2009-02-19, 12:48
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Pftt! Astrologi är trams. Tror ni på tomten också eller?

vad snackar du för goja? enligt astrologin jag läst in mig på så ska vi passa ihop, och det gör vi ju!
Citera
2009-02-19, 18:22
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
mäniskan och symboler, av jung, är klart läsvärd. men jungs teorier är inte alls flum, de kolektiva medvetandet tillexempel är inte något mystiskt ständigt närvarnde väse utan är tvärt om en serie terier om de mänskliga psykets utformining och hur detta påverkar våran gemensamma och på plan lika uppfatning av värden.

Word. Otroligt djuplodande verk
Citera
2009-02-19, 18:23
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Pftt! Astrologi är trams. Tror ni på tomten också eller?

Det handlar inte riktigt om att tro eller inte tro utan att förstå de astrologiska tecknens symboliska och mytiska innebörd.

By the way har jag varit mest våg- och tvillingflickor....
Citera
2009-02-19, 18:25
Bannlyst
Jag är vädur. Finns det nån för mig därute?
Citera
2009-02-19, 19:14
Medlem
Jag är kräfta... vet inte hur jag skall vara enligt stjärnorna... hur som helst... Jag är nog hur jävla kåt som helst, jag drar skinn ett par gånger om dagen (i snitt... vissa bakfylledagar kan det bli upp till sex-sju gånger)... När jag har sex och det går för mig så vill jag gärna fortsätta i duschen och köra en gång till.. eller två...
Huruvida jag är en typisk kräfta vill jag låta vara osagt...
Men är det nån kåt tjej här inne så kan ni väl skicka ett PM... så kan ni själva avgöra om jag är en typisk kräfta eller inte
Citera
2009-02-19, 19:54
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensofsweden
Det handlar inte riktigt om att tro eller inte tro utan att förstå de astrologiska tecknens symboliska och mytiska innebörd.

By the way har jag varit mest våg- och tvillingflickor....
Symbolisk och mytisk innebörd låter i allra högsta grad som något relaterat till tro. När det dessutom inte går att mäta, som du själv säger, känns det hela än mer faktamässigt bristande. Jaja, jag ska inte förstöra er diskussion mer.

Jag är skorpion hur som helst och då ska jag tydligen gilla könsorgan, läste jag i en tidning en gång.
Citera
2009-02-19, 19:57
Medlem
jandis avatar
Citat:
Symbolisk och mytisk innebörd låter i allra högsta grad som något relaterat till tro. När det dessutom inte går att mäta, som du själv säger, känns det hela än mer faktamässigt bristande. Jaja, jag ska inte förstöra er diskussion mer.

Jag är skorpion hur som helst och då ska jag tydligen gilla könsorgan, läste jag i en tidning en gång.
haha, ursäkta men din åsna, det är det här du tänker på http://www.birthday.se/stjarntecken/skorpionen/ din känsligaste kroppsdel är ditt kön!

för övrigt så tycker jag det är lite spännande. jag ska se om jag hittar nåt mönster!
Citera
2009-02-19, 21:14
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
haha, ursäkta men din åsna, det är det här du tänker på http://www.birthday.se/stjarntecken/skorpionen/ din känsligaste kroppsdel är ditt kön!

för övrigt så tycker jag det är lite spännande. jag ska se om jag hittar nåt mönster!
Jaha, och då frågar man ju sig genast vem som inte har könet som känsligaste kroppsdel. Pungspark någon? Eller missar jag något?

Och lost-girl: jag är i egenskap av skorpion varken dominant eller våldsam. Passionerad händelsevis, fast vad innebär det? Kåt? Ja, det är väl de flesta vid sina sunda vätskor. Knappast förunnat de som råkar vara födda i november.
Citera
2009-02-19, 21:25
Medlem
Barabbass avatar
Båda mina lååånga förhållanden har jag haft med skorpioner. De har båda varit passionerade och intensiva i början. Mycket och intesiv sex. Ganska egositiska i sängen dock. Och inga vidare bra tekniker.

Alla älskare - kräftor. Fantasifulla, lyhörda, omtänksamma, tekniskt fulländade. Riktigt kinky evilgrin39: Fetish.

Alla borde ha en liten kräfta i bakfickan

Jag är fisk och kvinna.
Citera
2009-02-19, 23:06
Medlem
wonderlands avatar
Är skorpion och ja ungefär allt stämmer in på mig... Betyder dock inte att jag tror på astrologin direkt, inte särskilt egoistisk eller våldsam i sängen, gillar det orala mycket. Komiskt att även urinblåsan skulle vara känslig, jag springer ofta på toan, heh.
Citera
2009-02-19, 23:44
Medlem
Grumbledocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_k78
Jag är kräfta... vet inte hur jag skall vara enligt stjärnorna... hur som helst... Jag är nog hur jävla kåt som helst, jag drar skinn ett par gånger om dagen (i snitt... vissa bakfylledagar kan det bli upp till sex-sju gånger)... När jag har sex och det går för mig så vill jag gärna fortsätta i duschen och köra en gång till.. eller två...
Huruvida jag är en typisk kräfta vill jag låta vara osagt...
Men är det nån kåt tjej här inne så kan ni väl skicka ett PM... så kan ni själva avgöra om jag är en typisk kräfta eller inte

Är också kräfta och för vad det nu är värt så stämmer beskrivningen av kåtheten alldeles utmärkt in på mig med. Manliga kräftor måste alltså vara rena porrstjärnorna i det fördolda
Citera
2009-02-20, 01:17
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabbas
Alla älskare - kräftor. Fantasifulla, lyhörda, omtänksamma, tekniskt fulländade. Riktigt kinky evilgrin39: Fetish.

Alla borde ha en liten kräfta i bakfickan

Så är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in