Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somaton
Varför frågar de sig det? Antingen är man väl det ena eller det andra och det finns gott om killar i båda lägren.

för att tjejer alltid varit tjejer.
är det inte förvrängda självbilder så är det viljan att se bra ut i killars ögon.
har dom inte bröstkomplex så är det päronrumpan, eller ridlåren, eller fläbbmagen eller vad som nu kan tänkas gnälla över.
Citera
2010-05-23, 23:35
Medlem
Somatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashtrack
för att tjejer alltid varit tjejer.
är det inte förvrängda självbilder så är det viljan att se bra ut i killars ögon.
har dom inte bröstkomplex så är det päronrumpan, eller ridlåren, eller fläbbmagen eller vad som nu kan tänkas gnälla över.

Jovisst, men...

Citera
2010-05-24, 00:09
Medlem
Fit -> Smal-normal (nutida normal är ju fet ..) -> normal -> fet -> krogfetto -> fläskpadda.
Citera
2010-05-24, 00:39
Medlem
Gubbskems avatar
Tar alla dagar i veckan en med Kate Moss kroppsform över en som beskriver sig som "kurvig" i dagens Sverige. Det brukar ju som sagt innebära att de har hyfsat stora hängiga fläskbröst som följer magens kontur typ. Och att mina fotbollstränade lår blir totalt utskåpade av deras gigantiska size. Skulle nog kunna krympa deras jeans till hälften i witdh innan de blir lagom.

Å andra sidan om det mot all förmodan alltså skulle handla om en som är kurvig på riktigt skulle svaret bli annorlunda kanske. Och med kurvigt menar jag kroppsform typ Marilyn Monroe, Beyonce, Rihanna etc.
Citera
2010-05-24, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Å andra sidan om det mot all förmodan alltså skulle handla om en som är kurvig på riktigt skulle svaret bli annorlunda kanske. Och med kurvigt menar jag kroppsform typ Marilyn Monroe, Beyonce, Rihanna etc.

Lite det jag menar, kurvig = marilyn monroe.
så föredrar man marilyn monroe eller beyonce framför kate moss eller vickan bekham?
Citera
2010-05-24, 03:02
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morganismen
Inte sexigt med flickor som är skitsmala. Hellre normala kroppar med lite underhudsfett. Inte för tjocka heller (mulliga).
Säger detsamma. Att kunna spela xylofon eller bongotrumma på en kvinna är rätt avtändande.
Citera
2010-05-24, 03:05
Medlem
DonGrif2s avatar
Inte för smala och inte för tjocka. Lagom är bäst
Citera
2010-05-24, 03:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Säger detsamma. Att kunna spela xylofon eller bongotrumma på en kvinna är rätt avtändande.

Haha! Där sa du några sanna ord mannen
Citera
2010-05-24, 17:26
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Tar alla dagar i veckan en med Kate Moss kroppsform över en som beskriver sig som "kurvig" i dagens Sverige. Det brukar ju som sagt innebära att de har hyfsat stora hängiga fläskbröst som följer magens kontur typ. Och att mina fotbollstränade lår blir totalt utskåpade av deras gigantiska size. Skulle nog kunna krympa deras jeans till hälften i witdh innan de blir lagom.

Ett så kallat +1 på den.

Men jag måste säga att jag inte gillar negrerna som du exemplifierar med, det är för stora kurvor för min smak - helt enkelt abnormt.
Citera
2010-05-24, 23:26
Medlem
Vältränade tjejer med kurvor är bäst!
Citera
2010-05-25, 00:03
Medlem
Shaxs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=ctVmNbVu2KA

Tråden kan låsas
Citera
2010-05-25, 21:38
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnar1989
Vältränade tjejer med kurvor är bäst!
Håller med helt. Inga beniga pinnar här inte. Dock inte tjocka heller. Vältränade med väldefinierad röv och vältränad kropp i övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in