Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Tack, jag HAR gått i skola.
Är du en foliehatt?
Men givetvis är makt koncentrerat och kommer säkerligen att förbli så i lång tid. Det är dock frågan om hur långt man kan gå i konspirations-teorier omkring detta.
http://www.rothschild.info/home/
Hur vet jag det? Jag har verkligen analyserat den svenska översättnignen av Koranens budskap.
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
ifrågasättar dina premisser, alltså är dina konklusioner meningslösa för mig
Du påstår alltså att jag har fel? Jag skulle inte våga skriva att någonting var på ett sätt om jag inte var helt säker. Vid minsta tvekan hade jag skrivit att jag tror. Så om du skriver vad jag haft fel om så svarar jag gärna på det.
[/quote] abrahamismens olika falanger finns det en hel likadana vidrigheter, jag har inte det minste intresse av att ta part i DITT möjliga gängkrig.[/quote]
Jag säger bara tänk logiskt! vilka är dom ondaste i världen? och vilka krigar dom mot nu i slut tiden? Eftersom den onda familjen jag länkade till ovan kontrollerar nästintill all media vi möter så har ju vi alla självklart del av den världsbild dom i någon form har ansträngt sig för att vi ska ha.
[/quote] förmodar att något så mundant som fakta inte är en del av ditt underlag.[/quote]
Största delen av den lilla kunskap jag besitter har jag hört personer säga. Och det är sagt att Jesus ska leva på jorden i 40 år. Han var 33 när han försvann från jorden. Så mellan 6 och 7 år sägs han leva på jorden innan han dör och muslimerna ber över hans grav på vilket en ska vind följa som tar med sig alla som har den minsta gnutta tro på Gud i hjärtat dör och försvinner efter Jesus in i efterlivet. Och alla spår av religionerna försvinner och lämnar jorden att gå som den gör i 40 år och sen är det slut på världen som vi känner den.
[/quote]. Vilken av dom???[/quote]
Den enda som delar livsupplevelsen med alla, som är dig närmare än din egen halspulsåder och skapade och styr skapelsen från sin allmakts tron högst uppe i världen som vi inte vet någonting om.
Och vi vet ingenting om Det (Skaparen) än. Men vi vet vad som känns bra och vad som känns dåligt i magen och om man inte har förstånd att agera utefter den i främsta hand så är det ytterst synd om en. Livet går ut på att göra det goda/rätta valet i varje given situation! hur svårt kan det vara att se logiken i det? Det är ju då självklart även ytterst synd om dom som inte har känsla för vad som är rätt och fel.
Rör inte konflikten ont/gott dig? bryr du dig inte om människorna som attackeras i världen? 10 000 barn svälter ihjäl varje dag, över en miljard lever i fattigdom. Dom rika blir rikare dom fattiga blir fattigare, det är bara för att vi lever i det oerhört rika och onda Sverige som vi inte märker något men i central Europas huvudstäder rasar upplopp på gatorna. Ryssland och Nato rustar för storkrig arabvärlden är som den är, Israel är vad det är osov. Om Du är blind att se den religiösa delen av livet tycker jag synd om dig och kan bara råda dig att anstränga dig för att göra bra saker och avstå från att göra alla dåliga saker som erbjuds i livet och hoppas att av Guds nåd få lite tro i hjärtat och därav viljan att förändra ditt liv.