Citat:
Ursprungligen postat av
Analfababeten
Ja, just det. Och tusan SKIT SAMMA.
Kalla allting för vad ni vill, jag ska inte heller vara någon besserwisser och rätta andra. Viktigast är att vi inte gör samma misstag inom oss som ju sker i världen globalt och omfattande.
Att fatta att inte peka finger och säga "Titta vad dom gör!" utan förstå att vi alla är en del i förfallet.
Skäms personligen, måste finnas nåt som jag kan göra för att bidra i världen på ett POSITIVT vis, men om man sitter själv hemma, vem bidrar man till då?
Det känns som att det är något som Jesus kan komma och slita örat av mig för. Men jag kan inte hjälpa det tycker jag, eller är det usla ursäkter. Vet inte och förlåt.
Söta snälla människa, du ska faanimig inte låta nån dra dig i örat!
Du har blivit dragen vid näsan om din uppväxt lärt dig att du är ansvarig för dina föräldrars, världens, globaliseringen och diverse otyg!
Skäms inte, jävligt fel sagt egentligen. Alla budord börjar på DU SKALL INTE....ingen unge lär sig nåt med negationer, kanske nån, men absolut ingen vuxen!!
Suck, vi befinner ju oss vid tidens slut, så varför bryr vi oss om någonting överhuvudtaget?
Säger som dig, skit samma egentligen, iaf på detta forumet!
Bööö!