Citat:
Ursprungligen postat av babbelidag
Då korkar vi upp champagnen!
Det blev inte riktigt så hårda straff som jag hade hoppats på tyvärr, men vafan, ibland får man nöja sig med mindre.
Lycka till bakom lås och bom Jocke, tappa inte tvålen, eller jo, gör det förresten.
Hur kommer SMR hantera detta, kommer man stödja kvinnomisshandlaren Wennell? Kommer man skylla på ZOG? Gladast är jag å Vimmerby, Västervik och Hultsfredsbornas vägnar som nu slipper detta patrask på ett tag iallafall!

Du har ingen vidare koll!?!
Nu är det så att domen inte trätt laga kraft, med andra ord så är vi inte i dagsläget dömda för dessa brott. Man har en eller två veckor på sig att överklaga, om inte en överklagan inkommit från åklagare eller åtalade under denna tid anses man dömd och skyldig, enligt systemets lagar och paragrafer.
Såå, Hultsfred, Vimmerby, Västervik slipper inte oss, än, eller vem vet, vi kanske frias i Hovrätten, vilket är troligt.
Men, skulle vi även fällas i Hovrätten så kan jag gladeligen konstatera att, (och inte för att göra dig ledsen nu, "babbelidag") Svenska Motståndsrörelsen aldrig kommer försvinna från vare sig Hultsfred, Västervik eller Vimmerbys gator.. Det är fler på utsidan, och de kommer fortsätta det arbete som pågår och denna skara kommer växa.