2008-02-08, 10:54
Medlem
Jean Claudes avatar
Jaha, då fick man en leverans från SD. Beställde i måndags så det är fullt acceptabel leveranstid tycker jag. Beställde även lite annat men först och främst ska phenazepam prövas, har just intagit en ytterst liten knivspets, fullt jämförbar med knappt ett halv knappnålshuvud.

Det lär väl ta sin tid men om detta tar på rätt sätt så är jag hemma tills det klassas. Benz tar på olika sätt, vilket vi också har märkt i tråden och att en del benz lätt kan överdoseras utan att man egentligen märker det förrän man ligger ner och inte förstår varför kroppen inte lyder med en hel rad billarm utlösta utefter vägen man har gått.. Bättre att hålla sig till doser man behöver än att knarka bort tycker jag men det är som sagt min åsikt.

Återkommer med rapport även jag.
Citera
2008-02-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Är det detta som min Irlänske kompis säger att det är bra att droppa xmg före läggdax och du mår skitbra hela nästa dag?

Kan nog stämma. Jag tycker man mår fint hela dagen om man pillat 5-10mg kvällen innan.
Senast redigerad av Rutger_Jönåker 2008-02-08 kl. 12:36.
Citera
2008-02-08, 12:39
Bannlyst
Skulle nog ha tillgång till våg med 0,01 decimaler. Annars kan man väll ta ungefär 2st tändstick huvud. Beroende på din tolerans, tänk på att det sitter i även dagen efter.
Citera
2008-02-08, 12:51
Medlem
RandomKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 021/Whizzcomp
Skulle nog ha tillgång till våg med 0,01 decimaler. Annars kan man väll ta ungefär 2st tändstick huvud. Beroende på din tolerans, tänk på att det sitter i även dagen efter.

Du vill nog ha en decimal till där.. 1mg bör man kunna mäta iallafall
Citera
2008-02-08, 12:54
Bannlyst
Yay, äntligen har det kommit. Här skall testas droger!!
Citera
2008-02-08, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RandomKnarkare
Du vill nog ha en decimal till där.. 1mg bör man kunna mäta iallafall

Tänkte på att dom kanske är en del hundralappar dyrar, så alla fb har råd med dessa vågar :P
Citera
2008-02-08, 13:31
Medlem
RandomKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 021/Whizzcomp
Tänkte på att dom kanske är en del hundralappar dyrar, så alla fb har råd med dessa vågar :P

Jag köpte min 0.01 på tradera för 200spänn. Har faktiskt ingen koll på priserna för 0.001r.
Citera
2008-02-08, 19:29
Medlem
theAnts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger_Jönåker
När övergår ångestfri och småmysig till koma för din del? Hur tedde sig "koman"? Minnesluckor i dagar eller?

Koman handlar dom sömnighet, tar jag för mycket så kan jag helt enkelt inte vara vaken,. Sov i 5 dygn nyligen av den anledning. Några minnesproblem har jag dock inte upp levt.
Citera
2008-02-08, 19:39
Medlem
Jean Claudes avatar
Ok, första intrycket av phenazepam är:

Tog en liten knivspets, i runda slängar samma mängd som ryms på knappt en halv knappnålsspets. Började efter 1-1,5 timmar känna mig lite lugnare men där stannade det och jag tog en lite större dos och till slut så har jag tagit runt 10 - 12 mg skulle jag gissa och nu börjar jag känna av en helt ok effekt. Då ska tilläggas att jag är van vid benzo och doserar för medicinering och inte för något flum.

Tilläggas ska också att igår drack jag ett par bärs för många dagens bakfylla påverkas naturligtvis eftersom den alltid får mina nerver att göra dansen utanför kroppen... nervig, känslig, ångest.. allt sånt blir värre när jag blir bakis så därav kan mängden phena jag intagit idag kanske sänkas iom en nykter dagen innan intag.

Återkommer även i morgon med vidare rapport om hur fortfarande sitter i och verkar.

Har under dagen varit på besök hos goda vänner, hälsat och pratat med andra, precis som jag klarar när jag tagit min vanliga benzo (xanor) så den fungerar för mig och då var jag såklart inte överdoserad. Jag ser ingen mening med det längre då jag bara vill ha mer tills jag till slut somnar och hur kul är det? Nä, bättre att medicinera mig så jag fixar ett normalt liv än att göra mig ännu mer associal. Självklart har alla sina faser att gå igenom så jag tycker det är helt ok hur man än väljer att göra, inom rimliga gränser förstås.
Citera
2008-02-08, 21:30
Medlem
Hur stort är ett knappnålshuvud? Hur många "tabletter" doser ger 400mg?
Ingen bild nån som man kan jämföra med?
Citera
2008-02-08, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av imNOTwell
Hur stort är ett knappnålshuvud? Hur många "tabletter" doser ger 400mg?
Ingen bild nån som man kan jämföra med?
beror ju på hur mkt det är i en tabbe ! men tänker du på SDs så är det ju 2 mg i deras är ju bara dela 400 på 2
Citera
2008-02-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
beror ju på hur mkt det är i en tabbe ! men tänker du på SDs så är det ju 2 mg i deras är ju bara dela 400 på 2

Borde beställt http://www.smartdrugs.nu/product_info.php?cPath=26&products_id=99 istället..
Nu sitter man med en påse och är osäker..
tack iallafall..
ah och 200 doser är mycket..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in