förra veckan var riktigt usel, kom hem till lägenhet med en pizza och öl för att ta det lugnt och kolla film, då jag inte fick tag i flickvännen under kvällen, sen ringde hon då förstås och dumpade mig, kom som ett slag i ansiktet, hade ingen lust att äta, dricka, se på film eller spela nåt, försökte sova, men det gick inget vidare, för låg och funderade hela natten, fuckade upp hela min dygnsrytm vilket gjorde att jag missade en par dagar i skolan, på tisdagen var jag till hälsovårdaren för att lämna pissprov efter att jag blivit anonymt tipsad, tror jag pissade rent iaf, för köpte ett pissprov av kompisen och det visade negativt. Pissade 5 dagar efter det. Har inte hört därifrån nu på 5 dagar och de skulle bara höra av sig jag var positiv. Sen kom jag hem och var på bättre humör då jag läste direkt på facebook att mitt ex skickat hjärtan med någon, förstås frågade jag ut det och fick kommentaren "vi är bara vänner", blev ännu mer deprimerad. Nästa dag var jag nästan glad tack vare bra hockeymatch, tills jag kom hem och återigen då jag loggade in på facebook var hennes status högst upp, och visst, då var det relation med "kompisen". Blev riktigt grinig.
Mot slutet av veckan mådde jag bättre, men kommer hela tiden flera slängar av saknad endå, och jag vill bara bli mitt vanliga, glada, positiva jag igen