2008-02-02, 05:22
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Bådar inte gott för mig då jag har en sjukt hög alkoholtolerans nu för tiden.

Lösningsmedel är inte toleransbyggande
Citera
2008-02-02, 06:11
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Lösningsmedel är inte toleransbyggande

Hmm, är du helt säker?

Jag trodde att http://sv.wikipedia.org/wiki/GABA påverkades av både alkohol och benzodiazepiner varpå korstolernas kunde uppstå.

Har jag haft helt fel de senaste 7 åren?

Jag är lite full nu, kan glömma viktiga fakta.
Citera
2008-02-02, 15:16
Medlem
ojoj den som sa att det var mest chill dagen efret - you were right..

vaknade av en kompis precis som chockat frågat : sover du ännu?!
Jaja, det var väl dags att kliva upp nu också. Men det blir samma planer för mig ikväll I can tell you
Citera
2008-02-02, 17:17
Bannlyst
godmorgon säger jag :P tror jag under skattade phenazepamet. Kan dock säga så här. Tror vi alla har haft fel blick på hur det skulle kicka.
Citera
2008-02-02, 17:45
Medlem
Näsans avatar
vaknade vid 10 men har varit rätt benzad hela dagen, nu bär det iväg på fest och detta ska bli intressant !
Citera
2008-02-02, 17:53
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangorabatt
Hur vet du vad dom köper in det för?

Det går på mellan $600 och $1000 per kilo beroende på vilken tillverkare du köper av.
Vanligtvis måste man köpa minimum 10kg eller 25kg men det är inga problem att köpa mindre fast då blir det lite dyrare.

/lat_jävel

P.S. $1000 var det en tillverkare som tog för 1kg annars låg det dyraste på $768/kg vid köp av 5kg
Citera
2008-02-02, 18:08
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lat_jävel
Det går på mellan $600 och $1000 per kilo beroende på vilken tillverkare du köper av.
Vanligtvis måste man köpa minimum 10kg eller 25kg men det är inga problem att köpa mindre fast då blir det lite dyrare.

/lat_jävel

P.S. $1000 var det en tillverkare som tog för 1kg annars låg det dyraste på $768/kg vid köp av 5kg
exact point made, skulle dom banka det när dom pröjsar max 6 kr grammet? tror inte det va, inte p.g.a av snålhet iaf....
Citera
2008-02-02, 18:32
Medlem
Hej
Tog en knivspets Phenazepam från sd för en 30 min sen. Känner inget än, o det var ett tag sen jag höll på med benzo, (men jag har använt det tidigare).

Jag har ett par snabba frågor,
1. var det någon som kom fram till en ungefärlig tid innan det började kicka?
2. hur länge sitter ruset i?
3. hur mycket tog ni och hur mår ni idag?
4. Om man blandar ut en större mängd med alkohol och sparar i kylen, hur länge håller det sig? borde inte alkoholen reagera med Phenazepamet,? eller går de reaktionerna så långsamt att det inte spelar någon roll? kort sagt är det någon som har sparat det utblandat med alkohol under någon längre tid?

MVH
Citera
2008-02-02, 19:11
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
godmorgon säger jag :P tror jag under skattade phenazepamet. Kan dock säga så här. Tror vi alla har haft fel blick på hur det skulle kicka.

Hehe ja kände inte heller så mkt av det igår, men ja sov rätt länge, hehe. blir samma idag fast en liten större dos och lite ponköl, se om man kan få det dit man vill. Saknar lite brunt bara.
Citera
2008-02-02, 20:00
Medlem
Stoneds avatar
Citat:

Hur mycket tog du ungefär och hur känns det nu dagen efter. Börjar ju låta mer och mer lovande ang detta preparat med tanke på rapporterna som dyker upp nu allt eftersom.
Väntar spänt på min best. som bör dyka upp iaf till fredag så man kan få en upfattning. Har själv ganska hög tolerans på benzo sedan tidigare.
I skrivandets stund har jag tagit 5 x1or och 2 rektalt och drar ett par bärs så kan inte klaga på mitt mående just nu + väntar på 10 x till

Men phenet verkar ju klurigt med tanke på dom rapporter som postats.
Är dom så sköna dagen efter som vissa påstår, fler som kan bekräfta detta?

Edit: MrSpeed85 hade ju frågorna som jag med ville ha svar på redan ställda såg jag Verkar ju som att iaf minst 20mg bör man ta för någorlunda effekt iaf. Är lite förvirrad nu tack vare mina fina X
Att dra i sig lite bärs verkar ju hjälpa också vad jag kan läsa mig till, men så är det ju iofs med all benzo
Senast redigerad av Stoned 2008-02-02 kl. 20:06.
Citera
2008-02-02, 20:11
Bannlyst
alltså det är en mycket unik drog, slog inte som jag trodde det skulle göra och det är helt fel att sitta o vänta på effekten då det verkar som den smyger sig på, nästan skönare nu dagen efter när man går runt lite halv benzad
Citera
2008-02-02, 20:12
Medlem
Stoneds avatar
Citat:
alltså det är en mycket unik drog, slog inte som jag trodde det skulle göra och det är helt fel att sitta o vänta på effekten då det verkar som den smyger sig på, nästan skönare nu dagen efter när man går runt lite halv benzad

Låter bra det , gillar när det finns en påtaglig effekt dagen efter med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in