Alltså jag beställde bara 70mg då jag knappt har något kvar av lönen, bara för att prova, men ni som också är lite inbitna på benzo, vad tycker ni jag ska köra på som första dos, halva påsen? = 35mg?
Får jag tillräckligt tillredställande effekt av detta preparat så kommer jag definitiv att handla mer av detta när nästa utbet. kommer.
Har väldigt svår ångest och får inget utskrivet (jo, theralen o attarax men dom kastar jag åt helvete i princip då dom ger mig lika mycket effekt på min ångest, oro som en ostmacka, trots att jag verkligen förklara hur mycket jag behöver det (benzo då) då det gör mig till en fullt fungerande människa., Blir så förbannad på vissa läkare som inte kan först vissa patienters grava problem och skriver ut sånt skit för dom inte vågar nåt annat.
Kan ju tilläga att jag går med regelbunden komtakt med psykolgo där jag varit helt ärlig med mina tididare "missbruksproblem", som dom ju får det till då

jag egentligen har mer eller mindre full kontroll över mina intag, röker hasch då och tar nåt piller då jag kommer över i rent självmedicinersingssyfte.
Så Ni som jag som lider av detta och har provat Phen nu, dagen-efter-effekten, hur är det med ångest, muskelspänning osv för Er?