom "Gryning över stan" som är en jävligt bra skiva! Och 1983 kom "Pulsens hårda slag" som är mindre bra.
Gryning över stan skall ni ta och ladda hem eller köpa om ni hittar den. Besviken,Sista kortet från Berlin och Det gäller bara dig är ett par heta spår på den skivan som ni måste ta och lyssna på!
Va det inte så att dom va väldigt unga när dom började med droger om mitt minne inte sviker mig för mycket så har jag för mig att det va nån av Hasse eller Fredde som åkte fast med en massa tjack redan på Noice tiden.
Sen va det väl nåt med att dom under en turne hoppade av turnebussen och gick ut i en kohage och pangade en kossa i huvudet med en pistol!