2008-02-03, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HFisBack
Nu går jag delvis OT: Är det säkert att beställa från SD? Tänkte betala in pengar på banken imorgon och behöver det så snabbt som möjligt. Skall nämligen tända av från Tram med det. Om nån här beställt ifrån SD med gott resultat så säg det gärna!

On topic: Är det lönt att börja med en knappnål? Jag har käkat beno då och då sedan 10år tillbaka. Dock aldrig regelbundet och har aldrig varit beroende av
benso.
Ja dom är gröna. Börja alltid med 1 och testa dig fram. Tänk dock att för varje ny knåppnål ökar inkörnings porten

Edit: 100 posts wei
Citera
2008-02-03, 15:16
Medlem
HFisBacks avatar
Tack för svaret!

Fan, hade tänkt att köra på M-mannen. Fått ordermail å allt, bara inte hunnit betala in pengarna, blir ju imorgon när banken öppnar.

Men då är det kanske säkrare på att köra med SD? Har dom också bankkonto så man kan gå in på deras bank och betala in direkt?
Citera
2008-02-03, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HFisBack
Tack för svaret!

Fan, hade tänkt att köra på M-mannen. Fått ordermail å allt, bara inte hunnit betala in pengarna, blir ju imorgon när banken öppnar.

Men då är det kanske säkrare på att köra med SD? Har dom också bankkonto så man kan gå in på deras bank och betala in direkt?

Japp bara går ner till handelsbanken själv har jag köpt flera gånger från sd och blivit nöjd snabb support, inte ens fått svar på mitt mail från mm men men
Citera
2008-02-03, 15:51
Awaiting Email Confirmation
SD = Riktiga ZIP-locks (tycks ha ett fuktigt lager.... egna slutsaster.)
Medicinmannen kör med ICA-locks som jag kallar det(inte sämre nödvändigtvis)

Båda verkar ha rent pulver! Eventuell AT efter en storpåse kommer efter en vecka ungefär. Kan vara smart för oss som doserat hårt att trappa ned i en vecka i typ varannan dag med tanke på halveringstiden.

Kalkylerat på en labvåg tog jag som mest dryga 45mg med en fulöl.

Bra att sova på bara man tar det kl. 19:00 och runt 10mg(om man är ny på produkten)

Öl eller sprit dricks EFTER benz som alltid....

För er som gärna märker att drogen känns bättre efter ett tag eller nästa dag, kolla denna:2-amino-5-bromo-2'-chlorobenzophenone

(det finns fler aktiva metaboliter som håller i gång i upp till 4 veckor har jag läst, läsning är alltid bra, använd googlefish på svårförstådda språk)

Kör HÅRT (500-1000g)två veckor och få två veckor ångest var vad en utländsk kamrat väl bevandrad i(p)fena!
Senast redigerad av Haschbladet 2008-02-03 kl. 15:57.
Citera
2008-02-03, 19:43
Medlem
Laaazes avatar
Dena fungerar utmärkt, efter ett par knappnålar och 3 start så är du vid liv efter ett par timmar. Jag gikck nyss in i en kioske, 200 mteter därjabriifrån , jag är känd för o köpa stoner grejer där, närja skulle betala räckte ja fram dubbelt så mkt som hon skulle ha-

"Du är inte riktigt som du ska idag eller " nej skakade ja på huvuded o gick, hade tydligen snott en påse hallonbåtar oxå. dena kävall doserade ja 3 sttcken knivspetsar och efter det drack ja 3 stark. börkarjde bli snurrig ovh gick till kiosklen , köpte chips och dip och grddfil o smodde en påse hallonbåtar. ska ta liter mer ssssseeeeenare o sova. men för överigt, dena drog funkar , ja behövde bara ta ett tar öl.
Citera
2008-02-03, 19:46
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
Dena fungerar utmärkt, efter ett par knappnålar och 3 start så är du vid liv efter ett par timmar. Jag gikck nyss in i en kioske, 200 mteter därjabriifrån , jag är känd för o köpa stoner grejer där, närja skulle betala räckte ja fram dubbelt så mkt som hon skulle ha-

"Du är inte riktigt som du ska idag eller " nej skakade ja på huvuded o gick, hade tydligen snott en påse hallonbåtar oxå. dena kävall doserade ja 3 sttcken knivspetsar och efter det drack ja 3 stark. börkarjde bli snurrig ovh gick till kiosklen , köpte chips och dip och grddfil o smodde en påse hallonbåtar. ska ta liter mer ssssseeeeenare o sova. men för överigt, dena drog funkar , ja behövde bara ta ett tar öl.

Haha, du verkar bra bränd alltså.
Citera
2008-02-03, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze

hahah rolig läsning :P
Citera
2008-02-03, 20:07
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
hahah rolig läsning :P
hahahante bara att han skriver bängt, han berättar samma sak två gånger från två håll, hahaha så jävla typiskt... aa det ska bli kul
Citera
2008-02-03, 20:08
Bannlyst
Vad får man för effekter på denna drog? Något mer än att man kan sova gott länge?
Citera
2008-02-03, 20:13
Bannlyst
Såg dom fått in kapslar nu ska bli köpa in ett par
Citera
2008-02-03, 20:14
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11422
Vad får man för effekter på denna drog? Något mer än att man kan sova gott länge?
utifrån ser man packad ut... innifrån känns det som bommuls fylla eller nått...
svårt att beskiva, kolla biverkningar på fass.se kika på iktorivil
Citera
2008-02-03, 20:17
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
Såg dom fått in kapslar nu ska bli köpa in ett par
cp dyrt ju, värsta rånet eg.. beror på vad man jämnför med iofs....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in