Citat:
Ursprungligen postat av Tintomara
Käraste nån, varför ska T.C. satsa på att skriva i en sekttidning som "Världen idag?" Hon har tusen och åter tusentals läsare i kvällspressen.
Tusen och åter tusentals läsare har Flashbacks egen fröken Beckroth också, det garanterar inte att hissen går ända upp, eller huuur?
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertysan
Megan du har värkligen fastnat på journalisten TC. Vad har hon gjort för ont eftersom du är så negativ till henne. Om hon nu är så dålig varför får hon vara kvar på Expressen?
Hon har inte gjort mig någonting, vill du veta så läsa mina tidigare inlägg. Eller varför inte göra som journalisten Terese själv gjorde? Det är inte alla i tråden som 3 oförskämda mail från henne. Maila gärna dina funderingar, PM-korgen är tyvärr full och jag är inte farlig.
Du kanske inte känner till att på den blaskan så finns det olika sorters missbruk eller om vi skall kalla det för beroende, allt ifrån alkade, vit om näsan pudrade, blandmissbruk till Åsadyrkakande oseriösa journalister.
Hos kvällspressen är kraven inte så högt ställda och det är ingen merit med tanke på allt korridor och redaktionsskvaller som förekommer om Åsas nyttiga idiot.
Åsa och sekten har försökt med fler journalister men det är bara TC som ramlat i farstun tillsammans med SkaraBert.
Expressen har förmodligen ingen seriöst grävande journalist som kan tänkas skriva om att det behövs en resning för domen Sara, då hon aldrig kan ha mördat Alexandra, utan endast skjutit ett lårskott och då var redan Alexandra mördad.