2008-02-01, 04:43
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Fast han bad i första inlägget om att tråden endast skulle få existera i 30-60 minuter. Tror han försöker vara någon jävla ryttare åt ett preparat som oberoende mot vad vi säger om ämnet inom snar framtid är klassat.

A ja vet, men han är ju så känslig så de e kul o jävlas lite. Javisst kommer det bli klassat, som allt annat. Fb länkar ju sjävla till sidor/sida som säljer det, tror snuten kollar hemsidorna först än nyskapade trådar. Men vad vet jag
Citera
2008-02-01, 04:45
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
där ser du själv varför dina inlägg Laaaze är idiotiska och onödiga.

ja tycker om dig också
Citera
2008-02-01, 04:46
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Seriöst? Tror du att uppmärksamheten i hur man doserar/fakta kring preparatet leder till en snabbare klassning? Myndighetsmaskineriet började snurra för mycket länge sedan. Är du dum eller? Det har sagts tidigare!

Hade du varit ute för 6-12 månader sedan så hade det varit befogat.

Visst, men det är nu allting kommer uppstå, alla eventuella dödsfall/"nojjfall" = sjukhusrapport = media = ännu snabbare klassning, en bra sak är ju att sd börjat med att endast tillåtat förskottsbetalning, det lär ju begränsa offrena extremt bara det tror jag, tycker ändå att folk borde lägga av med att fortsätta uppmärksamma denna drogen, jag tror fortfarande inte att drogen hade ens påbörjats klassas när dom såldes mer dolt och inte lika öppet som ifrån sd till exempel.
Citera
2008-02-01, 04:48
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
ja tycker om dig också

precis my point, du är endast här för att irritera och förstöra, men jag tänker inte låta dig trycka ner mig i den smörja som ni själva skapat och uppmärksammat, ni har er själva att skylla, jag pallar inte att bry mig längre, hoppas fan att den blir klassad helvetets snabbt så att ni någon gång lär er
Citera
2008-02-01, 09:50
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katcha
Phenazepam är INTE lösligt i vatten!

löser sig heller inte bra i ren etanol.

Löser sig i Chloroform, dvs fettlösligt. Bör därför gå att lösa i olja.
Tänk THC, hasch.

Pulvret gillar att klumpa ihop sig, så om man vill försöka späda ut det i ett annat pulver. Blanda extremt nogrannt, hacka upp det med rakblad eller liknande.
Men skulle aldrig rekommendera någon att försöka det.
ska man koka det som steroider då eller? eller bara röra ner det?
Citera
2008-02-01, 12:39
Medlem
Gör det något att det blir klassat? Det finns ju tusentals olika bensodiazepinderivat så det blir bara att köpa in en ny sort från Kina. Inga problem.
Citera
2008-02-01, 14:10
Medlem
cannabinols avatar
Fick hem det idag.

Beställde 400mg, fast min våg visar bara att skitet väger 200mg ! Fett skummt!

När jag beställde DXM så visade vågen att pulvret bara vägde 500mg ist för 1g, jag börjar bli jävligt förvirrad. Någon annan som råkat ut för samma sak!?

Ska inhandla en ny våg nu så jag är säker. Dock så väger allt annat "rätt" så att säga, femmorna väger fem som de ska osv när jag köpt puk.
Citera
2008-02-01, 14:16
Medlem
Lady Starlights avatar
Jag kör genom att stoppa ner en nyckel.. Funkar fett bra
Citera
2008-02-01, 14:19
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabinol
Fick hem det idag.

Beställde 400mg, fast min våg visar bara att skitet väger 200mg ! Fett skummt!

När jag beställde DXM så visade vågen att pulvret bara vägde 500mg ist för 1g, jag börjar bli jävligt förvirrad. Någon annan som råkat ut för samma sak!?

Ska inhandla en ny våg nu så jag är säker. Dock så väger allt annat "rätt" så att säga, femmorna väger fem som de ska osv när jag köpt puk.

väg en enkrona, ska väga 7g
Citera
2008-02-01, 14:19
Medlem
såhär såg min 400mg påse ut...

http://img225.imageshack.us/img225/5971/dsc00019gd3.jpg

ser ju löjligt lite ut. mest kantskrap i påsen. egentligen bryr jag mig inte om det är 200 eller 400 mg för det priset dock. borde räcka ett bra tag iaf. däremot känns doseringen som en tuff bit.
Citera
2008-02-01, 14:26
Medlem
Cannabinol: Gör som pit_bull_bob föreslog och väg något som du vet vad det väger. Ett mynt är bra. Du kanske har kalibrerat vågen fel.
Citera
2008-02-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franzmuller
såhär såg min 400mg påse ut...

http://img225.imageshack.us/img225/5971/dsc00019gd3.jpg

ser ju löjligt lite ut. mest kantskrap i påsen. egentligen bryr jag mig inte om det är 200 eller 400 mg för det priset dock. borde räcka ett bra tag iaf. däremot känns doseringen som en tuff bit.

Jag tycker det ser ut som 200mg men det kan vara 400mg också. Svårt när man inte ser påsen i verkligheten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in