2014-03-05, 21:05
Medlem
pederastens avatar
stämmer det att en av de äldre från smr, under rättegången, kallade snuten för taskmörtar, eftersom de använde pepparspray mot nassarna i kärrtorp?
jag såg nåt om det i nån tidning.
mycket konstigt val av uttryck isf, liksom, vad trpdde de skulle hända?
Citera
2014-03-05, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
stämmer det att en av de äldre från smr, under rättegången, kallade snuten för taskmörtar, eftersom de använde pepparspray mot nassarna i kärrtorp?
Emil Hagberg ska ha sagt något i stil med det tror jag.
Citera
2014-03-06, 04:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
Haha, att polisen är riktiga svin mot nationalister är ju ofta helt sant. Själv tyckte jag ordvalet var lustigt och småkul. "Taskmört" är åtminstone inte något jag har hört på många år.
Citera
2014-03-06, 12:57
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Haha, att polisen är riktiga svin mot nationalister är ju ofta helt sant. Själv tyckte jag ordvalet var lustigt och småkul. "Taskmört" är åtminstone inte något jag har hört på många år.

SMR är ju ett gäng sekterister som håller sig gömda från omvärlden så det är ju klart att sådana ord som inte används längre av omvärlden dyker upp då Fader Lund inte lärt ut sina lärjungar hur det svenska språket låter nuförtiden.
Citera
2014-03-06, 13:18
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
SMR är ju ett gäng sekterister som håller sig gömda från omvärlden så det är ju klart att sådana ord som inte används längre av omvärlden dyker upp då Fader Lund inte lärt ut sina lärjungar hur det svenska språket låter nuförtiden.
Men herregud, taskmört är ett klockrent och skönt ord som man hörde jämt och ständigt när jag växte upp, men det är väl inne nu att låta som en judeoamerikaniserad rinkebyhiphopbabbe, jalla abooo värsta bitchen jag svär mannen jag cuttar din morsas fitta när mina bruschor kommer. Det är tydligen så det "svenska" halsgurglandet låter nu för tiden.
Citera
2014-03-06, 13:35
Medlem
evilones avatar
är det inte jobbigt som medlem i SMR att man aldrig kommer att uppnå sina mål och att man kommer att i bästa fall ses som ett misslyckad parantes?
Citera
2014-03-06, 22:13
Medlem
Citat:
Så kul med alla dessa nya okvädingsord, "Fader Lund" är ju något som sårar in i själen^^ Har ni förstått att ni har tjatat ut Nazist, nasse och rasist möjligtvis? Tror det blir svårt att skrika något nytt med era fasett röster dock.

https://www.nordfront.se/gatuaktivism-och-foredrag-i-goteborg-2.smr
Senaste offentliga aktiviteten, riktigt dåliga på att gömma sig är dem dock...går och pratar med folk till och med! S.O.S Röd världsbild kollapsad!! Ring 24/7-AFA-psykologen!

Citat:
Ursprungligen postat av evilone
är det inte jobbigt som medlem i SMR att man aldrig kommer att uppnå sina mål och att man kommer att i bästa fall ses som ett misslyckad parantes?
Är man medlem eller aktivist så har man samvete och handlingskraft för att hjälpa sitt folk. Man har en pliktkänsla och ansvar att se till att familjen ska få en trygg och säker framtid.

Med dessa egenskaper så mår man som individ sämre av att sitta och inte göra någonting. Visst finns det gott om verklighetsflykt som man kan åtnjuta, men verkligheten kommer alltid ikapp. Risken är att vårt folk kommer att gå under, t.om. vår ras. När den sista gnistan av överlevnad har slocknat hos svensken/vita människan, då kommer nog inte själva kampen vara det man sörjer utan förlusten av vårt folk/ras.
Senast redigerad av Spetz 2014-03-06 kl. 22:22.
Citera
2014-03-06, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spetz
Så kul med alla dessa nya okvädingsord, "Fader Lund" är ju något som sårar in i själen^^ Har ni förstått att ni har tjatat ut Nazist, nasse och rasist möjligtvis? Tror det blir svårt att skrika något nytt med era fasett röster dock.

https://www.nordfront.se/gatuaktivism-och-foredrag-i-goteborg-2.smr
Senaste offentliga aktiviteten, riktigt dåliga på att gömma sig är dem dock...går och pratar med folk till och med! S.O.S Röd världsbild kollapsad!! Ring 24/7-AFA-psykologen!
Ja, rödingarnas angrepp är ju så dåliga att man främst stör sig på dem för att de är dåliga, inte för att de träffar någon öm punkt.

---

Nordfront har förövrigt uppmärksammat att två aktivister blev släppta idag i en artikel med många bilder:

https://www.nordfront.se/tva-aktivister-frislappta.smr

Hade aktivisterna förblivit häktade så hade antirasisterna jublat, nu grinar man istället om att rättsväsendet daltar med "nazister"...
Citera
2014-03-06, 22:45
Medlem
Citat:

Jag känner inte Hagberg. Men jag kan tänka mig att han sa det där i någon form av ironi/sarkasm. Har svårt och tänka mig att han menade allvar med ordvalet "taskmörtar". Tycker det är skönt sagt, driver med dom.
Om han nu var helt seriös så ligger det nog något i det du säger, men väldigt tveksam till det.
Citera
2014-03-06, 22:50
Medlem
-Wasteland-s avatar
Nordfront nämndes i kvällens Debatt av nån stirrögd hysterisk vithårig häxa som höll på att baja ner sig för att "nazister" använt begreppet "åsiktskorridor". Även SvP nämndes av en annan hagga under programmet fast som Svenskpartiet eller nåt i den stilen.

Hela Sverige läser Nordfront!

Edit: Svt:s Debatt var det alltså, inte random "debatt".
Senast redigerad av -Wasteland- 2014-03-06 kl. 23:20.
Citera
2014-03-06, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Nordfront nämndes i kvällens debatt av nån stirrögd hysterisk vithårig häxa som höll på att baja ner sig för att "nazister" använt begreppet "åsiktskorridor". Även SvP nämndes av en annan hagga under programmet fast som Svenskpartiet eller nåt i den stilen.

Hela Sverige läser Nordfront!
Ja, det är hemskt att åsikts- och informationsmonopolet håller på att luckras upp, det kan givetvis inte tolereras och måste bekämpas med alla till buds stående medel.
Citera
2014-03-06, 23:25
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, det är hemskt att åsikts- och informationsmonopolet håller på att luckras upp, det kan givetvis inte tolereras och måste bekämpas med alla till buds stående medel.
Ja, "logiken" var rätt härlig också, alla var eniga om att det inte existerar någon åsiktskorridor i Sverige, ja, förutom för nazister då, men då är det okej och bra. Statsvetarpolitruken som var med i programmet och redovisade statistik fick sig också en känga för att han tyckte att alla åsikter är intressanta att undersöka, han såg ganska grinig ut sen och blev nog lite förvånad över hur sjuka mediapsykopaterna faktiskt är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in