2008-03-20, 16:05
Medlem
SilverDoggs avatar
vår ena katt gillar gummiband av nån anledning. har flera gånger hittat små bitar av gummiband i bajset när man tömt lådan. jädra knaskatt.
sen brukar samma katt även tycka om att gnaga på chips eller kakor.

den andra katten är inte förtjust i några konstiga grejer.. tråkmånsen
Citera
2008-03-20, 16:10
Medlem
olddantuckers avatar
En huggorm är nog det mest anmärkningsvärda min katt har ätit.
Citera
2008-03-20, 21:11
Medlem
Lovizs avatar
Min kisse blir helt tokig när jag lagar sojakorv, de tycker jag är lite galet... alla veggie produkter slinker ner. även digestivekex, pepparkakor, knäckebröd, lussekatter, bullar, pannkakor och gele godis... Kom på henne med huvet i godispåsen en gång....
Jag har diabetes och när jag byter insulinanmpull sprutar jag ut lite för att veta att jag får i mej nåt insulin, då blir hon oxå helt galen och tok slickar på golvet... som tur är har ju insulin ingen verkan om man får i sej det via munnen...
Citera
2008-03-20, 23:14
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giza
En riktigt stor, fet och äcklig spindel, tog helt enkelt bara och "plockade" upp den med tassen när den sprang över golvet och sen in i munnen!
Gjorde min mormors katt också. Fånga sånna där enorma harkrankar...

Kanske är goda, vem vet?
Citera
2008-03-22, 01:47
Medlem
orvarens avatar
Det finns en hel hög sköna katter här!!

Mycket mumsiga grejor!
Allt från bira o dry martini till harkrankar och huggorm!

Så finns det folk som undrar "varför har du katt?"
Citera
2008-03-23, 11:32
Medlem
ansås avatar
Honungsmelon
Citera
2008-03-23, 11:56
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anså
Honungsmelon
Gillar den här missen också...kolla in 03.56 i filmen...

http://www.youtube.com/watch?v=i3olg-snAnk
Citera
2008-03-23, 12:08
Medlem
Pixie2s avatar
Min katt äter allt som ätbart.
Citera
2008-03-24, 00:33
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixie2
Min katt äter allt som ätbart.
Silverfiskar,öl,dry-martini,kolasnören,feferoni,dammråttor,skinnet på kattleksaker,harkrankar,eller mer sånt som katter borde äta?
Citera
2008-03-24, 00:45
Medlem
Pixie2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
Silverfiskar,öl,dry-martini,kolasnören,feferoni,dammråttor,skinnet på kattleksaker,harkrankar,eller mer sånt som katter borde äta?
Så fort jag äter något kommer han snabbt till mig, det går inte att äta godis utan att han river godispåsen haha.
Citera
2008-03-24, 01:19
Bannlyst
När vi köpte våran ragdoll så åt han bokstavligen bara från en silversked. Tog ganska lång tid att av vänja honom det. Tyvärr har vi inte kvar den underbara katten

Sen har vi haft en annan katt som älskade Zoo klubbor. Fick hon inte smaka så hoppade hon efter klubban. Sen fick man inte vara ifred när man skulle borsta tänderna för hon skulle få tag på tandborsten med vilka men som fanns tillgängliga. Varför vet vi inte då hon inte gillade lukten och rynkade näsan men hon skulle endå ha lite.

Min mormors gammla katt var helt underbar för satt man och åt för att se gå där ifrån ex hämta en sak så hoppade katten upp på stolen kollade sig runt och när ingen såg tog hon tassen och tog tag i något och kastade ner det på golvet för att sedan äta upp det. Kunde vara allt från en skinka till frukt till grönskar.

Jag saknar katter.
Citera
2008-03-25, 13:11
Medlem
ansås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Gillar den här missen också...kolla in 03.56 i filmen...

http://www.youtube.com/watch?v=i3olg-snAnk

Hehe, kanske många katter skulle tycka om ifall dom fick chansen att smaka en bit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in