Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-25, 23:40
Medlem
Prometeuss avatar
Om jag ska jämföra med idealet tjejer utsätter sig för (det som är i reklam etc) så vill jag ha både mer fett och framförallt mer muskler. Skittråkigt med smalfeta tjejer, hellre "för" muskulös då.
Citera
2010-05-26, 11:24
Medlem
warp10s avatar
Vill helst ha en mullig tjej, på kanske 65-80kg så man har något att ta på och hålla om
Ett måste är att mina händer kan nå runt henne, så man kan krama henne!

Men annars hellre för smal (typ 45kg) än för tjock(90+). går inte att göra så mycket med någon som är för tjock tycker jag.
Citera
2010-05-26, 11:32
En päronformad kvinna är inte svår att falla för.
Citera
2010-05-26, 12:01
Medlem
StickyKittens avatar
Detta har varit uppe några gånger förut. Om folk använde sökfunktionen kanske det inte skulle vara en evig fråga längre...

https://www.flashback.org/t368053
https://www.flashback.org/t610420
Citera
2012-08-20, 11:26
Medlem
tjejer ska ha former.
om man tex kollar på elita löfblad, vicky blomsten, sandra reiche.
dom är vältränade och har både rumpa och svank samt bonus till utseende
men dessa trådsmala tjejer som inte varken har muskler eller former är ju uäck!
kolla tex på peyre endast bröst!
Citera
2012-10-25, 13:38
Medlem
knekt sparvs avatar
Eftersom jag aldrig har haft ihop det med en annan tjej kanske den här frågan är lite svår att svara på men jag ska försöka reflektera lite i alla fall. Från mitt perspektiv.
Jag tycker det är ganska äckligt att vara fet och vill själv inte vara det. Därför skulle inte en fet tjej stå så högt i rang. Om hon däremot är smalare än mig är man ju lite avis för det. Men om hon är "tjockare" är man ju avis på hennes bröst. Dock gör det inget om de är liiite större så att säga. Ett bmi på strax över 19 kanske är idealiskt i så fall. Sen ser man ju bilder på lite mulligare tjejer som är vackra också men fett är och förblir äckligt. Thinspirationbilder som ätstörda 16-åringar lägger upp på tumblr kan vara vackra och graciösa. Jag tror det beror mycket på om tjejen i fråga är snygg eller inte. Men jag kan som sagt inte uttala mig innan jag vågat vandra runt i den lesbiska världen och testat.
Citera
2012-10-25, 13:58
Medlem
Smal, utan att tveka. Jag tycker att fett är oattraktivt på alla människor.
Citera
2012-10-25, 14:53
Medlem
Fox69s avatar
Naturlig smal!
Inte anoretisk alltså...
En naturlig smal tjej (som inte behöver banta) har en annan benstomme än någon som har lätt att gå upp i vikt och håller vikten genom någon form av bantning.
Citera
2012-11-04, 02:20
Medlem
Jag föredrar verkligen smala tjejer och då menar jag riktigt smala. Tycker att modeler och så är snygga men det gör väll alla. Mitt ex eller ja en tjej jag var på g med hade enligt mina kompisar bra kropp men jag gick verkligen inte igång på hennes kropp...var asså tvungen att ha det släkt när vi hade sex för jag gillade inte hennes kropp tyvärr. Hon var liksom för "bullig" eller va man ska säga.

Här är hon när vi dateade. Nu är hon lite smalare tror jag men fortfarande inte modelsmal som jag vill ha de tyvärr.

http://img252.imageshack.us/img252/1003/42252982.jpg

Tjock eller smal? Jag skulle säga mullig tror jag. Väldigt päronformad kropp så.
Citera
2012-11-04, 20:07
Medlem
MTDs avatar
Jag förstår inte hur du kan tycka det där är mulligt?
Ser ut som en normalbyggd tjej med härlig kropp!
Citera
2012-11-05, 23:50
Medlem
SweetLorettaMartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofisticator
Jag föredrar verkligen smala tjejer och då menar jag riktigt smala. Tycker att modeler och så är snygga men det gör väll alla. Mitt ex eller ja en tjej jag var på g med hade enligt mina kompisar bra kropp men jag gick verkligen inte igång på hennes kropp...var asså tvungen att ha det släkt när vi hade sex för jag gillade inte hennes kropp tyvärr. Hon var liksom för "bullig" eller va man ska säga.

Här är hon när vi dateade. Nu är hon lite smalare tror jag men fortfarande inte modelsmal som jag vill ha de tyvärr.

http://img252.imageshack.us/img252/1003/42252982.jpg

Tjock eller smal? Jag skulle säga mullig tror jag. Väldigt päronformad kropp så.

Är du på riktigt? Tjejen ser ju fullständigt normal ut, jättefin kropp och det är faktiskt sådär tjejer som varken är feta eller underviktiga ser ut. Tur för henne att ni gick skiljda vägar. Skulle vilja veta vad du tycker är snyggt egentligen?
Citera
2012-11-09, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetLorettaMartin
Är du på riktigt? Tjejen ser ju fullständigt normal ut, jättefin kropp och det är faktiskt sådär tjejer som varken är feta eller underviktiga ser ut. Tur för henne att ni gick skiljda vägar. Skulle vilja veta vad du tycker är snyggt egentligen?

Moget att ifråga sätta om jag är på riktigt? Det kanske är så svenska tjejer ser ut i dag men det är för att folk är väldigt feta i vårt samhälle. Tjejen på bilden är tyvärr väldigt mullig tycker jag. Min personliga smak är till exempel Victorias secret modeler och jag tycker att det är fint om man ser lite ben, det gör verkligen inget hellre det än mulligt som på bilden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in