Flashback bygger pepparkakshus!
2008-01-24, 07:17
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nutshell_89
Jag tror de flesta män finner kurviga och yppiga kvinnor mest attraktiva. Attraktiv som i knullmaterial
De väcker liksom grottmänniskan i oss.

Smala tjejer kan vi se som vackra och härliga, men inte lika sexuellt eggande.
Alla dessa pinnsmala klädesmodeller... Usch.. Ser ju ut som 10 åriga pojkar... Nej tack.

Lagom är bäst
Poäng där. Att modeller är smala är delvis för att det är mer estetiskt. Erotiskt är det dock inte enligt min smak iaf. Lite kött ska det vara på en kvinna, tits n' ass osv.
Citera
2008-01-24, 07:54
Medlem
KeKeLimes avatar
Orkar inte läsa hela tråden, men jag tycker om former på kvinnor.
Det betyder INTE att jag gillar tjocka kvinnor.
Vet inte hur alla definierar allting.. men man ser många tjejer på det stora internet som säger att de är mulliga, när de egentligen är smällfeta.
Samma sak är det nog med former.
när jag pratar om en tjej med fina former, så ska hon har runda bröst, bredare höfter än midja, samt en hyfsat välformad rumpa.
jag menar inte en tjockis.

men det är jag det..
Citera
2008-01-24, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
I Europa håller de på att införa minimum 18,5 i BMI.. De fotomodeller/klädmodeller som understiger 18,5 skall bli nekad jobb..
Vilket bara är skitsnack. Jag såg en visning där de skulle ha nekat alla med BMI under 18,5 att delta, och det var ju bara lögn. Jag vet hur en kropp ser ut med BMI 18,5 och det var MÅNGA där som låg betydligt lägre, snarare ner mot 16,5.
Citera
2008-01-24, 12:38
Medlem
tapirs avatar
Så länge formerna är kvinnliga så är det tändande. En tjock tjej med stor mage och relativt små bröst går helt bort medans en tjej kan vara relativt plattbröstad, bara hon har andra kvinnliga former så som smala armar och långa fina ben så , sure!

I love most girls

Manliga tjejer är det som går bort, brudar med för mycket muskler och fett på fel ställen och sådär. jag hade inte gillar en kille med tuttar heller liksom.
Citera
2008-01-24, 13:09
Medlem
Nigella Lawson säger jag bara!

http://hubpages.com/hub/Nigella-Lawson
Citera
2008-01-24, 14:07
Medlem
Jolines avatar
Nu är ju jag tjej, men om jag vore kille....

Då skulle jag sätta på Renée Zellweger, när hon spelar halvmullig i Bridget Jones dagbok. Det är en perfekt kroppsform, tanttrosorna borträknade. Men nu var det ju själva kroppshyddan som räknades.

För smalt är ultraosexigt enligt mig.

Själv är jag ultraosexig åt andra hållet. Jjag är en tjockis. Alltså, jag har varit smal, eller helt underbart lagom, men att få barn hade en förödande effekt på min kropp.
Jag har fått två barn, minsta för ett och ett halvt år sedan och borde ha tappat bort fettet nu...men det kommer väl...
Så för tillfället är jag anti sex och har varit det ett längre tag (typ sedan innan jag fick minstingen ) då jag känner mig som heffaklumpen och mest trampar omkring i mina mysbyxor här hemma...
Sambon irrar omkring och har säkert sperms ända upp i öronen men jag känner liksom avsmak för mig själv...

Så lagom mjuk och god är bäst tror jag... Skulle däremot min sambo börja banta skulle jag dö. Jag vill ha en man, en karl, en riktig het halvtjockmediumsnygg... inte spinkis!
Citera
2008-01-24, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joline
Nu är ju jag tjej, men om jag vore kille....

Då skulle jag sätta på Renée Zellweger, när hon spelar halvmullig i Bridget Jones dagbok. Det är en perfekt kroppsform, tanttrosorna borträknade. Men nu var det ju själva kroppshyddan som räknades.
Jag hade tänkt nämna henne med orkade inte kolla upp hur hon stavade namnet . Både hon och Nicole Kidman ser ju grymt bra ut men med helt olika kroppsform.
Citera
2008-01-24, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Droodster
Lagom är bäst.

Om jag måste välja så väljer jag...
det är svårt

det är kul att ha ett fasst grepp om ett par handtag
men det är inte kul att drunkna när/om man hamnar under.
det är inte skoj när man skär sig på revben
men det är inte heller trevligt att behöva lyfta på flikar för att hitta rätt...

Jag vet faktiskt inte

hahah härliga kommentarer.

Men till saken, jag gillar tjejer som e lite mulliga, inte för mycket och inte för lite, som andra sagt i denna tråd. Lagom helt enkelt
Citera
2008-01-24, 18:03
Medlem
Asswrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrailerBarbie
Sitter här och funderar....
Är det egentligen sexigast att vara smal eller lite kurvig?
Hör ofta att killar säger att kvinnor ska ha kurvor...Eller kanske de säger ni det för att vara snälla mot oss med "lite extra"?

Och om "folket" vill ha runda kvinnor....varför marknadsförs endast smalisar?

Vad menar du med "lite extra"?
Är det just LITE extra du menar eller menar du smällfet? Många tjejer som beskriver sig själv som mullig eller lite extra är ofta smällfeta.
Citera
2008-01-24, 18:12
Medlem
Tigerhund79s avatar
Första inlägget för mig. Jag föredrar en kurvig kvinna eftersom tjejer i "size zero" inte har något man kan ta i, och det är inte vackert. För att se hur jag definierar kurvig så ta en titt på Salma Hayek eller Kate Winslet.
Citera
2008-01-24, 18:13
Medlem
Svampfests avatar
Som folk tidigare sagt, vältränad löser alla betänkliga oklarheter.

Man får då en smärt men samtidigt kurvig kropp där formerna sitter som de ska.

För det finns inget värre än:

1. Tjockisar, säger sig själv. Kan lika gärna knulla med en påse deg.

2. Tjejer som idiotbantar (alltså äter inget) för att bli smala men i samma veva förlorar alla former och får påsar till bröst och en hängig, benig röv som ingen man vill ta i. Även om de ser smala ut så är deras kroppar degiga och hängiga, tänk er själva att hänga ett skinn över ett skelett, hur snyggt blir det på en skala?

Så gå till gymmet, träna och ät sunt så kommer allt lösa sig.

Tyvärr fattar inte många tjejer detta enkla sammanband.
Citera
2008-01-24, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampfest
Som folk tidigare sagt, vältränad löser alla betänkliga oklarheter.

Man får då en smärt men samtidigt kurvig kropp där formerna sitter som de ska.

För det finns inget värre än:

1. Tjockisar, säger sig själv. Kan lika gärna knulla med en påse deg.

2. Tjejer som idiotbantar (alltså äter inget) för att bli smala men i samma veva förlorar alla former och får påsar till bröst och en hängig, benig röv som ingen man vill ta i. Även om de ser smala ut så är deras kroppar degiga och hängiga, tänk er själva att hänga ett skinn över ett skelett, hur snyggt blir det på en skala?

Så gå till gymmet, träna och ät sunt så kommer allt lösa sig.

Tyvärr fattar inte många tjejer detta enkla sammanband.

Jag fattar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in