2009-03-04, 00:48
Bannlyst
Så Jotun försvinner från forumen ett tag nu då?
Citera
2009-03-04, 00:51
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnStorSvartSol
Precis som vi gör med dig nu, menar du?

Eller så läser du snilleblixten ovanför mitt inlägg...

Staten: Ja, blir man inlåst pga judekommunistsåssarna så får man inte surfa på dödsknarkpedofilsidor oftast.
Citera
2009-03-04, 01:54
Bannlyst
Blir spännande att se vad Jotun har att säga om fängelsevistelsen efter dessa månader. Får man läsa NS-litteratur i fängelsen?
Citera
2009-03-04, 03:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Blir spännande att se vad Jotun har att säga om fängelsevistelsen efter dessa månader. Får man läsa NS-litteratur i fängelsen?

Tveksamt, Mein Kampf finns på fängelsebiblioteken, men Frost blev nekad att få in den.
Citera
2009-03-04, 07:15
Medlem
Då korkar vi upp champagnen!
Det blev inte riktigt så hårda straff som jag hade hoppats på tyvärr, men vafan, ibland får man nöja sig med mindre.
Lycka till bakom lås och bom Jocke, tappa inte tvålen, eller jo, gör det förresten.
Hur kommer SMR hantera detta, kommer man stödja kvinnomisshandlaren Wennell? Kommer man skylla på ZOG? Gladast är jag å Vimmerby, Västervik och Hultsfredsbornas vägnar som nu slipper detta patrask på ett tag iallafall!
Citera
2009-03-04, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av babbelidag
Då korkar vi upp champagnen!
Det blev inte riktigt så hårda straff som jag hade hoppats på tyvärr, men vafan, ibland får man nöja sig med mindre.
Lycka till bakom lås och bom Jocke, tappa inte tvålen, eller jo, gör det förresten.
Hur kommer SMR hantera detta, kommer man stödja kvinnomisshandlaren Wennell? Kommer man skylla på ZOG? Gladast är jag å Vimmerby, Västervik och Hultsfredsbornas vägnar som nu slipper detta patrask på ett tag iallafall!

Du har ingen vidare koll!?!
Nu är det så att domen inte trätt laga kraft, med andra ord så är vi inte i dagsläget dömda för dessa brott. Man har en eller två veckor på sig att överklaga, om inte en överklagan inkommit från åklagare eller åtalade under denna tid anses man dömd och skyldig, enligt systemets lagar och paragrafer.

Såå, Hultsfred, Vimmerby, Västervik slipper inte oss, än, eller vem vet, vi kanske frias i Hovrätten, vilket är troligt.
Men, skulle vi även fällas i Hovrätten så kan jag gladeligen konstatera att, (och inte för att göra dig ledsen nu, "babbelidag") Svenska Motståndsrörelsen aldrig kommer försvinna från vare sig Hultsfred, Västervik eller Vimmerbys gator.. Det är fler på utsidan, och de kommer fortsätta det arbete som pågår och denna skara kommer växa.
Citera
2009-03-04, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnStorSvartSol
Tveksamt, Mein Kampf finns på fängelsebiblioteken, men Frost blev nekad att få in den.

Det där är nog olika från anstalt till anstalt, där jag satt fanns inte Mein Kampf, de ville ej heller ta in den då de ansåg den olämplig. Det beror nog helt på Anstaltsledningen.
Citera
2009-03-04, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amalek
Du har ingen vidare koll!?!
Nu är det så att domen inte trätt laga kraft, med andra ord så är vi inte i dagsläget dömda för dessa brott. Man har en eller två veckor på sig att överklaga, om inte en överklagan inkommit från åklagare eller åtalade under denna tid anses man dömd och skyldig, enligt systemets lagar och paragrafer.

Såå, Hultsfred, Vimmerby, Västervik slipper inte oss, än, eller vem vet, vi kanske frias i Hovrätten, vilket är troligt.
Men, skulle vi även fällas i Hovrätten så kan jag gladeligen konstatera att, (och inte för att göra dig ledsen nu, "babbelidag") Svenska Motståndsrörelsen aldrig kommer försvinna från vare sig Hultsfred, Västervik eller Vimmerbys gator.. Det är fler på utsidan, och de kommer fortsätta det arbete som pågår och denna skara kommer växa.

Vet du vad. tre veckor. Dessutom är det inte troligt ni ens kommer få prövningstillstånd i hovrätten. Dessutom känns det som det troligt att ni får sitta i häktet under tiden. annat vore ju dumt. Det är väl tämligen bevisat att risken för o begå nya brott under tiden är ganska stor.

http://www.vimmerbytidning.se/article/articleview/31320/1/49/
Citera
2009-03-04, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaccot
Möjlgit att jag tänker på fel lirare. Malin J.(s-dalen) hade en pojkvän som var svart och som spöade en "offe" karlsson på högstadiget minns jag. Detta efter att han sagt något åt malin som hon inte gillade.
Kopplade bara nament till honom...

Och med "känner" menar jag alltså att namnen är bekanta och att jag tror mig veta vilka det handlar om. Jocke är väl brorsa till S***a Wenell?
Eller är jag ute och cyklar?

Och jag vet någon som fick minst en tand utslagen av en invandrare vid namn Kebab.. eh korab under mellanstadiet.

Tur jag inte tror på freud annars kanske man kan dra paralleler.
Citera
2009-03-04, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av faceford
Vet du vad. tre veckor. Dessutom är det inte troligt ni ens kommer få prövningstillstånd i hovrätten. Dessutom känns det som det troligt att ni får sitta i häktet under tiden. annat vore ju dumt. Det är väl tämligen bevisat att risken för o begå nya brott under tiden är ganska stor.

http://www.vimmerbytidning.se/article/articleview/31320/1/49/

Jaså 3 veckor, hade för mig om att det var runt 1 till 2 veckor. Men men..

Varför är det inte troligt med prövning i Hov?
Citera
2009-03-04, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amalek
Jaså 3 veckor, hade för mig om att det var runt 1 till 2 veckor. Men men..

Varför är det inte troligt med prövning i Hov?

SPontant utan att ha läst något i fallet, så är det inte troligt att få en prövning där. det skulle i så fall vara straffvärdet med polishundarna. Kan vara bra o få en praxis för när folk attackerar polishundar från samhällets sida. (utan att ta ställning personligen)

Tre veckor är det i tinget 4 i hovet om jag minns rätt. Framgår av domslutet.
Citera
2009-03-04, 10:39
Medlem
Överklagan

se nedan
Senast redigerad av contradiction 2009-03-04 kl. 11:17. Anledning: se nedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem