2014-03-07, 06:54
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Men herregud, taskmört är ett klockrent och skönt ord som man hörde jämt och ständigt när jag växte upp, men det är väl inne nu att låta som en judeoamerikaniserad rinkebyhiphopbabbe, jalla abooo värsta bitchen jag svär mannen jag cuttar din morsas fitta när mina bruschor kommer. Det är tydligen så det "svenska" halsgurglandet låter nu för tiden.

Fast du motsäger ju inte redigt det jag skrev utan du bara ogillar att språket har förändrats och nämner förortsslang som den delen av utvecklingen du inte gillar. Det innebär ju att så vidare du inte växte upp förra året så håller du ju med mig om att taskmört är ett ord som användes förr.

Citat:
Ursprungligen postat av Spetz
Så kul med alla dessa nya okvädingsord, "Fader Lund" är ju något som sårar in i själen^^ Har ni förstått att ni har tjatat ut Nazist, nasse och rasist möjligtvis? Tror det blir svårt att skrika något nytt med era fasett röster dock.

Det är inte mitt fel att ni failat så mycket den senaste tiden och att Fader Lund nu outats som en typisk sektledare. Sedan skriker jag hur mycket jag vill och vad jag vill.
Citera
2014-03-07, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Det är inte mitt fel att ni failat så mycket den senaste tiden och att Fader Lund nu outats som en typisk sektledare.
Förklara gärna vad "failandet" består av
Vad grundar du själva sekt-idén på? Fader Lund känns ganska dåligt underbyggt, ska du starta en ny epitet måste du se till att bygga upp grunden.

Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Sedan skriker jag hur mycket jag vill och vad jag vill.
Jo ni brukar vara bra på den biten, sen brukar det vara polisen man skriker efter i andra andetaget. (Möjligtvis att man kan hugga någon i ryggen ifall man får chansen)
Citera
2014-03-07, 17:55
Medlem
Vad tycker ledningen om detta?
Citat:
Oscar Nord (SMR) dömdes för två ringa narkotikabrott idag, innehav och brukat amfetamin och klonazepam
Citera
2014-03-07, 20:28
Medlem
Gyllene gryning har skickat ett tackbrev till Motståndsrörelsen:
Citat:
Den 4 oktober förra året utförde Motståndsrörelsen en aktion i Danmark, Sverige, Finland och Norge. Ett protestbrev lämnades över till alla de grekiska ambassaderna i vilket vi krävde att Gyllene Grynings partiledare skulle släppas omgående. Den 9 november förra året arrangerade Motståndsrörelsen en stöddemonstration i centrala Stockholm, detta efter att två medlemmar i Gyllene gryning hade blivit ihjälskjutna utanför partiets huvudkvarter i Aten.

För att tacka för stödet och uppmärksamheten sände Gyllene gryning nyligen ett tackbrev till Motståndsrörelsen. Brevet är signerat av partiledaren Nikolaos Michaloliakos.
https://www.nordfront.se/gyllene-gryning-tackar-motstandsrorelsen.smr

Brevet går att läsa i sin helhet på Nordfront.se (och Motståndsrörelsens övriga hemsidor också för den delen).
Citera
2014-03-08, 08:03
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Förklara gärna vad "failandet" består av
Vad grundar du själva sekt-idén på? Fader Lund känns ganska dåligt underbyggt, ska du starta en ny epitet måste du se till att bygga upp grunden.

Misslyckandet är ju först och främst Kärrtorp. Sedan igår kom ju även ett nytt misslyckande då det visar sig att er kära aktivist Oscar som också var med i Kärrtorp är amfetamin pundare.

Inte jag som startat epitetet Fader Lund utan jag hakar bara på denna trenden.

Citat:
Jo ni brukar vara bra på den biten, sen brukar det vara polisen man skriker efter i andra andetaget. (Möjligtvis att man kan hugga någon i ryggen ifall man får chansen)

Har aldrig skrikit på hjälp efter snuten. "Stor batong, liten kuk" är det enda jag brukar skrika åt snuten på demo. Alternativt kör jag på med KTP eller Army of asshole körsång på fyllan när snuten dyker upp men det är ju opolitiska aktioner.
Citera
2014-03-09, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Vad tycker ledningen om detta?

När dömdes han för det här? Har du någon källa att hänvisa till?
Citera
2014-03-09, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
När dömdes han för det här? Har du någon källa att hänvisa till?

https://pbs.twimg.com/media/BiI6jSfCIAEsUbs.png

30 januari 2014
Citera
2014-03-09, 11:15
Medlem
Citat:

30 januari 2014

Bör väl bli utesluten,skyndsamt.
Citera
2014-03-09, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Gyllene gryning har skickat ett tackbrev till Motståndsrörelsen:

https://www.nordfront.se/gyllene-gryning-tackar-motstandsrorelsen.smr

Brevet går att läsa i sin helhet på Nordfront.se (och Motståndsrörelsens övriga hemsidor också för den delen).

Läste också det igår. Även om jag inte riktigt gillar er till 100% så är det alltid kul att se att relationen är god med ett av de viktigaste partierna och rörelsen i Europa just nu(GG).
Citera
2014-03-10, 18:48
Medlem
Citat:

30 januari 2014
Saxlind, varför kommenterar du aldrig det här? Du som är så pigg att vara baghdad-bob i alla andra lägen menar jag.
Citera
2014-03-10, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Saxlind, varför kommenterar du aldrig det här? Du som är så pigg att vara baghdad-bob i alla andra lägen menar jag.
Jag har ignorerat det där eftersom jag inte har något att säga om det då jag inte är insatt i fallet och inte har någon befogenhet att fatta beslut i frågan. Mina åsikter i frågan är alltså irrelevanta och hade jag haft någon åsikt så hade jag berättat den för den berörda personen, inte för diverse rödingar på Flashback. Men ledningen i Näste 1 håller i alla fall på att utreda det där. Det finns diverse saker jag skulle kunna säga till Motståndsrörelsens försvar, men jag tänker tills vidare inte säga något mer eftersom vårt förhållande till individen ifråga är en angelägenhet som främst berör honom och organisationen.

Det man kan säga rent allmänt är väl att det inte ser så bra ut för personen eftersom drogbruk inte tolereras inom Motståndsrörelsen. Faktum är att jag igår hörde att en annan medlem uteslutits bland annat för att han rökt hasch. Dock är det fallet tillsammans med det här fallet som ni tjatar om de enda drogrelaterade uteslutningsärendena jag hört talas om under min tid i organisationen, bara så att ingen inbillar sig att det är ett utbrett problem.

Är du nöjd med det svaret?
Citera
2014-03-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Jag har ignorerat det där eftersom jag inte har något att säga om det då jag inte är insatt i fallet och inte har någon befogenhet att fatta beslut i frågan. Mina åsikter i frågan är alltså irrelevanta och hade jag haft någon åsikt så hade jag berättat den för den berörda personen, inte för diverse rödingar på Flashback. Men ledningen i Näste 1 håller i alla fall på att utreda det där. Det finns diverse saker jag skulle kunna säga till Motståndsrörelsens försvar, men jag tänker tills vidare inte säga något mer eftersom vårt förhållande till individen ifråga är en angelägenhet som främst berör honom och organisationen.

Det man kan säga rent allmänt är väl att det inte ser så bra ut för personen eftersom drogbruk inte tolereras inom Motståndsrörelsen. Faktum är att jag igår hörde att en annan medlem uteslutits bland annat för att han rökt hasch. Dock är det fallet tillsammans med det här fallet som ni tjatar om de enda drogrelaterade uteslutningsärendena jag hört talas om under min tid i organisationen, bara så att ingen inbillar sig att det är ett utbrett problem.

Är du nöjd med det svaret?
Jag är mycket nöjd. Tack. Du ser det roliga i ditt svar va? Du hade lika gärna kunnat vara ett jehovas vittne eller en scientolog.

Vad anser du om detta då?

Citat Klas Lund:
Citat:
I vårt moderna judiska system har ett nytt allvarligt hot dykt upp; det lagliga nerdrogandet av redan utsatta delar av vår befolkning. Detta är de s.k. läkemedel mot psykiska åkommor som ibland kallas för ”lyckopiller”. Lyckopiller producerar inte bara viljelösa, mer toleranta människor, utan även våldspsykopater. Dessa s.k. läkemedel ges till och med till små barn och läkemedelsföretagen tjänar enorma belopp. Systemet får nerdrogade fogliga medborgare som på kemisk väg ”hålls nöjda och tillfredställda”. Motståndsrörelsen tillåter naturligtvis inte bruket av s.k. lyckopiller bland sina aktivister.

en av era medlemmar:
Man, 19, Stockholm län.
Inkomst 2012: 0.
Skulder hos Kronofogden: 0.
Dömt för olaga hot och brott mot knivlagen. Hotade ledarskribent på Svenska Dagbladet och skyllde på att han glömt att ta sin medicin mot adhd och Aspergers syndrom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in