Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-26, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrailerBarbie
Och om "folket" vill ha runda kvinnor....varför marknadsförs endast smalisar?

I stort sett hela modevärlden är knök full med homosexuella män, som blir heta av smala unga pojkar. Därför är deras idealmodeller smala pojkliknande flickor utan mer än nödvändiga kvinnliga drag som kurvor mm.

Det där är min flickvänns teori, och jag har svårt att inte hålla med.
Citera
2009-12-26, 10:28
Medlem
killspreems avatar
Jag tkr dom ska vara noramlt tjocka,inte för tjocka inte för smala!
Citera
2009-12-27, 00:18
Medlem
Rödskäggs avatar
Smal som en vildkatt är absolut favoritutseendet i min värld. Med det sagt så vill jag påpeka att det inte automatiskt diskvalificerar andra kroppsformer, däremot så skall det krävas MYCKET till innan jag fattar intresse för någon med en kroppsmassa som överstiger termen "hollywoodmullig" (tänk Miracle Laurie).
Citera
2010-03-27, 02:34
Medlem
Mynxiekinss avatar
nope.

en studie visade att mer män attraheras av kurvor. många män går inte ut med vad de tycker om, mycket för att dom inte tänker på att yttra sig om det.

så det där smala idealet kan man slänga i väggen. 'idealet' finns bara där så vi kvinnor kan må dåligt över vårat yttre vilket leder till psykiska påfrestningar

btw, visste ni att för flera år sedan var det 'mode' att man skulle ha små bröst och en kurvig form? DET skulle vara bra att ta in som trend igen. Alla skulle ju må mycket bättre
Citera
2010-03-27, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Jag har funderat lite på en sak om de här med kvinnligt ideal.
Man ska ju vara väldigt smal nu för tiden, inget fett kring
höfterna och rumpan, men är de vad den gemene mannen
tycker är attraktivt?

Killkompisar till mig tycker att slitz/moore modellerna är för smala
men är de verkligen de?

Är de här för smalt?
http://www.marieplosjo.com/g48_2.asp
inget fett alls!

Så hur är de egentligen? Kan man vara HUR SMAL SOMHELST
bara man har bröst?
Hon var ju iofs ful. Atletiskt är snyggt.
Citera
2010-03-27, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynxiekins
nope.

en studie visade att mer män attraheras av kurvor. många män går inte ut med vad de tycker om, mycket för att dom inte tänker på att yttra sig om det.

så det där smala idealet kan man slänga i väggen. 'idealet' finns bara där så vi kvinnor kan må dåligt över vårat yttre vilket leder till psykiska påfrestningar

btw, visste ni att för flera år sedan var det 'mode' att man skulle ha små bröst och en kurvig form? DET skulle vara bra att ta in som trend igen. Alla skulle ju må mycket bättre
Tss, vad jag kanske lever i denial då jag hatar tjocka men tycker en del knubbisar ser rätt söta ut...

Fast snackar vi kurvor så är det väl mer just (de påklädda ..) jättelökarna på tjockisarna som är något att ha .. Resten och antagligen heller inte nakna.. nä ..

Och små bröst är ju snygga med, och får man en fit kropp på köpet så ja, bra mycket hellre =P
Citera
2010-05-23, 22:56
Medlem
skinny vs curves?

ok, den eviga frågan tjejer ställer sig:
skinny girls eller curves?
utveckla gärna. anorektiska/överviktiga/slanka/normala?
Citera
2010-05-23, 22:58
Medlem
Farbror Fazers avatar
Uhm.. va?

Jag röstar på alternativ C, att folk har olika smak
Citera
2010-05-23, 23:00
Bannlyst
Inte sexigt med flickor som är skitsmala. Hellre normala kroppar med lite underhudsfett. Inte för tjocka heller (mulliga).
Citera
2010-05-23, 23:02
Medlem
menade alltså vad killar föredrar i helhet.
smaken är som baken, delad, jag vet. men majoritetens röst kan vara intressant!
alla tjejers gnäll om barbie idealet känns tröttsamt i längden.
barbieidealet/kissieidealet. något sånt.
Citera
2010-05-23, 23:09
Medlem
LaVickys avatar
En sund kropp måste väl ändå vara det som är mest attraktivt? Sedan tycker man ju att lite ass och tits måste det ju vara
Citera
2010-05-23, 23:11
Medlem
Somatons avatar
Varför frågar de sig det? Antingen är man väl det ena eller det andra och det finns gott om killar i båda lägren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in