2012-01-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Behöver någon att snacka med nu.

Jag orkar inte så mycket mer.

spill!
2012-01-18, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonbodystyle
spill!
vadå?
2012-01-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
vadå?

ja, du skrev att du behövde någon att prata med. menade spill it, jag lyssnar (läser, whatever)
2012-01-18, 23:17
Medlem
jag går också att pma
2012-01-19, 02:37
Medlem
Någon som finns online nu som jag kan prata med lite?
Helst någon som själv har/haft erfarenhet av ångest.

Skype och msn finns.
2012-01-20, 22:36
Medlem
Skriv eran msn på PM om ni har lust att snacka.
2012-01-21, 02:53
Medlem
F-U-2s avatar
Hejsan!
Mår egentligen inte så dåligt, men är verkligen sugen på att prata med någon nu...
Hör av er så ringer jag upp eller hur vi nu vill prata
2012-01-22, 14:43
Medlem
Razputins avatar
Då var det min tur... Ingen bra dag idag, hänt lite skit och behöver någon att prata ut med och hjälpa mig att komma på vettiga saker att säga. Dryg sits detta. Citera eller höra av sig i PM är väl smartast sen så löser vi det.
2012-01-22, 17:56
Medlem
sXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBound
.

Du har full inkorg. Det går inte att skicka pm till dig.
2012-01-22, 20:44
Medlem
SpaceBounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sXe
Du har full inkorg. Det går inte att skicka pm till dig.

går det nu ?
2012-01-22, 23:17
Medlem
sXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBound
går det nu ?

Nä, det funkar fortfarande inte för mig.
2012-01-23, 19:19
Medlem
förra veckan var riktigt usel, kom hem till lägenhet med en pizza och öl för att ta det lugnt och kolla film, då jag inte fick tag i flickvännen under kvällen, sen ringde hon då förstås och dumpade mig, kom som ett slag i ansiktet, hade ingen lust att äta, dricka, se på film eller spela nåt, försökte sova, men det gick inget vidare, för låg och funderade hela natten, fuckade upp hela min dygnsrytm vilket gjorde att jag missade en par dagar i skolan, på tisdagen var jag till hälsovårdaren för att lämna pissprov efter att jag blivit anonymt tipsad, tror jag pissade rent iaf, för köpte ett pissprov av kompisen och det visade negativt. Pissade 5 dagar efter det. Har inte hört därifrån nu på 5 dagar och de skulle bara höra av sig jag var positiv. Sen kom jag hem och var på bättre humör då jag läste direkt på facebook att mitt ex skickat hjärtan med någon, förstås frågade jag ut det och fick kommentaren "vi är bara vänner", blev ännu mer deprimerad. Nästa dag var jag nästan glad tack vare bra hockeymatch, tills jag kom hem och återigen då jag loggade in på facebook var hennes status högst upp, och visst, då var det relation med "kompisen". Blev riktigt grinig.

Mot slutet av veckan mådde jag bättre, men kommer hela tiden flera slängar av saknad endå, och jag vill bara bli mitt vanliga, glada, positiva jag igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in