2014-05-01, 18:00
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanskithelvete
Jag har alltid gillat att vara ensam men det är självvalt. Nu är det ofrivilligt vill bara prata om vadsomhelst genom pm.

Jag har skrivit till många här i tråden, inga svar alls. Kanske är det min avatar eller nick som skrämmer folk?
2014-05-01, 19:32
Medlem
Flash-aways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanskithelvete
Jag har skrivit till många här i tråden, inga svar alls. Kanske är det min avatar eller nick som skrämmer folk?
Släng iväg ett PM så får vi se om jag vågar svara, din avatar är ju trots allt väldigt aggressiv.
2014-05-01, 19:34
Medlem
Flash-aways avatar
Om någon fortfarande är i behov av att prata av sig så öppnar jag mig brevlåda *host* pm *host*.
2014-05-05, 14:22
Medlem
donaukinds avatar
Känner för att faktiskst söka hjälp för min skit. Men vet inte hur jag ska första stegetm nån som vill snacka lite om det? Mått dåligt i snart 10 år men har aldrig "velat" har hjälp, men orkar fan inte emr. Är stressad som in i helvete och känner inte att jag kommer klara mig veckan ut.

vet att jag skrivit härinnan men ska ni vara dryga äckel så låt bli att skriva bara, vill ha nån o prata med och få stöd inte bli förolämpad av nåt mongo.
Senast redigerad av donaukind 2014-05-05 kl. 14:25.
2014-05-05, 17:13
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Känner för att faktiskst söka hjälp för min skit. Men vet inte hur jag ska första stegetm nån som vill snacka lite om det? Mått dåligt i snart 10 år men har aldrig "velat" har hjälp, men orkar fan inte emr. Är stressad som in i helvete och känner inte att jag kommer klara mig veckan ut.

vet att jag skrivit härinnan men ska ni vara dryga äckel så låt bli att skriva bara, vill ha nån o prata med och få stöd inte bli förolämpad av nåt mongo.

Skicka PM om du vill snacka.
2014-05-06, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind

Om du vill är det bara att skicka ett pm

Oavsett så hoppas jag verkligen att du får den hjälp du behöver! Ta hand om dig! Du, som alla, förtjänar att må bra!
2014-05-07, 21:57
Bannlyst
Om det är nån här som behöver en lyssnare ställer jag gärna upp, jag har mått fan rätt länge men lyckats ta mig ur det så jag vet hur det kan vara.
2014-05-07, 22:13
Medlem
Presentpappers avatar
Om någon vill prata av sig, om vad som helst egentligen, är det bara att skicka PM.
2014-05-08, 08:36
Medlem
vaginalprolapss avatar
Mår så jävla dåligt och igår slog allt bara över, det var som att någon stängde av en motor. Jag är helt jävla likgiltig. Jag försökte gå på lektion i morse men det kändes bara meningslöst. Finns det någon som vill prata och lyssna? så skicka ett PM. Är 23 och man, om det nu gör någon skillnad....
2014-05-09, 20:30
Öppnar min Skype hela kvällen. Men jag sitter o dricker öl, så det kan bli en del fyllesnack;
richard.handl1

Men jag snackar gärna psykologi o sånt!
2014-05-10, 21:43
Medlem
junazs avatar
Funderar på om jag har utmattningssyndrom eller något åt det hållet. Har haft problematik litegrann till och från i ungefär ett år, och dessförinnan varit hur stabil som helst i livet. Nu är någonting fel, riktigt fel, och jag har också sökt hjälp på min vårdcentral, men känner att jag gärna skulle bolla lite med någon som kanske har någon erfarenhet av något liknande eller bara orkar/vill lyssna på en lång story?
2014-05-13, 00:21
Medlem
Skulle gärna prata med någon, men har så jävla svårt att formulera mig och sätta ord på känslor...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in