2008-08-28, 13:41
Medlem
Skullheads avatar
Malin: Hur gör du när det kommer till den sexuella biten?
Citera
2008-08-28, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Vad menar du nu?
Citera
2008-08-28, 13:54
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malin197092
Vad menar du nu?

Ja, alltså har du sexuellt umgänge, eller hur gör du när det kommer till det sexuella?
Citera
2008-08-28, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorKubik
Klarar du inte dig själv så är du, basically, ett barn. Ett 30-something gammalt barn är inte 'rätt ok'. Det är en förjävlig situation som gör de flesta mörkrädda bara av att tänka på det. Eftersom du alltid varit grymt överviktigt och aldrig haft något självständigt liv, så ser du inte kontrasterna. Det är nog tur, med tanke på att du verkar för sinnesslö för att ta tag i det. Men OM du nu skulle gå ned i vikt och kunna bo själv, skaffa pojkvän, barn, husdjur, en villa och köra bil, jobba och ha karriär, etc, helt enkelt ha ett liv, då skulle du se hur meningslöst det är att bara ligga ned och vänta på att dö. Dina värden må vara okej för en grymt överviktig person. Att bli skjuten i knät är betydligt mindre illa än att bli skjuten i huvudet, men det gör fortfarande förjävligt ont. Det handlar om perspektiv.

Läs tråden istället. Malin bor själv, har haft en kille så hon har visst ett liv. Fattar inte vad du menar med det sista. blir man skjuten i huvudet så dör man ju, då gör det ju inte ont?
Citera
2008-08-28, 13:58
Medlem
DoktorKubiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken2
Läs tråden istället. Malin bor själv, har haft en kille så hon har visst ett liv. Fattar inte vad du menar med det sista. blir man skjuten i huvudet så dör man ju, då gör det ju inte ont?
Jag har läst tråden. Malin har en egen lägenhet men har assistenter som matar henne och byter hennes blöja. Det räknar inte jag som att "bo själv". Hon har haft en kille på 30+ år. Ja men dåså. Jag hade skoj en gång när jag var tolv, mitt liv måste vara skitskoj även som pensionär. Ofelbar logik. Ett skott i huvudet går att överleva beroende på vart det träffar, vinkel, avstånd, och så vidare. Däremot skadar det ofta CNS, vilket inte ett skott i knät gör.

Feeder bias?
Citera
2008-08-28, 14:11
Medlem
Citat:
Ja, alltså har du sexuellt umgänge, eller hur gör du när det kommer till det sexuella?

Numera blir de inte så mycke med den saken eftersom ja inte har nån kille o så längre. O de är ju så att de är svårt att ha en relation när man är så här.
Citera
2008-08-28, 14:38
Medlem
FantaBurks avatar
Citat:

Hmm... har flera förslag på den, men jag är för snäll för det idag hehe

@ Nyfiken2: sa jag inte att om du ville erhålla kontakt med Malin så skulle du göra det i Alternativa sexualiteter Och mitt tidigare inlägg var LÅNGT ifrån elak. Och du svara nästan på din fråga själv när du skrev att andra lever 110 år....

@ Malin: Tyvär så har du inte så mycke möjligheter att vidareutvecklas, så ditt "liv" (som bara är tekniskt ett liv, med tanke på att du lever fortfarande) kan knappast vara något vidare. Det enda du kan göra är lära dig saker som du aldrig kommer att få känna av genom internet. Att du har anpassat dig till att vara sängsbunden, svårt att andas, skita ner dig, och bli större är inget att skryta om heller. Kanske för Nyfiken2, men tror inte många andra ser det som något positivt här.

Läste nånstans att "livet är inte dagarna som har gått, utan de dagar som man minns", och jag tror knappast du kan lägga till "jag åt en pizza den 13:e augusti, den var god" som en minnesvärd dag....
Citera
2008-08-28, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantaBurk
Hmm... har flera förslag på den, men jag är för snäll för det idag hehe

@ Nyfiken2: sa jag inte att om du ville erhålla kontakt med Malin så skulle du göra det i Alternativa sexualiteter Och mitt tidigare inlägg var LÅNGT ifrån elak. Och du svara nästan på din fråga själv när du skrev att andra lever 110 år....

@ Malin: Tyvär så har du inte så mycke möjligheter att vidareutvecklas, så ditt "liv" (som bara är tekniskt ett liv, med tanke på att du lever fortfarande) kan knappast vara något vidare. Det enda du kan göra är lära dig saker som du aldrig kommer att få känna av genom internet. Att du har anpassat dig till att vara sängsbunden, svårt att andas, skita ner dig, och bli större är inget att skryta om heller. Kanske för Nyfiken2, men tror inte många andra ser det som något positivt här.

Läste nånstans att "livet är inte dagarna som har gått, utan de dagar som man minns", och jag tror knappast du kan lägga till "jag åt en pizza den 13:e augusti, den var god" som en minnesvärd dag....

Va är de du har förslag på?

Visst ja kan förstå att du kanske tycker de låter hemskt som ja har de men de är nog för att vi har så olika liv o man vänjer sej o anpassar sej till va man kan o inte kan göra, o för mej är de ok.
Citera
2008-08-28, 17:16
Medlem
zelamers avatar
Hur kan man bli så fet att man inte kan ta sig ur sängen? Det borde vara omöjligt. Hur får man tag på mer föda om man blir liggandes? Skulle jag en dag besluta mig för att inte stiga upp ur sängen HOPPAS jag att jag får svälta tills jag kommer på bättre tankar.

INGEN skulle ha så extrema problem som den där kvinnan och malin om folk bara gav fan i att mata dem som är för feta.
Citera
2008-08-28, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zelamer
Hur kan man bli så fet att man inte kan ta sig ur sängen? Det borde vara omöjligt. Hur får man tag på mer föda om man blir liggandes? Skulle jag en dag besluta mig för att inte stiga upp ur sängen HOPPAS jag att jag får svälta tills jag kommer på bättre tankar.

INGEN skulle ha så extrema problem som den där kvinnan och malin om folk bara gav fan i att mata dem som är för feta.

Man kan bli de av många olika orsaker o de finns ett antal som har de så här även om vi kanske inte märks så mycke o så.
Citera
2008-08-29, 01:16
Medlem
Eomins avatar
Jag tycker hela den här tråden är extremt sorglig. Malin, det framgår tydligt att du inte vet hur det är att ha ett fullvärdigt liv och inte förstår riskerna. Det kanske är bra att du inte förstår och tror att alla ljuger för dig när de säger att du håller på att ta livet av dig själv, det besparar dig nog mycket dödsångest.

Hursomhelst ljuger du för dig själv om anledningarna till att du är överviktig, din version går inte ihop som jag tidigare påpekat. Om du någonsin kommer på att du inte vill leva resten av ditt korta liv i en säng(Vilket är konstigt, jag har träffat personer som väger över 200 och de har kunnat gå med hjälp av rullator) och få hjälp med din intimhygien så överväg operation. Ingen läkare skulle neka dig den eftersom du inte klarar av att hålla dieter på egen hand.

Om vi säger så här: det är kanske 15% risk att du dör i en operation, men det är 100% risk att du kommer dö inom några få år om du inte gör den. du är dum om du inte inser de innerst inne.
Citera
2008-08-29, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantaBurk
Hur fan betalar du om du aldrig jobbat?

Citat:
Ursprungligen postat av malin197092
Med min pension så klart.

Din pension är ett bidrag från staten, så du betalar inte ett jävla öre själv då du aldrig har jobbat.

Vad fan fattar du inte?

Lägg av och snyfta och gråt, ditt egna fel att du är fet som ett jävla berg, ta tag i skiten för fan, lata jävel. Jävla parasit.. Och det är fan inget jävla handikapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in