Citat:
Ursprungligen postat av
snyggsexigoskuld
Saxlind, varför kommenterar du aldrig det här? Du som är så pigg att vara baghdad-bob i alla andra lägen menar jag.
Jag har ignorerat det där eftersom jag inte har något att säga om det då jag inte är insatt i fallet och inte har någon befogenhet att fatta beslut i frågan. Mina åsikter i frågan är alltså irrelevanta och hade jag haft någon åsikt så hade jag berättat den för den berörda personen, inte för diverse rödingar på Flashback. Men ledningen i Näste 1 håller i alla fall på att utreda det där. Det finns diverse saker jag skulle kunna säga till Motståndsrörelsens försvar, men jag tänker tills vidare inte säga något mer eftersom vårt förhållande till individen ifråga är en angelägenhet som främst berör honom och organisationen.
Det man kan säga rent allmänt är väl att det inte ser så bra ut för personen eftersom drogbruk inte tolereras inom Motståndsrörelsen. Faktum är att jag igår hörde att en annan medlem uteslutits bland annat för att han rökt hasch. Dock är det fallet tillsammans med det här fallet som ni tjatar om de enda drogrelaterade uteslutningsärendena jag hört talas om under min tid i organisationen, bara så att ingen inbillar sig att det är ett utbrett problem.
Är du nöjd med det svaret?