2008-02-02, 20:17
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
alltså det är en mycket unik drog, slog inte som jag trodde det skulle göra och det är helt fel att sitta o vänta på effekten då det verkar som den smyger sig på, nästan skönare nu dagen efter när man går runt lite halv benzad
låter väldigt mycket som iktorivil tycker jag vilket jag inte gillar, hade hoppats att det var mer som valium eller x, men nånn nytta kan man nog ha av det...
Citera
2008-02-02, 20:20
Medlem
Kände knappt av något alls igår. Idag är det faktiakt mer effekt och det är väldigt svårt att skriva pga att man inte ser på sk'rmen osv.

Grejen är att jag inte ha testat just benso förut, så jag vet inte hur effekten ska bli.. men jag vill ha MER, en mer kännbar effekt än att det 'r skitsv¨¨rt tt skrivapå datorn (blir galen) Lite svårt med balansen men annanrs är det inget.

Tog just en knapp till, tänkte att det kanske ger mer, att jag tog för lite igår.
Fast mu ser jag att det är svinlite kvar i påsen (70mg från början) och det vekar bara räcka till några gånger till :S Vet inte vad jag gjort fel..
FUnderar på att beställa 400mg till i veckan.
Citera
2008-02-02, 20:24
Medlem
Stoneds avatar
Alltså jag beställde bara 70mg då jag knappt har något kvar av lönen, bara för att prova, men ni som också är lite inbitna på benzo, vad tycker ni jag ska köra på som första dos, halva påsen? = 35mg?

Får jag tillräckligt tillredställande effekt av detta preparat så kommer jag definitiv att handla mer av detta när nästa utbet. kommer.

Har väldigt svår ångest och får inget utskrivet (jo, theralen o attarax men dom kastar jag åt helvete i princip då dom ger mig lika mycket effekt på min ångest, oro som en ostmacka, trots att jag verkligen förklara hur mycket jag behöver det (benzo då) då det gör mig till en fullt fungerande människa., Blir så förbannad på vissa läkare som inte kan först vissa patienters grava problem och skriver ut sånt skit för dom inte vågar nåt annat.

Kan ju tilläga att jag går med regelbunden komtakt med psykolgo där jag varit helt ärlig med mina tididare "missbruksproblem", som dom ju får det till då jag egentligen har mer eller mindre full kontroll över mina intag, röker hasch då och tar nåt piller då jag kommer över i rent självmedicinersingssyfte.

Så Ni som jag som lider av detta och har provat Phen nu, dagen-efter-effekten, hur är det med ångest, muskelspänning osv för Er?
Senast redigerad av Stoned 2008-02-02 kl. 20:35.
Citera
2008-02-02, 20:31
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillet
Kände knappt av något alls igår. Idag är det faktiakt mer effekt och det är väldigt svårt att skriva pga att man inte ser på sk'rmen osv.

Grejen är att jag inte ha testat just benso förut, så jag vet inte hur effekten ska bli.. men jag vill ha MER, en mer kännbar effekt än att det 'r skitsv¨¨rt tt skrivapå datorn (blir galen) Lite svårt med balansen men annanrs är det inget.

Tog just en knapp till, tänkte att det kanske ger mer, att jag tog för lite igår.
Fast mu ser jag att det är svinlite kvar i påsen (70mg från början) och det vekar bara räcka till några gånger till :S Vet inte vad jag gjort fel..

Man måste på något sätt "lära sig uppskatta" benzodiazepiner, men aldrig överskatta. Hade du inte tagit så mycket igår hade du sett mer "klart" och haft ev. mer kännbar berusning än nu när du är lite halv-väck.

Hur som. Det tar ett tag och många erfarenheter av dumheter innan man börjar få koll på hur man fungerar på Benzo. Sedan måste man börja dosera därefter, men det är en helt annan sak.
Citera
2008-02-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Man måste på något sätt "lära sig uppskatta" benzodiazepiner, men aldrig överskatta. Hade du inte tagit så mycket igår hade du sett mer "klart" och haft ev. mer kännbar berusning än nu när du är lite halv-väck.

Hur som. Det tar ett tag och många erfarenheter av dumheter innan man börjar få koll på hur man fungerar på Benzo. Sedan måste man börja dosera därefter, men det är en helt annan sak.
Okej.. Jag antar att det inte är för mig helt enkelt. Fick inte ens någon lugn i kroppen :/
Citera
2008-02-02, 21:57
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillet

mazzå om du inte ser skärmen, så är det nog risk att du e bra svängd men inte märker det, precis så blir jag på iktorivil lite läskigt, du kankse inte kommer ihåg att du skrev det där i morgon...
Citera
2008-02-02, 22:06
Medlem
Ja det är sant.. Jag vet själv att jag känner av det, bl..a när jag ska skriva något på datorn eller när jag går så har jag ingen balans.
Kan lägga mig i sängen och stirra, och mitt i allt har det gått 2 timmar :b Men det var ändå ett rätt skönt rus.

Men jag måste absolut beställa mer, 400, så fort som möjligt..
Citera
2008-02-03, 00:37
Bannlyst
Läste lite förut om det och tydligen så kan man vara helt inne i ruset och väldigt flummig men man själv tycker att man är helt normal. Någon som testat det och varit bland folk ?
Citera
2008-02-03, 00:49
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
Läste lite förut om det och tydligen så kan man vara helt inne i ruset och väldigt flummig men man själv tycker att man är helt normal. Någon som testat det och varit bland folk ?

Säljvklart har ja varit social med 3 polara idag som tar diverse och även bexo, de hade inte mätksd tå mkt av mig, enda de klagade på var minstavninga näär ja att o skrev, kan inte skriva lika fort , iunwim . annars känner ja mig rätt go sedans ja blandat det med 3 ponkl, men då har ja tagit ner än som redomderas som nybörjar dos, är väl kasnke up i 3 mg nu.
Citera
2008-02-03, 11:44
Medlem
cricke85s avatar
Har tömmt en 400mg påse sedan i fredags.. en smula kvar.. tycker inte detta nezo slår så "aggresivt" mer som iktorevil.. och jag doserer säkert 20 mg åt gången.. så inte så spec men värd pengarna.. =D
Citera
2008-02-03, 13:37
Medlem
Lucky7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSpeed85
Hej
Tog en knivspets Phenazepam från sd för en 30 min sen. Känner inget än, o det var ett tag sen jag höll på med benzo, (men jag har använt det tidigare).

Eftersom en knivspets kan innebära det mesta från ett korn till en redig jävla hög så är i alla flal jag lite nyfiken på hur det gick för dig? Vaknat än?
Citera
2008-02-03, 14:59
Medlem
HFisBacks avatar
Nu går jag delvis OT: Är det säkert att beställa från SD? Tänkte betala in pengar på banken imorgon och behöver det så snabbt som möjligt. Skall nämligen tända av från Tram med det. Om nån här beställt ifrån SD med gott resultat så säg det gärna!

On topic: Är det lönt att börja med en knappnål? Jag har käkat beno då och då sedan 10år tillbaka. Dock aldrig regelbundet och har aldrig varit beroende av benso.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in